یک درصد رای ریدهای سوپرمارکتی اسنپ

[ad_1]

شاید شما هم عادت کرده اید به جای چند ساعت برای خرید کالاها و اقلام مورد نیازتان وقت بگذارید، همه خریدها را بدون خروج از خانه یا محل کار بهراحتی و چند ساعت از یک سایت یا اپلیکیشن انجام دهید. ملا رنج اوشت و مرغ ممولا ار ندان راحت نیست. در رید نلاین سوپرمارکتی لاوه ر رفهویی در مان، راحتی میوانید ر الایی را دون نگرانی ا دن ا مان در مان، راحتی. از دمات سوپراپ اسنپ، امکان سفارش و ویل سریع محصولات سوپرمارکتی است.

سرویس سوپرمارکت اسنپ از ابتدایی الیت ود سعی رده اِ متنوع در ازهای مانی این ار م، سوپرمار اسنپ ما را مارکتارتی دعوت رده ا مه اربران از ای انانگیز لذت رن. نابراین، مدت دو مهمان مارکتارتی اسنپ ای درصدی استیم.

یک درصد رای ریدهای سوپرمارکتی اسنپ

سوپرمارکتی رای مه
میثم ملاشریفی، معاون بازاریابی گروه اسنپ، درباره سرویس سوپرمارکت میگوید: «ویژگی هایی مانند قیمت مناسب، پشتیبانی از کاربر، همکاری با فروشگاه های زنجیره ای، تنوع محصولات و دسترسی راحت از بهترین هدف رقابتی سوپرمارکت اسنپ است. از رفی، رساخت روه اسنپ مک این سرویس مده ا رآیند ارسال سفارشات رین الت ممکن است مدیریت شود».

ملاشریفی درباره کمپین مارکتینگی آخرین سرویس سوپرمارکت اسنپ توضیح می دهد: «مارکتپارتی اسنپ در تاریخ 9 تا 15 بهمن و همچنین 30 بهمن تا 6 اسفند در شهرهای تهران، مشهد، شیراز، قم، اصفهان، اهواز، کرج (مارلیک و شهریار)، قزوین، ارومیه و د و ا درصد گزارش میود. ما در این مپین سعی می کنیم راحت رید را مراه کنم و سریع رای اربران داعی نیم.»

اگر ساکن آن رها ستید در این دو اقلام مورد نیاز ود را یک درصد سفارش دهید.

نحوه سفر از سوپرمارکت اسنپ

دو مزیت اصلی سوپرمارکت اسنپ، سرعت الا در ارسال و اطلاع رسانی دلایل ویژه است. رای انجام رد راحت و رتخفیف، سوپراپ اسنپ را از نید و وارد سرویس «سوپرمارکت» وید. سوپرمارکت اسنپ دو نوع سرویس ما ارائه می دهد: «تحویل وری» و «تخفیف ر».

انتخاب «تحویل وری» در این بخش، اسنپ علاوه بر سوپرمارکت ها با فروشگاه های زنجیره ای مانند های پراستار، جانبو، آرامش، گندم، هایپرفامیلی و حتی فروشگاه های محلی همکاری می کند، در نتیجه کاربران انتخاب های متنوع و متعددی برای خرید دارند.

در ورتی دنبال ر ستید میوانید نه نام سفارش از نه

علاوه بر تنوع محصولات در این بخش، دسته بندی کالاها به مواردی مانند لبنیات، دستمال و شوینده، نوشیدنی، تنقلات، محصولات کشاورزی، خشکبار و … از دیگر محصولاتی هستند که کار شما را هنگام سفارش محصولات راحت می کند.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما