برای بازگشت به رئال باید پیشرفت زیادی داشته باشم

[ad_1]

کد خبر: 1791278/29

زمان: 15:01
1400/08/19

ملاقات: 2999

فیلیپ لینهارت:

مدافع اتریشی فرایبورگ که سابقه بازی در تیم جوانان رئال را دارد از دوران حضورش در این باشگاه صحبت کرد.

فیلیپ لینهارت اولین بازیکن اتریشی در تاریخ رئال مادرید است که دو بار بدون بازی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است. او مانند هموطنش داوید آلابا در پست مدافع میانی بازی می کند و اکنون در باشگاه فرایبورگ عضویت دارد اما سه سال در تیم دوم یانگ و رئال بازی کرد و رکورد 12 دقیقه حضور در تیم اصلی را در کارنامه دارد.

او در بازی کوپا دل ری مقابل کادیز توانست برای اولین و آخرین بار پیراهن تیم اصلی رئال را بر تن کند. مسابقه ای که رئال در نوامبر 2015 با نتیجه 3–1 پیروز شد اما به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز بازنده اعلام شد.

لینهارت در مصاحبه ای با Transfermarket در مورد دوران حضور خود در رئال و دورنمای بازگشت به این تیم صحبت کرد.حضور در رئال برای من افتخار بزرگی بود و تجربه تمرین با بهترین های جهان عالی بود. هر بازیکنی این فرصت را ندارد، اما من اکنون 25 ساله هستم و معتقدم که رئال باید کارهای زیادی بسازم. پیشرفت برای بازگشت به رئال مادرید. هر بازیکنی نمی تواند در رئال مادرید بازی کند. “اگر ممکن باشد، می گویم هرگز.”

تفاوت رئال و فرایبورگ:“آنها قابل مقایسه نیستند. رئال دنیای دیگری است و فرایبورگ از هر نظر باشگاه کوچکی است. ما اینجا مثل یک خانواده هستیم و همه یکدیگر را به خوبی می شناسیم. من با رافا بنیتز و زین الدین زیدان در رئال کار کردم. زیدان مربی آرامی بود. زمین و خیلی هیجان زده نبود.

در تمرینات جدی بود و مورد احترام همه بود. من دو بار با رئال مادرید بدون یک دقیقه بازی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدم و هر از چند گاهی این موضوع سوژه سوالات شما خبرنگاران می شود. به یاد می‌آورم که بازیکنان تیم زیر 17 سال رئال مادرید کیسه‌های 500 یورویی را با خود حمل می‌کردند و همیشه این سوال برای من پیش می‌آید که آیا واقعاً لازم است که بازیکنان در این سن قراردادهای گران قیمت امضا کنند؟

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما