ون ارچیان میانکاله

[ad_1]

رارو- رئیس ناهگاه ا وحش میانکاله از مله ارچی محیطانان میانکاله ا نگای ساچمهای ر داد.

علی کلانه در گفتوگو با گزارش با اشاره به خبرهای منتشر شده مبنی بر حمله از شکارچیان به محیطبانان میانکاله نفر اظهار کرد: 100 نفر از بیش شکارچی با صورتهای پوشانده در منطقه میانکاله محیط بانان را مورد هدف و اصابت تیرهای ساچمه ای قرار دادند.

لانه ا اشاره به داد محیط انان نفر ود، :

از پناه حیاتگاه وحش میانکاله با تاکید بر اینکه محیطبانان در تالاب میانکاله تجهیزات کافی برای محافظت از خود و شکارچیان همه مسلح هستند، ادامه داد: امکاناتی از جمله جلیقه و کلاه گلوله، همچنین قایق مناسب با عمق زیاد، شوکر و امکانات. این دست رای دفاع از ود و در دیگر اظت از الاب م وده و ا در اختیار نداریم.

کلانه با اشاره به تیراندازی شکارچیان بررسیان کرد: در این حادثه ساچمه های تفنگ شکارچیان به محیط بانان اصابت کرد اما مطمئن به دلیل حفظ امنیت ایمنی، خطر از بیخ گوش ما رد شد و حتی تلفنی که در دست دارم نیز در اثر تیراندازی ساچمه ای. سیب دید.

وی ا ان رخی از ارچیان از استان لستان اوندند، ادامه داد: در این راستا لسهار در ورای امین استان لستان در ندر رکمن گزارش د مرر ردید ا ارچیان مد.

رئیس ناهگاه ا وحش میانکاله ادامه داد: در ال اضر نیروهای در محیط ست استان در میانکال

کلانه تاکید کرد: با وجود اینکه امسال به دلیل سرمای کم در عرض های شمالی، جمعیت کمتری از مهاجران به تالاب میانکاله مهاجرت کرده اند اما همین تعداد نیز افراد سودجو را وسوسه کرده است که از آنها استفاده کند و از آنجایی که سلاح نیز در اختیار داشته باشد. مردم است و مهمات نیز روخته می ود ده از این سوء استفاده می کنند.

ازداشت ند ارچی

حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران هم از مهاجمان مسلح به محیطبانان میانکاله خبر داد و اظهار کرد: از بندر ترکمن به میانکاله حمله کرده اند که از ادوات آنها شک زده شده اند.

وی با بیان اینکه حمله این شکارچیان به محیط بانان طی دو مرحله صورت گرفت، گفت: بار دوم تعداد زیادی از شکارچیان به میانکاله حمله کردند و این بار حتی مستقیماً شروع به تیراندازی به محیطبانان کردند اما محیطبانان واکنش تندی نشان ندادند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به حضور نیروی انتظامی در منطقه، افزود: با کمک نیروی انتظامی از شکارچیان دستگیر و ادوات آنان را دستگیر کردند ولی امروز روز آرامی بود و مشکلی نداشتیم.

این مسئولیت بیان کرد: این منطقه از میانکاله که درگیری رخ داده است از نظر سیاسی در حوزه گلستان و از نظر محیط زیست تحت مدیریت استان مازندران است که انتظار دارد مجموعه استانداردی در این زمینه نسبت به تدابیر لازم را داشته باشد.

ابراهیمی کارنامی با تاکید بر اینکه محیط زیست متعلق به همه است گفت: مرزهای مدیریتی اکولوژیک، الزاما منطبق بر مرزهای جغرافیایی نباید باشد که امیدواریم با مذاکراتی که قرار است در روزهای آینده انجام شود این مشکل حل شود.

وی در ایان واستار خورد دی ا متخلفان د.

مله ارچیان محیطانان در میانکاله ندارد!

با وجود دو مقام ارشد محیط زیست استان مازندران حمله را تائید کردند اما معاون سیاسی استانداری مازندران طی یک پیام توئیتری حمله شکارچیان به محیطبانان در تالابکاله را تکذیب کرد.

روح الله سلگی در این پیام که از طریق فضای مجازی و در نرم افزار توئیتر منتشر کرد، گفت: «امروز خبری مبنی بر حمله مسلحانه شکارچیان در مازندران منتشر شد که بدینوسیله تکذیب می شود. مازندران ناموس طبیعت ایران است و هر گونه دستدرازی به آنرا برنخواهیم تافت. “

معاون سیاسی استانداری مازندران: مله ارچیان محیطانان در میانکاله ندارد!

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما