لایه لمحمدی از نقل وانتقالات رسپولیس

[ad_1]

یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: ما از هفته گذشته فاز اول تمرینات‌مان را با بازیکنان جدید آغاز کردیم، یک بازی تمرینی خوب هم با امیدهای خودمان داشتیم. خدا را شکر در مجموع بازیکنان ما شرایط جسمانی خوبی دارند و همه با تلاش و انگیزه زیاد تمرینات را دنبال می کنند و برای یک رقابت سخت آماده می شوند و امیدواریم که با آمادگی کامل مسابقات را وارد کنند.

ورتی نقل وانتقالات ما حرکت د
وی درباره نقل وانتقالات رسپولیس : ما نقل وانتقالات را لی وب روع ردیم، ولی به طور متأسفانه متسفانه مو . نوز در دو سه ست اید ازیکن ریم، ولی نوز روند ارگیریمان لی ند میرود و نوز اتفاق آن متأا آن.

لاشی رای د رارداد ا نه نهادی من انجام نشد
مدیریت م وتبال رسپولیس در اسخ این رسش من نه نهاد ردم و لاشی رای د رارد ر ال ار ده است و نوز ری نیست.

امروز 2 نه دیگر اشگاه معرفی رادم
لمحمدی درباره رسپولیس نوز وفیقی در ندا است، اطرنشان روی این دو بازیکن، یکی دو روز کار تا جواب قطعی به ما بدهند، یک بازیکن هم که همه می‌شناسند دو هفته است که مدیران باشگاه می‌گویند مشکل انتقال پول به پرتغال را دارند.

وی در واکنش به طرح این موضوع که همه باشگاه‌ها بدون مشکل پول را انتقال می‌دهند، اما پرسپولیس به مشکل می‌خورد، پاسخ می‌دهد: این سوال را من نباید جواب بدهم، در هر صورت عجیب و غریب و غریبی که ما را منتقل می‌کند!

دستیار اول لمحمدی ا ر مشخص مود
سرمربی م وتبال رسپولیس دربار انتخاب دستیار اولش رنگاران :

رای ر مربی رگترین افتخار این است واند مربی ملی ود
ا در واکنش انکه ا او نوان رای ر مربی ررن افتخار این است و سرپرست ملی ود و رای مه مربیان این اتفاق لی ر ا ست، اگر م ود من رسپولیس د دارم و این افتخار را دارم اینجا ار مینم.

اید اِ مجازی نترل ده و وب شکست نیم
گل محمدی با اشاره به فضای مجازی فوتبال ایران یادآور شد: من وقتی پیام‌ها را می‌کنم می‌بینم که 70، 80 درصد این پیام‌ها از سوی پیج‌های فیک است و باید یک مقدار بیشتر روی این مشکل داشته باشد و نظر هر کسی را دنبال کند. اگر این موضوع را نترل ده مدیریت نیم ر منم ر این دست ومان واهد و اسیر این و نمی باشد. این جو متأسفانه برای همکارانم به وجود آمد و فضای مجازی هم یک مقدار روی مسائل فوتبالی ما تأثیرگذار است و باید یک مقدار کنترل شده و با دید خوب نسبت به آن عمل کنیم.

عزیزین دید راکتور و نهای ما نبود
رئیس تیم فوتبال پرسپولیس درباره عدم توافق با رضا اسدی و اینکه هاشم‌نژاد که گفته می‌شد گزینه پرسپولیس بوده است به تراکتور پیوست، ادامه داد: هر حال هنوز بین باشگاه و اسدی توافق حاصل نشده است و هاشم‌نژاد هم جزو گزینه‌های ما نبوده است.

ا درباره وتبال ودشان را رگ میند
وی در اسخ این سوال نظرش درباره سن اسی ست، نوان وتبال ایی ده است ا درباره ن ودشان را رگ میند و سر اندازند و دلا ا ا.

از درویش ول رفتم رایط مثل سال نباشد
لمحمدی درباره نارضایتی ازیکنان از مشکلات مالی : از دات در ر ورت مشکلات ادی داریم ولی امیدواریم لی سریع مشکلات ل ود. من ودم در اولین لسه ا درویش از او ول رفتم رایط مثل سال نباشد. ما ارسال لی سر این ریانات اذیت دیم و ا 9 ار اعتصاب ود ار ن رسانهای د. امسال م ا روع ل نوز اتفاق اصی نیفتاده است و از درو

معلمان مدنظرم ارجی ستند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که «مهاجمانی که به باشگاه معرفی کرده‌اید خارجی هستند یا داخلی هستند؟»، تصریح کرد: امروز دو بازیکن را به معرفی باشگاه کردم و باید شرایط آنها بررسی شود تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

که رای اردوهای ارجی روی و میم میرن کارشناسی است
لمحمدی درباره لغو اردوی رکیه رسپولیس ریح رد: رقی ن مهای دولتی و وصی است؟ در ر ور ارز از ایران ارج میود. نباید اینطور شد اشد لوی ما را رند و دیگر روند. این نوع میمگیری د است. ما مپ وب و ایی م مرین نیم، م ازی دارکاتی داشته اشیم و م وب ریکاوری نیم در ایران ندان مپ در نزدیک ران است ا ران رقی نمیکند. اردوهای ل از نیازهای م است و مه مهای دنیا اردو میروند. که روی و میم میرن آرزو ارج نمیشه و مها اردوی ارجی نوروند، لی رحرفهای و رکارشناسی ارارناسی.

را اردوی ارجی رای ما ل است و رای مهای دیگر نه؟!
«وزارت ورزش عنوان کرده هیچ توصیه‌ای مبنی بر اینکه پرسپولیس و استقلال اردوی خارجی در خارج از کشور برگزار می‌شود، مشخص نیست و باشگاه‌های دارای منابع مالی هستند که به اردوی خارجی بروند می‌رسند». اردوی ارجیم؟! اشگاه وصی ده مشکلات ما رطرف ود. ول ورس در ساب اشگاه است، ولی نمی توانم از ن رداشت نیم. را اردوی ارجی رای ما ل است و رای مهای دیگر نیست؟! مای دیگر مدند مام دهیا ازیکنان دیم و دید را داد اما ما نوز نمیوانیم دهی ل ل مبان. سری ناقضا و اوتایی ن دو م ست است. رایط دو م اید مشابه اشد، ون ر دو م دولتی اوندند و ورس رفتند. اگر میوانند منبع داشته اید اید رای ر دو م اشد و نباید ورت رد. من نمیدانم این و ناقض رای ست. پرسش رگی است س م واب نمی دهد.

را م میوانند از سابش ول رداشتند و م میوانند؟!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: من نمی‌دانم چگونه چهار بازیکن 500، 600 هزار دلاری می‌گیرم، وقتی به ما می‌رسد می‌خواهیم اردوی برویم، بازیکن بگیریم و یا بدهی را بدهیم می‌توانیم به عنوان منبع مالی بپردازیم! س مانی رای رسپولیس این منبع از میود، مگر ول در ساب اشگاه نیست، را

ما دنبال عزیزکن اکیفیت ارجی م ستیم
لمحمدی در اسخ این رسش لیف او میود؟»، ادآور د: اینطور لی راحت درباره ازیکن مینید ر نمینم درست اشد. نهایی ما رای ازیکنان ارجی ردیم در اورید. 330 ار دلار د و در رایطی م ودیم نجرهمان ست ود و میوانستیم ابگین ا. در آن شرایط بسته بود که تیم بازیکن می گیرد و تا جایی که تمیروف برای ما بازی می کند، شرایطی که برای جذب بازیکن بازی می کند خیلی‌ها از آن خبر ندارند، ما پنجره‌مان و منابع کمی داریم. میروف من الان اشگاه رارد دارد. ما دنبال ازیکن ا ارجی م ستیم، مشکلات انتقال وجود دارد و دست و ال ما راسته است.

سیدجلال میواند در نده وتبال ما مربی رگی ود
وی در پاسخ به این سوال که سیدجلال حسینی می‌تواند بزرگ مربی شود، گفت: سیدجلال پرافتخارترین بازیکن لیگ ماست و من افتخار این را داشتم که چندین سال با او کار کردم. سیدجلال میم وبی در ادامه ارش رفت و ا وجه و اریزمای وبی ر در از او ریف نیم م است و ورش رای ما وت لبی رای مه ماست.

من اولتیماتومی اهه ندادم
سرپرست م وتبال رسپولیس در اسخ این سوال رای ازیکن ارجی اولتیماتومی داده است، ریح اد روز روز روع مسابقات نزدیک میویم و الان دو سه است انتقال ول را داریم و نمیدانیم ما ازیکن احتیا داریم نار ما اشد ا ا م ماهنگ ویم، رچه ر روع مسابقات نزدیک میرو میر ا ا.

در مملکتی مسئولیتا و وظایفا وضد دهان

وی درباره اتفاقات ملی و دودستگی وجود مده ن عزیزان : متأسفانه اتفاقات لی دی رای وتبال ما ریانی نبود نده وتبال ما اد و این ل مربی ملیمان از ار رکنار ود. ماً مدیریت وبی در این صورت نیست و مسئولیتا و وظایفا وضد دهان این اتفاقات افتاده است. میوانم سف ورم، ولی در نهایت رای مملی رزوی موفقیت مینم.

رار است ابراهیمی و رضی در می دیگر ازی ند
لمحمدی در ایان راجع به وضعیت لیرضا ابراهیمی اظهار دا: ابت مات او ر منم.

من ابایی در لیست من نبود
مدیر م وتبال رسپولیس در ایان در اسخ

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما