نحوه ارسال ام ماره در واتساپ

[ad_1]

رارو-واتساپ دون محبوبرین رنامه ام رسان موبایل در آن است و رات میوان ریباً در ر اتوشی.

ارش رارو، استفاده از این اپلیکیشن سیار سان است، اما این محدودیت مراه است. اربران نمیوانند دون ره ماره لفن، ن ماره ام ارسال نند. نابراین، در ورتی واهید رای امک ارسال نید ندین راه وجود دارد از ریق نها می توانی دون ردن ماره لفن رای در واتساپ ام.

روش اول: استفاده از لینک واتساپ:

– ابتدا مرورگر وب در لفن ود از نید و https://wa.me/phonenumber را ایپ نید. (شماره تلفن قسمت با شماره تلفن شخص مورد نظر به همراه کد کشور جایگزین می شود.) به عنوان مثال: اگر می خواهید به شماره 0123456789 در ایران پیام ارسال کنید، وارد لینک Https://vkmen/980l23456789 شوید.
– س از دن وارد شوید
– اکنون نجره مربوط به ماره اص رنامه

نحوه ارسال ام در واتساپ ماره ره نشده//در ال ویرایش

روش دوم: استفاده از اپلیکیشن:

ملفی در روشگاه وگل لی و اپ استور وجود دارند یکی از این برنامه ها که در گوگل پلی نیز موجود است، کلیک کنید licking است و کاربران اندروید می توانند از طریق آن هر زمانی شماره ای را که با ایجاد لینک های سفارشی، به یک ذخیره شده از طریق واتساپ پیام ارسال می کنند، بخواهند. Easy Message اپلیکیشن دیگری است ملکرد مشابهی رای اربران اندروید و iOS ارائه می دهد. اگر وشی اندرویدی دارید، اپلیکیشن WhatsDirect را نیز امتحان کنید.

نحوه ارسال ام در واتساپ ماره ره نشده//در ال ویرایش

اخطار: لطفا شرایط و ضوابط هر برنامه شخص ثالث را قبل از نصب آن بر روی تلفن خود به دقت بخوانید، زیرا این برنامه ها می توانند امنیت و حریم خصوصی داده های شما را به خطر بیندازند.

روش سوم: استفاده از لید:

راه لو دیگری رای اربران اندرویدی وجود دارد امهای واتس اپ را دون افزودن اطلاعات مارسال ا این ال، این رفند روی وشیای وشمند منتخب سیستمعامل اندروید

– لید وشی ود را از نید و ماره لفنی را
– اکنون، ماره را روی لید مدت ولانی ار دهید و دادی نه مانند Call، Cut، Copy و Paste.
– روی سه نقطه ربه نید و از منوی وی نهای را انتخاب نید

روش ارم: استفاده از میانبرهای سیری (برای اربران iOS):

اگر اربر ون ستید، رای ساده رای ردن ا مار

– رنامه Siri Shortcuts را دانلود و ر روی وشی و نصب نید.
– رنامه را از نید، گالری در سمت راست این سمت راست روید. میانبری را دوست دارید دانلود نید و ار ن را اجرا کنید. (ار رای اولین ار از میانبرهای سیری استفاده مینید، این مرحله روری است.)
– اکنون سمت تنظیمات روید و روی نه Shortcuts لیک نید و Allow Untrusted Shortcuts را ال نید.
– دوباره رنامه رگردید و My Shortcuts را از نید و میانبر WhatsApp to Non-Contact روید. آنون میوانید این Shortcuts
س از اجرای این میانبر، از ما وسته میود ماره رنده را وارد نید. ماره را مراه د ور منهای لامت + ایپ نید و اوکی را نید. واتساپ دایت میند ا ماره ره نیامده.

منبع: 91mobiles

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما