مفاهیم مورد استفاده در خرید نرم افزار حسابداری – نرم افزار حسابداری آنالوگ – زومیت

[ad_1]

نرم افزار حسابداری پیشرفته قیاس از مزیت سال ها پولیش برای انعکاس تجربه و فناوری هزاران کاربر و یک تیم تولیدی قدرتمند برخوردار است. ERP پیشرو در تولید و فناوری نرم افزار در کشور است. همچنین پس از بررسی دقیق نیازهای کسب و کارهای مختلف، محصولات خود را به گونه ای تقسیم بندی کرده است که علاوه بر رفع نیاز شرکت های تجاری، خدماتی، تولیدی، قراردادی، فراگیر و مالی، پاسخگوی نیازهای کوچک و حتی آن ها نیز باشد. نیازها را برآورده کند. فروشگاه های ویژه در اصناف مختلف. علاوه بر این می توانید از اپلیکیشن اندروید قیاس به عنوان یک اپلیکیشن حسابداری شخصی استفاده کنید. به علاوه، با استفاده از یک برنامه ساده صدور فاکتور اندروید، به سادگی برای مشتریان فروشگاه خود فاکتور صادر کنید و به راحتی درآمد روزانه، ماهانه و سالانه خود را گزارش دهید..

با توجه به اینکه نرم افزار حسابداری یکی از ابزارهای تخصصی مورد استفاده در شرکت ها و فروشگاه ها می باشد، اهمیت آشنایی با اصطلاحات به کار رفته در نرم افزار حسابداری در انتخاب و خرید نرم افزار بسیار تاثیرگذار است و از این پس نرم افزار حسابداری در این مورد مقایسه شد. این مقاله به شرایط و ضوابط استفاده شده اشاره دارد.

سرور سرور

سرور کامپیوتری است که به سایر نرم افزارهای رایانه ای (و کاربران آنها) در همان رایانه یا رایانه دیگری خدمات ارائه می دهد. رایانه ای که چنین برنامه ای روی آن اجرا می شود سرور نیز نامیده می شود.

در یک تعریف کاربردی تر، سرور یک کامپیوتر تحت شبکه است که بر خلاف سایر کامپیوترها، برای اهداف مختلف طراحی شده است. به عنوان مثال، کاربر می تواند از سرور برای ارسال و دریافت ایمیل، میزبانی وب سایت ها، کنترل نحوه دسترسی مشتریان به شبکه، نرم افزار حسابداری جامع و غیره استفاده کند.

سرور کامپیوتر همیشه روشن و همیشه در دسترس است، زمانی که این دسترسی فقط در محدوده یک شبکه داخلی باشد به آن سرور تحت شبکه می گوییم و به این معنی است که تمام کامپیوترهای این شبکه توسط این کامپیوتر کنترل می شوند.آنها شبکه خود را ارائه می کنند. با آن و سرور نقش خود را در شبکه مشخص می کند، اما اگر دامنه این شبکه را کمی گسترش دهیم و آن را متشکل از تمامی کامپیوترهایی که از طریق اینترنت متصل می شوند در نظر بگیریم، همیشه به دنبال سرورهای اینترنتی به نام اینترنت هستیم. سرورهایی که وظیفه آنها ارائه اطلاعات مورد نظر در اینترنت در هر زمان از شبانه روز است.

سرور فیزیکی سرور فیزیکی

سروری است که به صورت فیزیکی در یک مکان از سازمان نگهداری می شود و دارای حداقل مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری متناسب با تعداد کاربران نرم افزار حسابداری مورد استفاده است.

سرور مجازی ماشین مجازی

یک سرور مجازی دقیقاً مانند یک سرور فیزیکی مستقل با همان سطح دسترسی کار می کند، با این تفاوت که امکان استقرار چندین سرور مجازی روی یک یا چند سرور فیزیکی وجود دارد. به عبارت دیگر با استفاده از فناوری های مجازی سازی مانند VMware و چندین سرور مجازی از یک سرور فیزیکی، با استفاده از سخت افزار قدرتمند و پیشرفته VM با احتمالات مختلف تقسیم می شود. هر سرور مجازی بسته به پیکربندی اولیه، بخش خاصی از منابع سرور مانند پردازنده ها را ذخیره می کند.cpu)، حافظه اصلی ضربه زدنفضای هارد دیسک HDD، پهنای باند و به صورت انحصاری و تضمینی ارائه می شوند.

همچنین در صورت نیاز به کارایی و امنیت بالای سیستم نرم افزاری، زمانی که تعداد کاربران همزمان زیاد است، بهتر است از سرورهای قدرتمند موجود در بازار مانند: Ready Server استفاده کنید. هیماچال پرادش یا سرور فوق العاده میکرو و ….

پایگاه داده

پایگاه داده مجموعه ای از داده ها است که در جداول با ساختار منظم گروه بندی می شوند. این جداول همه به هم مرتبط هستند، اگرچه می توانند مستقل از یکدیگر نیز عمل کنند.

سرور پایگاه داده سرور پایگاه داده

سروری است که روی آن بانک اطلاعاتی از قبیل SQL Server نصب شد.

مشتری

کامپیوترهایی که برای استفاده از خدمات نرم افزار حسابداری مبتنی بر وب یا ویندوز به سرورها متصل می شوند کلاینت نامیده می شوند. لازم به ذکر است که کلاینت ها معمولا از نظر مشخصات سخت افزاری سرور آسیب پذیر هستند و بیشتر پردازش ها توسط سرور انجام می شود.

برای استفاده از نرم افزارهای مبتنی بر وب در یک شبکه، باید یک اتصال شبکه بین سیستم مشتری و سرور برقرار شود. به منظور دستیابی به سرعت و کارایی مناسب از عملکرد نرم افزار، استفاده از شبکه کابلی در سمت سرور توصیه می شود.

تخمین پهنای باند مورد نیاز در سمت سرور و ترافیک شبکه بستگی به استفاده کاربر، ترافیک درخواستی و خط‌مشی‌ها دارد. بریز بیرون ودانلود و… اما ترافیک شبکه معمولا در موارد زیر تخمین زده می شود. آنچه برای عملکرد بهینه نرم افزار مهم است، سرعت ارسال اطلاعات سمت سرور به مشتری و سرعت دریافت اطلاعات از مشتری است.

اگر کاربر (کلینت) از طریق اینترنت به نرم افزار دسترسی داشته باشد و از آن استفاده کند آی پی معتبر استپهنای باند مورد نیاز برای فراخوانی قسمت های مختلف نرم افزار حداقل 1 می باشد. است mbps پیشنهاد می شود.

برابری

پشتیبان گیری

پشتیبان گیری یا پشتیبان گیری به کپی کردن پایگاه داده در یک مکان ثانویه برای ایمن نگه داشتن آن در صورت خرابی تجهیزات، یعنی از دست رفتن تصادفی سخت افزار یا داده ها اشاره دارد.

نرم افزار حسابداری تحت وب

یکی از بهترین پلتفرم ها برای استفاده نرم افزار حسابداری نرم افزار مبتنی بر وب برای استفاده از نرم افزارهای تحت وب کافیست از مرورگر اینترنتی مانند گوگل کروم، فایرفاکس و … استفاده کنید. این نرم افزارها نیازی به نصب بر روی کلاینت ها ندارند و در هر زمان و مکان و بر روی هر دستگاهی که دارای مرورگر اینترنت باشد مانند تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و یا حتی تلویزیون هوشمند قابل دسترسی است..

نرم افزار حسابداری مبتنی بر وب آنها از یک سرور ثابت استفاده می کنند و با تغییر نمایشگر یا به روز رسانی سرور، این تغییرات برای همه کاربران شبکه جهانی وب اعمال می شود..

برابری

نمونه ای از یک نرم افزار عالی حسابداری مبتنی بر وب

نرم افزار حسابداری از قیاس جریان خرید، ذخیره سازی و فروش کالا با تمام نیازهای آن پشتیبانی می کند. یکی از بارزترین مزایای نرم افزار حسابداری، یکپارچگی کامل بین سیستم ها و صدور خودکار مقایسه با سیستم های حسابداری است. از دیگر مزایای این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد::

  • پرش شرح است
  • افکار و نظرات قدرتمند
  • صدور اسناد مرجع حسابداری جهت تالیف دفاتر قانونی
  • سرعت و ایمنی بالا
  • نصب اتوماتیک
  • اولین نرم افزار حسابداری مالی یکپارچه با قابلیت استفاده همزمان در محیط وب تحت ویندوز و اندروید
  • یک قفل نرم افزاری وجود دارد
  • سهولت استفاده و آموزش کمتر مورد نیاز

حسابداری آنلاین

نرم افزار حسابداری آنلاین نرم افزار ابری نیز نامیده می شود که به صورت وب سایت و وب در اختیار کاربران قرار می گیرد. با استفاده از نرم افزار آنلاین می توانید تمامی امور مالی و حسابداری خود را در هر زمان و مکان مدیریت کنید.

در واقع استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب یا اندروید در صورتی است که سرورها در چندین مکان متمرکز و به هم متصل شده و کاربران شرکت ها، سازمان ها و فروشگاه های مختلف با تهیه و شارژ مجدد حساب های خود (Software License Rentals) استفاده می کنند. مرورگر تحت اندروید شما از طریق اینترنت یا وب سرویس نرم افزاری به سرور متصل می شود و API ما در حال دریافت خدمات ارزش افزوده به نام خدمات ابری یا حسابداری آنلاین هستیم.

پیشنهادات کلی هستند

موارد زیر برخی از مواردی است که باعث افزایش کارایی و بهره وری نرم افزار و کاهش خطرات امنیتی ویژگی های سخت افزار سرور می شود که باید در نظر گرفته شود.

  • یک نسخه پشتیبان از پایگاه داده نرم افزار باید در فواصل زمانی معین تهیه شود و یک نسخه از این فایل ها خارج از سیستم سرور نگهداری شود تا در صورت خرابی سرور یا سایر مشکلات، اطلاعات بازیابی شوند.
  • از آنجایی که با استفاده از سرورهای IP می توان به نرم افزارهای مبتنی بر وب از طریق شبکه دسترسی پیدا کرد، توصیه می شود از یک IP ثابت یا نام منحصر به فرد برای سرور در DNS سازمان استفاده شود تا از بروز مشکلات بیشتر ناشی از تغییرات شبکه جلوگیری شود. نرم افزار را از طریق این آدرس تعریف و آدرس دهی کنید تا محدودیت تغییر آدرس حذف شود.
  • اگر می خواهید از خارج از سرور به نرم افزارهای مبتنی بر وب دسترسی داشته باشید، باید یک آدرس منحصر به فرد یا تایید شده با IP از ISP خود ارائه دهید. در غیر این صورت نرم افزار تحت وب فقط در شبکه داخلی قابل دسترسی خواهد بود.
  • همچنین در صورت استفاده از IP معتبر، در تنظیمات مودم باید پورت فورواردینگ انجام شود. پورت های فوروارد به شما این امکان را می دهند که از خارج از شبکه، به عنوان مثال از طریق اینترنت، به سیستم های شبکه داخلی خود دسترسی داشته باشید. پورت مورد استفاده نرم افزار وب آنالوگ پلاس پورت شماره 80 می باشد.

یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری تحت وب در کشور نرم افزار حسابداری قیاس برای درخواست دمو می توانید با شماره 61952-021 تماس بگیرید.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما