رونده لدینگ اس و سی ریفی ایگانی د؟

[ad_1]

رق نوشت: یک سال ود رح و از راردهای رداری ا رکت رسا ارت ویب رسید. اما نتایج گزارش تحقیق و تفحصی است که نشان می‌دهد هزاران میلیارد از حقوق شهروندان تهرانی در این قراردادها و نامه‌نامه‌ها به‌عنوان تفصیل شده است، بسیار دیر در صحن شورای شهر پنجم تهران طرح شد و تصویب شد.

ردار وقت ران نیز در ماهای ر الیت ود ایتی دراین مینه در نهادهای ائی رد. اما این یک دیرهنگام اخراج مدیران ری نجم س رفته میود و دوباره از سوی ردار نونی ران ران. اما م دید دربار لدینگ این رونده

سرانجام و لدینگ اس از ماه

مراحل اولیه مام نتایج ارش و را درده؛ اما پرس ر رده و سپس از رضایت رداری منع ادر ده است. محمود میرلوحی، مسئول گزارش‌های تحقیق و تفحص، می‌گوید: شهرداری تهران باید برای افکار عمومی توضیح دهد که چه اتفاقی افتاده است که در این پرونده از شکایت صرف نظر کرده و چگونه با طرف مقابل آمده است.

او ادامه می دهد: س از ماه رونده اس را ایگانی رستادهاند. مقام معظم رهبری درباره روندهای ساد ر م از را ار ردند اید ن لیف وند. رونده لدینگ اس از مین مهای از وده است. راداری ایده درباره این موضوع روندان رانی وضیح دهد.

سی ایت رداری را س رفت؟

میرلوحی درخصوص روند ری این رونده لدینگ اس از رسانه ود اما نیدم اکانی واستار ابقای این ایت د. من این را نیدم و اگر این اتفاق افتاد، سیار وب است.

اشاره او سخنان ردار ران در اولین نشست ریاش ود. لیرضا اکانی، ردار ران، در اولین نشست ری ود ود

شهردار تهران درباره پرونده رسا تجارت، به رسانه‌ها گفته بود: پرونده رسا تجارت شکایت قبل از زمانی بود که حکم من به‌عنوان شهردار قانونی نبود، شهرداری این پرونده را پس می‌گرفت؛ اما مجددا ما ن را الردیم ا و وق ر رفته ود. نابراین این روند در ال سیر مراحل این است؛ اما جلسه‌ای داشتیم و تمام حق و حقوق شهر در این پرونده از منابع و املاکی که در این مسیر تهاتر شده بود یا داده شده بود، احصا شد و قیمت‌گذاری شد و امیدواریم به‌زودی خبر در خصوص احقاق حقوق مردم و شهر بدهیم. اما در لاشیم و وق ر را از لبها ریم.

در زمان انتشار گزارش تحقیق و تفحص از قراردادهای شهرداری با رسا تجارت و هلدینگ یاس، تیم تحقیق و تفحص از پرونده های رسا تجارت در یک حساب سرانگشتی اعلام کرده است اگر شهرداری ها را که آن زمان بیدلیل در اختیار شرکت رسا تجارت بوده است، به نرخ گذاری می رسد. دلار ن مان محاسبه نیم، دود دو ار میلیارد ومان میرسیده لاش ردیم این داراییها د.

که را رداری از ایت ود وتا مده، مشخص نیست. آنی ار م در روزای نخست انتخابش نوان ردار ران ود نیده سیاری از افتهای اتفحص.

روندهای لد ود

رای دادگاه به نفع هلدینگ یاس و عدم دلیل کافی در خصوص موارد وارد شده در حالی است که مدتی پیش محمد قائمی، نماینده حقوقی هلدینگ یاس در زمان مدیریت سعید محمد در مناظره توییتری با محمدسعید احدیان دستیار سیاسی و رسانه رئیس مجلس شورای اسلامی از این پرونده. افشا رده ود. او در ویتهای ود لاوه ر سری نکات ریسوالاتی مطرح شده در مورد این روند را ر رد. رای نمونه از روختن وستان وانمردان نوان از موارد این رونده سخن .

آمی در ویت اعلام رده رونده اس لد است و رخواست نج لد اول ادر ده و رخواست مرحله منین در رخواست مرحله اول نفر از ساکن

میلیارد ومان رد مال و سال س د. م نفر دیگر نفر سال س است و رد مال ارو میلیارد و….

یکی از پروژه های تیم تحقیق و تفحص از پرونده های رسا تجارت در خصوص این پرونده در زمان بررسی در صحن شورای شهر تهران گفته می شود که از سال های 92 و 93 در یکی از ارگان ها می افتند که در نتیجه آن مجموعه هلدینگ یاساخت می شود که بانک ها را تشکیل می دهند. وشش داشته و منابع مالی نجا رفته، دون نکه رداری می رسد و از سال و روع د. ابتدای سال رکت رسا ارت میلیارد ومان لبکار نشان داد د مشخص د ار میلیارد ومان دار منابع ادی از اقتصاد سپاه مراه رداری ران در این رارددا از ن رفته و دو رف م ا ما.

نتایج گزارش تحقیق تفحص نشان می‌داد و 900 میلیارد تومان از منابع شهرداری به هلدینگ یاس تهران پرداخت می‌شود که تنها سه‌هزارو 200 تومان هزینه پرداخت می‌شود و شهرداری مابقی در اختیار نهادی قرار می‌گیرد که هیچ‌گونه ارتباط کاری با شهرداری تهران ندارد. ملیارد ومان از منابع ازگرداند و رقم

لدینگ اس؛ رگرین رونده وقی رداری

شهرداری پیروز حناچی که در زمان او شکایت از هلدینگ یاس، پرونده رسا تجارت را یکی از بزرگ‌ترین پرونده‌های موجود در شهرداری عنوان کرده و گفته بود، ثبت شد: سپاه اولین شاکی آن پرونده بود و شهرداری هم زمانی که پرونده باز بود، گزارش مبسوطی ارائه داد. ? اما متوجه شدم این ارش اثری در روند روند رونده است. میندیل این روند را از وه ایه ری ردیم؛ ما در ردار موظفیم اگر ایی وق ر شود، در رابر ن دفاع نیم؛ اما این رونده از نکه لیرضا اکانی نوان ردار رسمی از وزیر ور م رد، از وه ر و د

محمدجواد ناس، و سابق ورای ر ران درباره این روند میگوید: آن اتفاق در اوایل د اده ا اساب نرخ ورم، ن

کارگزاری رسا تجارت مبین (یاس) یکی از هشت کارگزاری بود که طبق مصوبه شورای شهر تهران بود با استفاده از امکانات مالی خود (نقدی و غیرنقدی) به پاسخگویی مطالبات طلبکاران شهرداری و همچنین تملک املاک در طرح های شهرداری شهرداری با همکاری سازمان املاک. اقدام و س ا ارائه اسناد نسبت وصول لب و رفا در الب ملک ا راکم اقدام ند. اما س از مدتی این مسیر انحرافی اساسی دا رد.

محمود میرلوحی، عضو شورای پنجم شهر، در زمان بررسی گزارش تحقیق و تفصیل از قراردادهای شهرداری با هلدینگ یاس در صحن شورای شهر پنجم در خصوص فساد کشف شده در این پرونده گفته شده دو توافق نامه تحت عنوان فاینانس یک و دو قرارداد بالای 500 میلیارد تومان را شامل می شود. مد ر دو مورد محرمانه ر ده ود و ایندلیل مدتا ادی رای ررسی ن ا ربط

راردهای اینانس و دو در دامنه و ررسی د نی دو رابر ودجه رداری ران در ن مان وفق نامه ست ده است. رار ود این وافقنامه نساله اجرا ود. الاقیهای وافقنامه اول معروف

در رارد در رارد دوم رار وده است ار میلیارد ومان ن نقدی اشد و۱۰ دو الحاقیه قرارداد دوم دارد که هر دو در یک روز نوشته شده است که یکی به مبلغ سه هزار تومان و دیگری به مبلغ چهار هزار میلیارد تومان بوده است که دلیل آن را نمی‌دانیم که چرا در یک روز چنین اقدامی رخ داده است.

دو فقره قرارداد در بهمن 93 و مرداد 95 با سازمان املاک و مؤسسه اعتباری ثامن منعقد شده است که موضوع آن موضوع املاک در طرح‌ها به نام شهرداری و مطالبات طلبکاران بوده است. ر این وده است رفای رارد ول ریق نند و ول ارزیابی لی راردهای مین مالی موسوم اینانس نشان می دهد اسم نا وافقنامه است. اما از ر راردادتر وده است. در ورت لسات مدیره سازمان املاک وقتی ماره اینانس دو ر میده است. نی از ر تصویبه ورا محکمتر وده است.

جالب است که توافقنامه‌ای که بین شهرداری و آن‌ها امضا می‌شود، روی سربرگ آن‌ها بوده است و روی سربرگ خود متن را آماده می‌کند و در آن شماره توافقنامه را می‌نوشت و زیر قراردادها امضا می‌شود و می‌شود که باید اساسنامه دو طرف را امضا کند. اما ا امضا اجرا میرسید. اسم ن وافقنامه ود؛ اما در اسناد و مدارک انتقال منابع رداری ده و ارو منابع منابع رداری ربانی

میرلوحی ذخیره شده بود: در سال‌های 88 تا 93 در مدت اجرای قانون نامه فاینانس یک شهرداری تهران، 43 فقره قراردادی که به مبلغ دوهزارو 645 میلیارد تومان به بنیاد صندوق می‌کند که 645 میلیارد تومان از آن مازاد بر قرارداد است.

به گزارش میرلوحی گزارش‌ها نشان می‌دهد ۱۲ هزار و ۹۴۰ میلیارد تومان از منابع شهرداری شامل املاک، عوارض، هولوگرام، حواله و همچنین پرداخت‌های نقدی از سوی شهرداری به رسا تجارت ارائه شده است که این حجم از بدهی‌های ناکارآمدی و سوءمدیریت بوده است.

مام مستندات را ردآوری و ررسی وقی ردیم و از در این دو رارد دارای اشکارای اشکال و ردیم و ا در ا دو راردیم. مور اِر ورا ویب نشده است. در انون رداریا نصاب توضیح سه سمت ده و لان اید دولت ارجاع داده مید اما س از ده دام لان ورا داده ا این راردادها ورا نیامده است.

در صحن شورای شهر به ارائه املاک، مستغلات و سهام شرکت و پروانه و هولوگرام مازاد بر مبلغ واریزی هم اشاره شده و یکی از ارگان ها به میزان هزارو 700 میلیاردی است که در گزارش حسابرسی حذف شده است. گزارش پیشنهادی ارائه شده از سوی سازمان املاک بدون انجام مزایده بوده است که در بررسی حقوقی سازمان املاک مشخص شده است که صدور حواله‌های کارگزاری غیرقانونی بوده است، 100 هزار میلیارد هولوگرام صادر شده است و املاک نیز بدون انجام شده است و همچنین شهرداری‌ها پرداخت‌هایی را انجام می‌دهند. داشته و همچنین نرسیده ود.

الا این رونده ا این روش ایگانی رفته و مشخص نیست مردم در این میان واهد د

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما