نقش ایرانسل در رمانهای ر وشمند ررسی د

[ad_1]

نل ارتباطات و ناوریاطلاعات ر دوشنبه ر در الب سومین نمایشگاه ر وشمند گزارش د. ر ایرانسل در این نمایشگاه، نمایشگاه ر وشمند، امروز ار ود ایان می دهد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این پنل تخصصی، با حضور مهندس حسین مهویدی، رئیس هیأت‌مدیره و مرکز توسعه فناوری‌اطلاعات (مگفا) و مهندس محسن یوسف‌پور، مدیرکل راهکارهای سازمانی ایرانسل، در تجهیزات ویژه زیرساخت و ارتباطات برگزار می‌شود.

مدیرکل راهکارهای سازمانی ایرانسل، در این پنل، سخنانی با موضوع «بر نقش ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در واقعیت آرمان‌های شهر هوشمند»، کرد: هوشمندسازی می‌توان امکانات بسیار کارآمدی را در ساختار مدیریت جوامع ایجاد کند و روش‌های شهر هوشمند، گستره بزرگی. اگر را در ر میگیر رای انتخاب کنید از نا، اید وانمندیا و سرمایهای امعۀ ر محلی ر.

وی در ادامه، به تعریف مفهوم شهر هوشمند و بیان تفاوت‌های هوشمندسازی شهری، با نیاز به ایجاد شهر پایدار و شهر دیجیتال پرداخت و تفاوت شهر دیجیتال و شهر هوشمند را در چهارحیط زمین، زیرساخت، شهروندان و مدیریت، قابل بررسی است.

یوسف‌پور همچنین انواع شهرهای با محوریت عوامل فناوری را شامل شهر اطلاعات، شهر دیجیتال، شهر مجازی، شهر هیبریدی و شهر فراگستر دانست و به توضیح ویژگی‌های هر یک از این شهرها پرداخت.

وی در این، همچنین در مسائل خاص و چالش‌های پیش‌روی ایجاد شهرهای هوشمند، شکل‌گیری شهرهای هوشمند، نقش عوامل مختلف در شکل‌گیری شهرهای هوشمند، نقش ارتباطات از راه دور و شبکه‌های فناوری‌اطلاعات در شهرهای هوشمند و تفاوت شهر هوشمند پایدار با شهرهای هوشمند. ایراد سخن رداخت.

مدیر مگفا نیز در این پنل، ضمن تشریح برنامه‌های شرکت مگفا برای توسعۀ هوشمندسازی، شهری اظهار داشت: نادیده گرفتن شهر هوشمند، باعث می‌شود شهرهای ما بدون برنامه ریزی دقیق رشد و مشکلاتی برای ساکنان شهرها به وجود بیاید.

ور ایرانسل در نمایشگاه ر وشمند

سومین نمایشگاه شهر هوشمند (Smart city Expo 2022) با حمایت از مرکز خدمات الکترونیک الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و با حضور فعالان حوزه شهر هوشمند، از ۱۲ ر در مصلای امام مینی(ره) ران در گزارشی است و امروز

ایرانسل در این نمایشگاه، ا دیدترین راهکارهای سازمانی و دمات را بر ناوری اینترنتی اشیا، ور دارد.

مهندس مجتبی توانگر عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی، دکتر منوچهر منطقی معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت و دکتر مهدی بابایی نایب رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست وخدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، بخشی از صاحبنظران و مدیران ارشدی که در روزهای گذشته حضور داشتند. ر ایرانسل در نمایشگاه، من نایی ا رین راهکارها

از جمله خدمات و محصولات دیجیتال ایرانسل در این نمایشگاه، می‌توانم به راهکار یکپارچۀ نظارت تصویری ابری (VSaaS)، راهکار نسل جدید بی‌سیم با عنوان «واکه» (PoC)، سامانۀ مدیریت هوشمند ناوگان (FMS)، پلتفرم آموزش آنلاین دانا پلاست، راهکار. لیغات وشمند ا نوان «یلو ادوایز (Y’ello Adwise)» و ازار دیجیتال ادل API ا نوان «یلو اب (Y’ello Hub)» اشاره رد.

از مهمترین ماندازهای ایرانسل در گزیده راهکارهای سازمانی، راهکارهایی مانند موبایل سازمانی، اینترنت اشیا و شهر هوشمند تنها چند مورد از خدمات هستند که برای قراردادن کسب و کارها در مسیر تحول دیجیتال، توسط ایرانسل ارائه شده است.

نمایشگاه ر وشمند رگرین ردهمایی رکتای رتر وزۀ وشمندسازی از مامی الان وزۀ ناوری، وشمندسازی، رکتا دانشنیان و استارتاپا رای ور در این نماتا دع دع

مهم‌ترین بخش‌های سومین دورۀ این نمایشگاه، وسایل هوشمند، ساختمان‌های هوشمند، انرژی، حمل‌ونقل هوشمند، امنیت در شهر‌های هوشمند، محیط‌زیست هوشمند، هوشمندسازی تجهیزات زیرساخت‌های فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، سلامت، آموزش و پرورش و اقتصاد هوشمند هستند.

ر وشمند ست؟

در ر وشمند، منظور ارائه دمات ر و میمه های ر و پژوهش، اطلاعاتی از ریق الیار در رأس د. دف اصلی ر وشمند، ود ملکرد ر ل لان، ا استفاده از ناوری دیجیتال و منظور نهسازی و افزسایش. در هوشمند، برای افزایش رفاه اجتماعی، بهبود وضعیت اقتصادی آن‌ها، کاهش آلایندگی شهر و موارد بسیار دیگر، اطلاعات گردآوری و تحلیل شده و با تحلیل این داده‌ها به یک روش میسر می‌شود.

رای ر وشمند ویژگی های سیاری را میوان رشمرد؛ اما از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شهر هوشمند، دارا بودن زیرساخت فناوری‌های نو، نوآوری‌های زیست‌محیطی، عملکرد بسیار حساب‌شده و کارآمد ناوگان حمل‌ونقل عمومی، دارا بودن یک برنامۀ قطعات و پیشرو برای توسعه و همچنین خود آتکا بودن و توانمندی منابع ضروری برای کار و زندگی ساکنان است. ود را میوان نام رد.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما