کجای دنیا مردم برای وسیله نقلیه التماس می کنند؟

[ad_1]

یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در کجای دنیا مردم برای داشتن وسیله نقلیه باید گدایی کنند؟ با قیمت هایی که ربطی به کیفیت خودرو ندارد.

به گزارش ایسنا، فتولا توسلی در نطق علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در جمع دستورات خود با اشاره به گذشت 4 ماه از روی کار آمدن دولت جدید، اظهار کرد: ایشان تحریف کردند و دولت را دیدند. پیش رفتن. تمرکز سران کشورها بر موضوعاتی است که در هشت سال گذشته نادیده گرفته شده است.

حضور مسئولان در بین مردم به خصوص برای مستضعفین خوب است حتی اگر…

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس با تقدیر از سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان های محروم گفت: این اقدام در راستای مبانی انقلاب و تمرکز بر مناطق محروم کشور است. ” حضور مسئولان در میان مردم به ویژه برای مستضعفان مایه خیر و صلاح است حتی اگر همه اقدامات پذیرفته شده روی میز اجرا نشود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تاکید رهبری بر تمرکز بر مناطق محروم گفت: همه مصوبات باید پیوست عدالت داشته باشد. مردم انتظار دارند کسانی که تا به امروز فراموش شده اند فراموش شوند. مردم مناطق محروم، کارمندان قراردادی و شرکتی، کارکنان مدارس، معلمان جنبش، فعالان و همه بخش‌هایی که صدایشان هرگز شنیده نشده است، اکنون باید در مرکز برنامه‌های دولت باشند.

کجای دنیا مردم برای وسیله نقلیه التماس می کنند؟

وی با تشکر از مردم برای واکسیناسیون عمومی در خصوص تغییرات اخیر در بازار خودرو گفت: آنچه امروز در صنعت خودرو رخ می دهد توهین به مردم و عزت ملی است. چگونه مردم می توانند سال ها منتظر بمانند و منتظر بمانند تا در چند دقیقه یک ماشین بی کیفیت تهیه کنند و ثبت نام کنند! در کجای دنیا مردم برای داشتن وسیله نقلیه با قیمت هایی که هیچ ربطی به کیفیت خودرو ندارند باید التماس کنند؟

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزایش قیمت تراکتور، ادوات کشاورزی و قیمت نهاده های دامی را از عوامل تهدید کننده امنیت غذایی دانست و گفت: دولت باید توجه داشته باشد که کشاورزان در بسیاری از نقاط کشور با مشکل مواجه هستند. مشکلات عمده

سازمان برنامه و بودجه نه تشکیلاتی دارد، نه برنامه ای و نه بودجه ای!

توسلی در خصوص کارکردهای سازمان برنامه و بودجه گفت: سازمان برنامه و بودجه از حرکت دولت و خواست مردم دور است. در حالی که رئیس جمهور یکی از محروم ترین افراد است، برخی در سازمان برنامه و بودجه حتی خود را پاسخگوی نمایندگان مجلس نمی دانند. مشکلات مردم و مناطق مردم آنقدر برایشان رایج شده است که دیگر دردی ندارند و آن که درد ندارد چاره ای برایشان پیدا نمی کند.

نماینده مردم کبودرآهنگ در پایان سخنان خود درباره وضعیت بورس گفت: عده زیادی از مردم به صفحات بورس نگاه می کنند و آه و آه می کشند و هیچ کس به آن توجه نمی کند و قرمز است. سهام وضعیت بازار مایه نگرانی است.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما