منچستر 1-1 اورتون ، پایان تلخ نیمکت رونالدو

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، منچستریونایتد امروز در اولدترافورد میزبان اورتون بود. این دیدار بین تیم های چهارم و پنجم جدول بود که با 13 امتیاز برتری موقت داشتند. برنده بازی موقتاً به بالای جدول منتقل شد و مطمئنا شیاطین سرخ شانس بیشتری برای برد داشتند.

اوله گونار سولسشر ، سرمربی یونایتد نسبت به بازی قبلی مقابل یانگ بویز 5 تغییر کرده و به کریستیانو رونالدو و پل پوگبا استراحت داده است. هر دوی آنها از امروز روی نیمکت کار کردند.

منچستر بازی را خوب شروع کرد اما سولومون رونو مهاجم اورتون در دقیقه 10 با دخا رویارویی کرد اما رافا واران با دخالت به موقع توپ را به کرنر تبدیل کرد.

پنج دقیقه بعد ضربه سر کین کمی جلوتر از تیرک به بیرون رفت و در دقیقه 20 ضربه سر ادینسون کاوانی توسط جردن پیكفورد ، دروازه بان اردن اورتون از خط خارج شد.

منچستر ، تیم بهتر زمین ، در دقیقه 43 به گل رسید. پاس درخشان برونو فرناندز از آنتونی مارسیال در سمت چپ محوطه جریمه و ضربه زیبای او که به طاق دروازه اورتون چسبیده بود به میزبان این فرصت را داد تا از رختکن خارج شوند.

در نیمه دوم ، اورتون پیش افتاد تا باخت را جبران کند ، اما روی دروازه یونایتد تاثیر خاصی نگذاشت. در دقیقه 56 گیدئون سانچو و رونالدو به جای مارشال و کاوانی به زمین آمدند.

در حالی که منچستر توانست بر بازی مسلط باشد و به دنبال گل دوم بود ، اورتون بازی را به تساوی کشاند.

حرکت و پاس خوب عبدالا دوکوره ، اندرو تاونسند را رو در رو با ساو قرار داد و با شوت زمینی از روی دستان دروازه بان اسپانیایی ، توپ را به گوشه دروازه فرستاد. سولچار پل پوگبا را در دقیقه 70 به زمین فرستاد.

حرکت تکنیکی سانچو و پاس عمقی فوق العاده به رونالدو در دقیقه 74 به فوق ستاره پرتغالی فرصت خوبی برای گلزنی داد اما ضربه پای چپ او کمی فراتر از تیر دروازه رفت.

ضربه فنی و گل پوگبا روی پاس سانچو در دقیقه 82 به طرز خطرناکی وارد اوت شد.

اورتون گل دوم را در دقیقه 85 به ثمر رساند اما گل ییری مینا به دلیل دخالت VER آفساید اعلام شد. او یک قدم جلوتر بود که تام دیویس پاس ارسال کرد.

در دقیقه 90 ، این بازیکن با پاس پشت پای رونالدو ضربه ای آرام برای سانچو داشت اما دروازه بان اورتون به راحتی توپ را در آغوش گرفت.

این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید و دو امتیاز مهم مقابل یونایتد را از دست داد.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما