چهارمین نسخه آزمایشی iOS 15.2 برای توسعه دهندگان و آزمایش بتا منتشر شد – Zomit

[ad_1]

اپل چهارمین نسخه بتای سیستم عامل iOS 15.2 خود را با کد 19C5050b برای توسعه دهندگان و آزمایش کنندگان عمومی بتا منتشر کرد. علاوه بر این، سومین نسخه بتای watchOS 8.3 با کد 19S5050c، چهارمین نسخه بتای iPadOS 15.2 با کد 19C5050b و tvOS 15.2 در اختیار توسعه دهندگان و آزمایش کنندگان بتا قرار گرفت.

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار نسخه نهایی iOS 15.2، به یاد خواهید آورد که این نسخه از سیستم عامل موبایل اپل، بخش Summary Notifications را به روز می کند که با اعلان های زیاد روی صفحه، شما را گیج نمی کند. با این تغییر جدید، تمام اعلان های غیر ضروری شما به صورت مختصر و به موقع نمایش داده می شود. پیام‌های مستقیم (DM) و پیام‌های حساس به زمان همیشه بلافاصله پس از دریافت نمایش داده می‌شوند، بنابراین باید این را در نظر داشته باشید.

با نصب iOS 15.2، خلاصه‌های اعلان‌ها دیگر به صورت فهرست نمایش داده نمی‌شوند، بلکه به‌عنوان یک بلوک جداگانه در صفحه قفل شما نمایش داده می‌شوند.

آخرین نسخه‌های iOS و iPadOS شامل قابلیت گزارش حریم خصوصی یک برنامه است. این ویژگی به کاربران نشان می‌دهد که اپل و برنامه‌های شخص ثالث از طریق مجوز حفظ حریم خصوصی به آنها دسترسی دارند. این مجوزها می توانند به برنامه ها اجازه دهند به موارد مهمی مانند مکان، دوربین، لیست مخاطبین، میکروفون و حتی عکس های آیفون دسترسی داشته باشند.

آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرومکس به قابلیتی به نام حالت ماکرو مجهز هستند که هر زمان که دستگاه در فاصله 10 سانتی متری (3.94 اینچی) از سوژه قرار گیرد، به طور خودکار دوربین فوق عریض را به یک دوربین ماکرو تبدیل می کند. عکس های بالا گرفته شده است. عکاسی ماکرو به شما کمک می‌کند از لنز دوربین آیفون عکس‌هایی با جزئیات بالا از حشرات، گل‌ها و سایر موضوعات کمتر از دو سانتی‌متر (۰.۷۹ اینچ) بگیرید. اپل ویژگی جدیدی را در iOS 15.2 اضافه کرده است که به کاربران اجازه می دهد در صورت تمایل حالت ماکرو را به صورت دستی غیرفعال کنند.

iOS 15

AirTag و سایر دستگاه‌هایی که با برنامه Find My استفاده می‌شوند می‌توانند افراد را بدون اطلاع‌رسانی ردیابی کنند. اپل اکنون قابلیتی را در iOS 15.2 معرفی کرده است که به کاربران امکان می دهد با تشخیص ایربراش یا سایر دستگاه های ردیاب، محیط اطراف خود را شناسایی کنند و به آنها احساس امنیت بیشتری می دهد. علاوه بر این، هر برچسب هوا که به مدت 24 ساعت یا بیشتر از صاحب خود دور باشد، صدای زنگ تولید می کند. این به کاربران آیفون هشدار می دهد که احتمالاً توسط شرکتی ردیابی می شوند که متعلق به آنها نیست.

و اگر به کالایی برخوردید که توسط Ertag ردیابی شده است و مال شما نیست، Help Return Item Lost به شما اطلاعاتی درباره نحوه تماس با صاحب آن کالا می دهد تا بتوانید آن را برگردانید. نام قبلی این ویژگی Identify Found Items بود. این ویژگی را می توان در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار داد و اقلام گم شده را به صاحب واقعی منتقل می کند.

اگر می خواهید به زودی آپدیت iOS را دریافت کنید، می توانید روی این لینک کلیک کرده و به جمع کاربرانی که نسخه های بتا سیستم عامل اپل موبایل را تست می کنند بپیوندید. البته باید در نظر داشته باشید که نسخه های بتای iOS عموماً پایدار نیستند و احتمالاً باگ های نرم افزاری زیادی وجود دارد. علاوه بر این، برخی از ویژگی های دستگاه ممکن است با نسخه های آزمایشی نصب شده به درستی کار نکنند. نکته مهم دیگر این است که نصب نسخه آزمایشی می تواند عمر باتری را افزایش دهد، زیرا نسخه های بتا معمولاً برای مصرف انرژی بهینه نیستند. البته لازم به ذکر است که مشکل مصرف بهینه باتری معمولا در نسخه نهایی کاملا برطرف می شود.

نحوه اشتراک در برنامه آزمایشی بتا iOS

مقاله مرتبط:

اگر واقعاً می‌خواهید عضو برنامه آزمایش‌کنندگان بتا iOS باشید، باید چند نکته را در نظر داشته باشید. هنگامی که نسخه آزمایشی iOS را بر روی آیفون خود نصب کردید، اگر دستگاه شما به نسخه رسمی مجهز باشد، به راحتی می توانید از نسخه آزمایشی انصراف دهید. برای انجام این کار، به Settings > General > Profile & Device Management بروید، سپس نمایه نرم افزار بتای iOS را انتخاب کرده و روی Delete ضربه بزنید. اکنون باید تصمیم خود را برای ترک برنامه آزمایشی تأیید کنید و کار در این مرحله به پایان خواهد رسید.

اگر گوشی شما در حال حاضر نسخه بتای iOS را اجرا می کند، ممکن است نتوانید به راحتی از این حالت خارج شوید. اگر در این شرایط هستید، توصیه می کنیم منتظر انتشار نسخه رسمی بعدی iOS باشید و سپس دستورالعمل های بالا را دنبال کنید. در غیر این صورت، باید سیستم عامل را با استفاده از Windows یا Mac PC خود به یک نسخه پشتیبان قدیمی تر بازیابی کنید. فرآیندی که به معنای از بین رفتن تمام داده های اضافه شده از آخرین نسخه پشتیبان شما است.

با این حال، اگر قبلاً به برنامه iOS Beta Tester ملحق شده اید، می توانید چهارمین نسخه بتای iOS 15.2 را با رفتن به Settings > General > Software Update بر روی دستگاه خود نصب کنید.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما