چلسی 3 – 1 ساوتهمپتون ؛ زنده ماندن در زیر باران

[ad_1]

چلسی که هفته گذشته دو شکست مقابل منچسترسیتی و یوونتوس متحمل شد ، در دقایق پایانی از بحران جان سالم به در برد و در نهایت توانست با نتیجه 1-3 بر سد ساوتهمپتون غلبه کند.

چلسی بازی را خوب شروع کرد و اولین گل بازی را روی پاس زمینی سزار آزپیلیکوئتا به ثمر رساند اما ضربه تیمو ورنر راهی برای ساوتهمپتون پیدا نکرد.

اما چلسی اولین گل را در دقیقه 16 به ثمر رساند. چک لوفتوس از انبوه بازیکنان منطقه عبور کرد و در دهانه دروازه چالوبا بود که او با موقعیت خوب و ضربه سر شیرجه ای دروازه حریف را باز کرد.

ساوتهمپتون سعی کرد جبران کند و خیلی زود فرصت گلزنی توسط جیمز وارد پراوز به دست آمد ، اما ضربه والی و بازیکن زمین این بازیکن با دروازه ادوارد مندی فاصله زیادی داشت.

چلسی هنوز در دقیقه 26 شانس خوبی داشت و ماتئو کوواچیچ می توانست در شرایط سخت در رویارویی دومین زننده گل دوم باشد ، اما مک کارتی موفق شد مانع گلزنی ساوتهمپتون شود.

در پایان نیمه اول ، واکر پیترز از سمت چپ حرکت کرد و از سد مدافعان چلسی گذشت و موقعیت خوبی برای تیمش داشت تا بازی را به تساوی بکشد ، اما ضربه سر والکوت دقیق نبود و تا ابتدا به دروازه چلسی برخورد کرد. به با نصف همان 0- سود. 1 بلوز لندن به پایان رسید.

در دقیقه اول نیمه دوم اتفاق خاصی رخ نداد و ساوتهمپتون در دقیقه 58 با مهار لیورمنتو توسط بن چیولول صاحب یک ضربه پنالتی شد. وارد پراو پشت توپ بود و توانست مندی را گول بزند تا گل بزند.

دقایقی بعد ، با یک پاس عالی رفت و برگشت روملو لوکاکو ، تیمو ورنر با ورود به محوطه جریمه در موقعیت رو به رو قرار گرفت ، اما ضربه او توسط مک کارتی با واکنش و موقعیت شگفت انگیز دفع شد. از دست رفته بود

در دقیقه 77 ، او با خطای شدید روی جورجینیو وارد گالا شد و بلافاصله پس از بررسی صحنه ، اخراج شد. در دقیقه 82 ، میسون مونته ، نزدیک بن چیلول ، به گوشه محوطه جریمه ساوتهمپتون برخورد کرد ، اما مک کارتی دوباره واکنش نشان داد.

اما در دقیقه 85 چلسی گل دوم را به ثمر رساند. اسپلیکاتا از سد واکر پیترز گذشت و توپ را شش قدم جلوتر به ساوتهمپتون فرستاد تا تیمو ورنر در نهایت دروازه را باز کند. اما در دقیقه 89 چلسی گل سوم را به ثمر رساند. ضربه لوکاکو توسط مک کارتی مهار شد و روی ریباند اسپلیکوتا به تیر دروازه برخورد کرد ، اما ضربه چیول از سمت چپ به ثمر رسید و چلسی را 1-3 برد.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما