دستور ویژه رئیس رای مایت از سایت ملی وتبال

[ad_1]

رس مهور ا اکید ر اجرای دالت در مام عادت مرانی اظهار داشت:

سید ابراهیم رئیسی امروز یکشنبه در جلسه دولت با تبریک عید سعید غدیر، اجرای عدالت را مهم‌ترین توصیه مولای متقیان علی‌بن ابی‌طالب(ع) به کارگزاران حکومت دانست و تاکید کرد: اجرای عدالت از مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) اکیدات میشگی مقام معظم رهبری وده نیز وده است. ری لان دول سیزدهم از ابتدایی استقرار ر این وده ا نظام اداری ور، از سوی دالت سوق اب.

جمهوری اجرای عدالت در جامعه را امر رئیسی گفت و با تأکید بر آموزه‌های گرانقدر حضرت علی(ع) در این حوزه، رسیدگی به آن را انجام داد: مهم این است که در عدالت‌گرا باشیم و این مهم در سایه تلاش و مجاهدت انجام شود.

در بخش دیگری از سخنان، با اشاره به گزارش رئیس کل بانک مرکزی در مورد پولی صورت گرفته برای کاهش پایه و کنترل نقدینگی در خرداد ماه، از این قدردانی کرد و رئیس با تاکید بر لزوم تبیین این موضوع برای مردم گفت: افزایش رشد. ندینگی از وامل نترل ورم است، اما در نار ن اید وجه داشت

با اشاره به پیش از حضور وزارتخانه در مسابقات جام جهانی فوتبال در قطر، توجه ویژه به مشکلات و مطالبات اعضای تیم ملی را باید دانست و ورزش را مأمور کرد همه تلاش خود را برای آمادگی و حضور موفق تیم ملی کشورمان در این رویداد مهم ار رد.

رئیس‌جمهوری با تیم‌های ورزشی بر اساس نیازهای تیم ملی فوتبال کشور، به وزارت ورزش و جوانان دستور داد که تیم ملی فوتبال را به تیم ملی فوتبال برساند که بازیکنان بدون نگرانی در این میدان بین‌المللی حضور یابند.

رئیس جمهور حضور موفقیت‌آمیز دانش‌آموزان ایرانی در المپیادهای جهانی را امیدآفرین خواند و ضمن تبریک این توفیقات، اظهار داشت: سیاست دولت از ارتقای سطح علمی همه مدارس و دانش‌آموزان، بویژه در مدارس دولتی است.

جمهوری به سالروز تاسیس شورای نگهبان اشاره کرد و این شورا را نهادی مبارک دانست که برای حفظ و حراست از «اسلامیت و جمهوریت» نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شده است.

این شورا در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی، همواره در صیانت از ارزش‌های کانونی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقش‌آفرین و منشاء اثر بوده است.

جمهور در ادامه به موضوع «ساماندهی سواحل و ایمان‌سازی دریا برای صیانت از جان گردشگران و افراد» پرداخت و با بیان اینکه جان باختن حتی یک نفر هم در دریای غم‌انگیز است و رئیس‌جمهورهای خانواده‌ها در این زمینه باید تغییر کند، سازمان مدیریت بحران را مأمور می‌کند. رنامهریزی رای امین امنیت سواحل رد.

در ادامه بر لزوم استفاده از رئیس جمهور بانوان فرهیخته و توانمند در مناصب مدیریتی تاکید کرد و گفت: دولت مردمی، در عرصه مدیریت همیشه به دنبال شایسته‌سالاری است و بر همین اساس در این دولت بانوان گرامی به هیچ عنوان نباید احساس کنند که در حاشیه قرار دارند. دارند و وانمندیا و ارآمدی نها وجه نمیشود.

جمهوری بیان کرد: در بهره‌گیری از نیروی انسانی، صلاح و کارآمدی افراد ملاک هستند و امروز از بانوان کشورمان صلاحیت علمی و کارآمدی بالاتری دارند که اگر رئیس‌جمهور به آنها می‌رسد، می‌توانند در عرصه‌های مختلف منشاء اثر داشته باشند.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما