عصبانیت وحشتناک دورتموند، اعتراف جالب ناگلجامان!

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ امشب در موقعیتی که در همان دقایق ابتدایی دروازه خود را مقابل دورتموند باز کرد، در نهایت با تکیه بر ضربات هند، مت هوملز و روبرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی به پیروزی رسید. حریف 3 بار ساخته است. در نیمه دوم بازیکنان دورتموند معتقد بودند که صحنه ای روی ضربه مارکو رویس باید به پنالتی ختم می شد و یولیان ناگلزمن نظر او را تایید کرد.

جولیان ناگلزمان گفت: “اول و مهمتر از همه، من فکر می کنم ما مستحق برد در این بازی بودیم. اما من بحث در مورد دو صحنه پنالتی را نیز درک می کنم. فکر می کنم هر دو صحنه می توانستند مجازات شوند و فکر می کنم ضربه پنالتی هم اشتباه بود.

در این بازی شروع خوبی نداشتیم و دروازه بایرن مونیخ خیلی زود باز شد. اما پس از آن عملکرد ما خوب بود و باید نیمه اول را با تفاضل گل زیاد به پایان می رساندیم. در نیمه دوم باز هم خوب شروع نکردیم و به بازی خوب ادامه دادیم. در کل معتقدم بایرن مونیخ باید این مسابقه را می برد. لوکاس هرناندز در شرایط خوبی قرار دارد. تعویض او یک احتیاط بود و من واقعاً می خواستم هافبک جدید و سریع تری را در آن زمان بیاورم.

اما ارلینگ هالند ستاره عصبانی دورتموند در پایان بازی گفت: “فکر می کنم داور امشب یک رسوایی بود و آن صحنه یک پنالتی واضح برای رویس بود. من به داور گفتم چرا برای دیدن صحنه نرفتی و او با غرور گفت. اما نه، الان باید کمی آرام باشم.” “

اما پاسخ عجیب جاد بلینگهام: “شما بزرگترین بازی آلمان را با داوری قضاوت می کنید که در گذشته تبانی کرده است، پس چه انتظاری دارید؟”

مارکو رز، سرمربی دورتموند نیز همانطور که انتظار می رفت عصبانی بود: “همه ما دیدیم که چه اتفاقی افتاد و خطا روی مارکو رویس یک پنالتی واضح بود. مت هوملز هند حداقل محل بحث بود. داور می‌تواند چند بازی دیگر دورتموند را قضاوت کند، دوباره به ما ضربه بزند و تعدادی دیگر می‌تواند به موانع برخورد کند. راه ما.”

در پایان غم امره جان: “من فکر می کنم حیف است که چنین پنالتی نتیجه بازی را تعیین می کند و نباید اتفاق بیفتد. این مسائل بارها به نفع بایرن بوده است. چه کمکی از داوران ویدئویی داریم؟ این مایه تاسف است.”

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما