رویایهای اقتصادی وزیر و دولت رئیسی

[ad_1]

دالملکی ل از رسیدن دارت در وئیتر رت رسید. سال 1399 در وئیتی نوشته ود میلیوان یک میلیون ومان م ل ایجاد رد. ار نظری مورد وجه اربران این اجتماعی لتر ده رار رفت.

به گزارش اکو ایران، روزی که داود دانش جعفری راهش را از دولت محمود احمدی نژاد جدا کرد در گفت و گو با هفته نامه شهروند امروز از ظهور جوانان در دولت خبر داد که متفاوتی به مسائل دارند. وانانی ور می ردند نظام اداری ور محافظه ار ده و انقلاب سیاسی ۵۷

وانانی ای وجود نکه انقلاب و نگ را متوجه نشدند

با توجه به چالش های اقتصادی ایران در نیم قرن گذشته حضور آنها در عرصه های اقتصادی بود که در همه حوزه های خود دستی بود و هم در حال حاضر چهره سازی نماینده ای بود اما اقتصاد میدان اصلی بود.

امی لیلی اره امی رئیسی د

در میان این وانان نوظهور از در وزه اقتصا در وزه اقتصا دالملکی؛ او به لطف سیمای جمهوری اسلامی چهره شد، در دولت نهم با مرکز بررسی استراتژیک همکاری داشت، پس از آن در نهادهای حکومتی کمیته امداد به کار گرفت یک بار شانس خود را برای ورود به مجلس آموخت اما در دوره ای که تیم امید 30 داشت. رسی را ا رد او نفره نجاه و م د. در انتخابات 1400 البته ودش در ل در م لیلی ود این دور از ابتدا رای رئیسی ویت د و از او مایت رد.

2 ر وزیر وان دولت رئیسی

از ویژگی یک نسل دید سیاستمداران وان مهوری اسلامی اعتماد نفس و ن آن است. این دو ویژگی ده راحت سخن ویند و ر سخنی را ویند.

دالملکی لاوه ر این که در ر دو متبحر است سراحت لهجه نیز دارد. ایایی ندارد در موا ا اقتصادان ارشد دیدگاه ای ود را آن و نها را به اطلاع رسانی ند. اگر اکثریت ویند نظرش اشتباه است از ر نه می ارد. اوج این روحیه مانی ود در مناظره ای در نر رف مقابل اقتصاد ایران از ن ازتر است.

ر د ونه ور ا م ارت ارجی متر ا 70 اعتقاد دارد ا ودن اقتصاد نه رشد می ورد نه.

ودش می وید یک مشاور رئیس مهور ن در ادامه سخنان مشاور را سیر می ند ن در را از لکه دنیا مله رد و ایران اید مثل ن اش

در نزد مقام های عالی رتبه سخنرانی می کند و مدعی می شود می توان با بهره گیری از ظرفیت های کشاورزی، اقتصاد دانش بنیان، تجارت و دو برابر شدن جمعیت، ایران را به قدرت اول جهان کرد.

وزیری وشش دهکار رف دیگران نیست

در رسانه ا لیغ می ند یک میلیون ومان می وان ل ایجاد رد البته رط نکه موزش وی ود.

ر دیگران این سخنان نشدنی است وشش دهکار نیست و این سخنان را میقا و دارد. ن دارد انقلاب اقتصادی 1400 مه رسی 12 روردین رار می ود و در وزارت.

او در مامی سال نقش اپوزیسیون داشته و لاش رده نشان دهد نگاه او لیدی ساخته می وید ل اقتصاد ایران را از می ند لیدی

افشاگری درباره ساد

دانش موخته امام ادق لاوه ر ول اقتصادی دو دف دیگر نیز دارد این وضع موجود از د ادار است.

اولی را اطعانه دنبال می ند و رای ا م اران ود مجادله مرده است. در ساد م از روز مده ارها در رسانه ای اکمیتی دست افشاگری ده است. در مصاحبه ای است مدیری «نام اداش میلیاردها ومان ده است. مدیری از ودجه وزارتخانه سکه ریده و معلوم نیست در اها استفاده ده است. داریم ریشه اینها را می نیم و دست نامحرمان را وتا می سازیم.» منتقدانش این سخنانش را نشان می دهد می دانم و او را به اتوبوسی و امیلی می ند. وی در واکنش به انتصابات فامیلی را تکذیب می کند و می گوید: وقتی با جریاناتی که به رسانه دسترسی دارند برخورد می کنند، اطلاعات درست و غلط را می سازند باید انتظار داشته باشند که نقاط قوت این دولت را به عنوان نقاط ضعف مطرح کنند.

به تازگی عبدالملکی گفته است در لیستی که نهادهای امنیتی اصلی کشور از 100 نفر بیش از 100 نفر که بیشتر می شود، خبرنگار یا فعالان فضای مجازی بودند، در دولت قبل در واحدهای اقتصادی و صنایع بزرگ در سطوح بالا یعنی عضو هیأت مدیره و مدیر عامل منصوب شده بودند. . او مدعی است: «در مجموعه وزارت کار حدود 2 هزار مدیر همتراز مدیرکل به بالا است که بر اساس ارزیابی هایی یکهزار نفر باید جابهجا شوند، تا به حال 350 نفرشان برکنار یا جابه جا شده اند و افراد جدید آمده اند.»

دانش آموخته دانشگاه امام صادق این روزها بر مرکب مراد سوار است به میدان می رود و دستور صادر می کند، وعده می دهد و افشا می کند اما این روزها می گذرد او همه سخنانی را که علیه دولت ها گفته و مدعی بوده است امروز باید باشد. اجرا ند و رنه این مرکب وش اول و د اخر او مان می ند ا آن رده است.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما