(ویدئو) استخراج لا از معادن و ولد نوزادانی لج و نابینا

[ad_1]

ساکنان روستای دورافتاده در مال سودان

به گزارش فرارو، عوضیه احمد سودانی مشکوک است که انبوهی از بقایای معدن در نزدیکی خانه او در روستایی دورافتاده در شمال سودان باعث کوچکترین فرزندش، نابینا و فلج شود.

در سال‌های متوالی، تعداد فزاینده‌ای از معدنچیان به روستای بانت در ایالت رود نیل، در شمال خارطوم، جایی که احمد در آن زندگی می‌کند، هجوم آوردند و این روستا را به مکانی برای دفع مواد شیمیایی مملو از مواد شیمیایی تبدیل کردند. نا از روش وه رای استخراج لا استفاده میند.

احمد که فرزندش در کنار او خوابیده و قادر به حرکت نبود، گفت: چهار خواهر و برادر او در سلامتی خوب به دنیا آمدند، اما تنها او پس از انتشار گرد و غبار ضایعات معدن طلا فلج به دنیا آمد.

استخراج معادن لا وه در مناطق روستایی انجام مود. جدایی سودان نفت جنوبی خیز از سودان به گسترش و رونق استخراج معادن سنتی کمک کرد، به ویژه با توجه به شرایط سخت اقتصادی و تحریم های بین المللی تحت حاکمیت عمر البشیر، رئیس جمهور مخلوع، رنج میبرند. مر البشیر در وریل در اعتراضات سترده مردمی وسط ارتش ساقط د.

لودگی میایی ناشی از معادن لا رات سلامتی رای ارگران و سانی در نزدیکی

سازمان دا انی، رار رفتن در معرض دید و دید رای سیستم وارشی و ایمنی

ا این ال، استخراج معدن منبع سود سرشار است و داد ادی از مردم را

در بانت، روستایی با جمعیتی حدود هشت هزار نفر، تعداد زیادی از روستاییان از جمله احمد پس از گسترش فعالیت‌های معدنی متوجه مواردی از بدشکلی نوزادان و سقط جنین زنان شدند.

عوض علی که دختر 8 ساله‌اش را حمل می‌کرد، در خانه‌ای در کنار خانه احمد می‌گوید: نفیسه (دخترش) به‌طور طبیعی به دنیا آمد و خواب معمولی داشت، اما در سه سال یا قادر به حرکت و صحبت کردن نبود.

دالعزیز، ال اجتماعی در روستای انت، اشاره ولد ودک ناقص الخلقه در سال :

ارشی در ما انویه وسط روحی از افراد سودانی منتشر شد د نشان داد

ر اساس این ارش، نمونه های ون، عفونت، امیدنی و اک در ندین

صالح علی، محقق سودانی در زمینه محیط زیست، تاکید کرد که خلاص شدن از شر این درمان‌ها، نیازمند متخصصان و ویژه است و این کار باید دور از محل سکونت و منابع آب انجام شود.

در بانت، معدنچیان ناامید سعی می‌کند بیشتر دیده شود که می‌شود فلز گرانبها را از انبوه قیرات استخراج کنند، به این امید که بر خانواده‌های خود فشار بیاورند در نتیجه آشفتگی‌های سیاسی و اقتصادی در سودان بااهند.

کودتای که توسط عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش سودان در ۲۵ اکتبر انجام شد، بحران اقتصادی در این کشور را افزایش داد، به ویژه پس از آن که جامعه بین‌المللی کمک‌های مالی به این کشور را انجام داد.

ممد سی در مدن در دود لومتری روستای اوگفت اورزی و له داری را دنبال افتن لا رهارده است.

سودان از رگترین ولیدکندگان لا در اره ریقا است و ر اساس مار رسمی، ولید نها در ل نمه.

ر اساس ارش انک مرکزی سودان، درآمد لا رای آن داری دولت سودان در سه ماه اول سال.

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما