مدودف: ممکن است از نقشه آن محو ود

[ad_1]

معاون ورای امنیت روسیه نوان ور ممکن است در نتیجه رویدادهای اری از نقشه آن ناپد.

به گزارش فارس، «دیمیتری مدودف» نایب رئیس شورای امنیت روسیه پنجشنبه (21 ژوئیه) در کانال تلگرامی خود گفت: به عنوان یک کشور ممکن است در نتیجه رویدادها در حال حاضر از نقشه ناپدید شود.

وی در این خصوص نوشت: پس از کودتای ۲۰۱۴، استقلال کشور خود را از دست داد و تحت کنترل غرب جمعی قرار داد و همچنین مستقیماً به این باور کرد که امنیت ناتو آن را تضمین می‌کند.

این سیاستمدار و رئیس‌جمهور پیشین روسیه افزود: در نتیجه همه رویدادهای کنونی ممکن است از حاکمیت کشور روسیه باقی بماند و از نقشه جهان خارج شود.

نوشته گزارشی روسی اس مدودف مچنین اکید رد

وی احتمالاً رداد م از احتمال وجود نداشتن روی نقشه یک سال دیگر ود. ر مچنین آرا اخروا سخن وزارت ارجه روسیه

این در مصاحبه ا «اسکای نیوز» ربی : دیپلمات های من و ما در مرزهایی سابق این امر مشهود است.

«لونید اسچنیک» رئیس مهوری لقوه لوهانسک این منطقه ممکن است رای الحاق روسیه مهرسی گزارش ند. رئیس‌جمهوری خلق دونتسک یکی دیگر از جمهوری‌های دونباس هم گفته است که موضوع پیوستن به روسیه زمانی است که این جمهوری‌های مرزهای قانونی خود را بازگرداند، به موضوع یک شماره تبدیل خواهد شد.

ر اساس ان ار لاوه ان، مقامات منطقه مقام ارشد در منطقه دیگری به نام «زاپوروژیه»

پیشتر، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور کشور در گفت‌وگو با وب‌سایت «نیوزمکس» گفت که این کشور قصد دارد قلمروهای خود را به روسیه ببرد، اما احتمالاً در مورد مسائل خاص مشارکت خواهد کرد. وی در این وص : ما اضر نیستیم از سرزمینهای ود را اختیار نیم را استقلال و اکمیت ما است. مشکلات در مورد رخی از مناطق وجود دارد، رخی ات وجود دارد میوان در مورد نا وگو رد.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در تاریخ ۲۴ اسفند ماه به درخواست کمک جمهوری‌های دونباس لوهانسک و دونتسک برای دفاع در مقابل اشتباه، دستور آغاز عملیات نظامی در کشور را صادر کرد و از همان ابتدا کرد که مسکو به دنبال حمله قلمروها بود. کشور نیست و دف از ملیات نظامی را نازی دایی و لع سلاح اعلام رد.

از ابتدای درگیری‌ها، غربی از ایالات متحده آمریکا با تشدید فشارهای تحریمی علیه روسیه و عرضه تسلیحات سبک و سنگین به منطقه، نه تنها کمکی به آرام شدن ساختارها و بلکه بر آتش درگیری‌های این کشور اروپایی دامن زده‌اند.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما