سفارش کانفیگ امنیتی وردپرس برای موفقیت شما ضروری است. این را بخوانید تا بدانید چرا

بی تردید صفحه ساز المنتور یکی از بهترین صفحه سازهای وردپرس می باشد که می توان از آن جهت طراحی صفحات با کشیدن و رها کردن المان ها بدون نیاز به دانش کدنویسی استفاده کرد. در صورت درخواست سرویس های دیگر و یا درخواست قابلیت هایی خاص و یا استفاده از تکنیک های طراحی خاص، هزینه ها افزایش پیدا می کند و زمان درخواستی تیم برای طراحی نیز به همان نسبت افزایش خواهد داشت. این فیلد مجهز به هایلایت سینتکس، شماره گذاری خط و قابلیت استفاده از دندانه گذاری تب ها است. بنابراین اگر قرار باشد در محتوا ها و صفحات سایت از تصاویر استفاده کنیم باید اول از هر چیز عکسی با کیفیت بالا انتخاب کرده و سپس حجم آن را کم کنید. بنابراین اگر قالبی را بخرید که مناسب سایت نباشد یا با افزونههایتان تداخل داشته باشد، پولتان را دور ریخته اید…

آسترا به معنای واقعی کلمه، یک قالب چندمنظوره است، سریع بارگیری میشود، سئو شده است و تمام عناصر طراحی مورد نیاز برای ایجاد این سایتها را دارد: یک فروشگاه آنلاین، وبلاگ، کسب و کار، یا سایت وردپرسی نمونه کار. آسترا با تمام صفحه سازهای اصلی سازگار است. با grow bussiness میتوانید به راحتی یک لوگو به سایت خود اضافه کنید و یک صفحه اصلی زیبا با استفاده از طرحبندی صفحه اصلی داخلی آن ایجاد کنید. اگر می خواهید یکبار برای همیشه مشکل پایین بودن سرعت سایت خود را برطرف نماید، از تجربه ما استفاده کنید.

گزارشات وبسایت فروشگاهی Walmart یکی از بهترین مثالها برای اینکه اهمیت سرعت بارگذاری یک وبسایت را بهتر درک کنیم، است. اگر شما نیز به وضعیت سئوی سایت خود اهمیت می دهید ف توصیه می کنیم این سرویس را برای سایتتان سفارش دهید ، چرا که امروزه موتور جستجوی گوگل اهمیت ویژه ای را برای سرعت بارگذاری صفحات یک سایت قائل است. طراحی و سرعت Zakra انتخاب این قالب را آسان می کند و شما می توانید باز هم با نصب رایگان آن از امکانات این قالب مطمئن شوید.

سایت کند به این معنی است که کاربران احتمالاً سایت را قبل از لود شدن ترک می کنند. طراحی این نوع قالب 500 هزار تومان می باشد که با اضافه شدن ویژگی ریسپانسیو بودن 500 هزار تومان دیگر به قیمت اولیه اضافه می شود. کاربران معمولاً زمان زیادی را برای لود شدن یک سایت صرف نمیکنند و در صورت لود نشدن سایت اقدام به ترک کردن سایت شما میکنند. این افزونه به صورت خودکار تمام استایل های CSS سفارشی را بازنویسی می کند. این افزونه علاوه بر اینکه یک افزونه ویرایشگر زنده CSS وردپرس است، یک ویرایشگر بصری نیز برای مبتدی ها فراهم می کند که دارای مجموعه ای از کنترل ها است و به آنها اجازه می دهد استایل ها، رنگ ها و دیگر تنظیمات را تنها با چند کلیک و بدون نیاز به مهارت کدنویسی CSS در وب سایت وردپرس خود ویرایش کنند.

اگر قوانین CSS را روی کل وب سایت اعمال کنید، بر استایل شیت های پیش فرض قالب و افزونه های شما نیز اعمال می شود. افزایش سرعت سایت یا بالا بودن سرعت همیشه نیاز و دغدغه همه وب سایت داران می باشد. پس اول باید بگردیم دنبال چیزی که بتونه سرعت و امتیاز فعلی سایت ما رو مشخص کنه تا بتونیم در موردش تصمیم بگیریم. با سلام در این اموزش قصد داریم به شما یاد بدیم چجوری یک قالب وردپرس رو بصورت رایگان دانلود کنید و در اینده به شما فارسی سازی و راستچین کردنش رو هم اموزش میدیم . در نهایت، باید بگوییم: یک قالب فوق العاده است زیرا این یک تم وردپرس رایگان برای همیشه است که بر روی سرعت، سئو و طراحی تمرکز دارد و میتوانید نسخه Pro را با قیمت 59 دلار با ویژگیهای اضافی و سایتهای شروع کننده بیشتر دریافت کنید. این قالب کاملاً بر روی Customizer ساخته شده است که به شما امکان میدهد بیشتر تنظیمات آن را به راحتی با دموهای زنده سفارشی کنید. پیش نمایش زنده:این افزونه به شما امکان می دهد تا ضمن ویرایش کدهای CSS سفارشی ، تغییرات را به صورت زنده مشاهده کنید.

SiteOrigin CSS یک افزونه رایگان و پیشرفته ویرایشگر زنده CSS وردپرس است که با تمام قالب های وردپرس سازگار بوده و مجموعه ای از ابزارها را برای تأمین نیازهای همه کاربران، حتی آنهایی که با CSS آشنایی ندارند، فراهم می کند. در این حالت، قالبهای رایگان مناسبی هم وجود دارد که میتواند از بین آنها، مناسبترینشان را انتخاب کند. قالبهای وردپرس را میتوان به روشهای مختلفی تقسیمبندی کرد. از آنجایی که گزینههای سفارشیسازی زیادی در قالبهای رایگان موجود نیست که در قالبهای پولی وجود دارد، تفاوتها ناچیز خواهد بود و کاربران احتمالاً شروع به دریافت ویژگیهای تکراری این قالبها خواهند کرد. قالبهای رایگان معمولاً با در نظر گرفتن سطح دانش افراد مبتدی ساخته میشوند و به همین دلیل، استفاده از آنها ساده سفارش طراحی افزونه وردپرس است. نوار کناری، عنوان، سرصفحه و پاورقی را به صورت صفحه به صفحه سفارشی میشوند (برای صفحه سازها عالی است). قالبهای رایگان وردپرس، معمولا توسط خود ورپرس چک میشوند تا حداقل امکانات را داشته باشند. قالبهای رایگان میتوانند ظاهر سایت شما را نو کنند بدون اینکه هزینهی خاصی پرداخت کنید…

بدون اینکه سرعت آن را کاهش دهد. برای افزایش سرعت وردپرس میتوانید این موارد را بررسی کنید. Insert Headers and Footers یک افزونه ساده است که به شما امکان می دهد کدهایی مانند Google Analytics ، CSS ، Facebook Pixel و موارد دیگر را بدون نیاز به ویرایش فایل های قالب در هدر و فوتر سایت وردپرس خود وارد کنید. همچنین به شما امکان میدهد روند بازار را دنبال کرده و موارد جدیدی را بدون نیاز به کمک برنامه نویس در وب سایت خود قرار دهید. News Portal Lite کاملاً ویجتسازی شده است تا به کاربران اجازه دهد وب سایت را با استفاده از ویجتهای آسان مدیریت کنند. News Portal Lite یک قالب وردپرس رایگان به سبک مجله است که کاملا ریسپانسیو و خلاقانه است. قبل از تایید یک قالب، توسعه دهندگان وردپرس اطمینان حاصل میکنند که قالبهای موجود در کتابخانه قالب وردپرس، میتوانند توسط یک مبتدی به عنوان بخشی از فرآیند تست خود استفاده شوند. قالبهای رایگان در مقایسه با قالبهای پولی، منحصر به فرد و خاص نیستند.

اما قالبهای رایگان و پولی، مزایا و معایبی دارند. تقریباً همه میتوانند بدون اینکه دانش خاصی داشته باشند، وب سایت وردپرسی خود را با استفاده از قالبهای رایگان یا پولی، نصب کنند. خب این تنوع طلبی، به سادگی با قالبهای رایگان قابل حل است… خب چه چیزی بهتر از یک قالب فروشگاهی رایگان؟ چی از این بهتر؟ اما اگر از صفحه اصلی پیش فرض استفاده کنید، آخرین مقاله های شما به جای اطلاعات کسب و کارتان و راه های تماس نمایش داده می شود. اصلاً مهم نیست که سایتی که میخواهید ایجاد کنید چقدر بزرگ باشد، چون با استفاده از وردپرس هر سایتی با هر مقدار حجم داده و اطلاعات میتوانید ایجاد کنید. متخصصین بزرگی در بحث طراحی بهینه شده سایت ها متذکر شده اند که جایگزاری مرتب آیتم ها و ترتیب عناصر طراحی، یکی از نکات خیلی مهم در بحث طراحی حرفه ای یک سایت محسوب می شود. همواره به صورت ماهانه و و در بازه های مشخصی توسعه دهندگان وردپرس بسته جدید آن را منتشر می کنند که معمولا شامل رفع باگ ها و حفره های امنیتی گزارش شده توسط کاربران وردپرس از سراسر جهان می باشد.

با پنل گزینههای قدرتمندی همراه است که میتوان از آن برای ایجاد تغییرات عالی استفاده کرد بدون اینکه لازم باشد حتی یک خط کد بنویسید. اگر سایت شما کند باشد و محتوا در کمتر از مقدار میانگین ۴ تا ۵ ثانیه نمایش داده نشود، کاربر به مرور حوصله خود را از دست داده و بدون اینکه منتظر لود کامل سایت باشد، پنجره را خواهد بست. تنظیمات:برای افزودن کدهای جدید CSS سفارشی، یک باکس یا یک ناحیه متنی به شما داده می شود که می توانید کد خود را در آن اضافه کنید.

افزونه TJ Custom CSS یک افزونه حرفه ای برای طراحانی است که می خواهند کدهای CSS سفارشی خود را برای تغییر ظاهر وب سایت وردپرسی شان و ویرایش قالب و افزونه ها اضافه کنند. از لحاظ هزینه، طراحی اختصاصی کمی هزینه بیشتری دارد، اما با توجه به مزایای فوق، طراحی وب سایت اختصاصی بسیار سودمند می باشد. هنگام استفاده از افزونه My Custom PHP می توانید کد PHP دلخواه خود را در فیلد ارائه شده وارد کنید. در این دوره باید فانکشن PHP بنویسید، فانکشن های وردپرس را با استفاده از پارامترها فراخوانی کنید و کامنت های PHP بنویسید.

این افزونه به شما امکان می دهد که به سادگی و مهمتر از آن با امنیت کامل، هر مقدار کد PHP که بخواهید در سایت وردپرسی خود پیاده سازی کنید. در مرحله ی بعد این طرح باید توسط یک برنامه نویس با استفاده از زبان ها و کدها پیاده سازی شود که مسلما این گونه سفارشات به مراتب پر هزینه تر است و زمان زیادی نیز می طلبد. برای داشتن یک سایت با بازدید بالا به طور حتم نیاز به امکانات خاصی دارد که از طریق افزونه ها قابل دسترسی است. اولین روش داشتن یک هاست خوب است. از اسمش مشخص است که به عنوان یک قالب شرکتی وردپرس رایگان، میخواسته نیاز کاربران و شرکتها را برطرف کند. شما می توانید اسنیپت های خود را ردیابی کند و همچنین برای استفاده های بعدی آنها را فعال یا غیرفعال کنید. فعال کردن فشردهسازی GZIP به کاهش حجم کلی وبسایت کمک میکند و این مسئله بهنوبهی خود منجر به کاهش چشمگیر مدت زمان دانلود منابع، کاهش استفاده از دادهها برای مشتری و بهبود زمان اولین رندرینگ صفحه میشود. این عملیات به کلی با نصب قالب روی سایت که از طریق گزینه “پوسته ها و افزودن” انجام می شود، متفاوت است.

WP Add Custom CSS به شما امکان می دهد CSS سفارشی را به کل وب سایت و همچنین نوشته ها، برگه ها و انواع پست های سفارشی مانند محصولات Woocommerce اضافه کنید. Grow Business نسخه رایگان قالب حرفه ای چند منظوره Grow Pro است که برای وب سایتهای تجاری یا وبلاگی ایده آل است. سایتهای رایگان برای Elementor و Gutenberg در دسترس هستند. از آنجایی که هر کسی میتواند آنها را بدون هیچ مانعی دانلود کند، بسیاری از انواع وب سایتهای مشابه از یک قالب استفاده میکنند که این خودش به ضرر فضای رقابتی است. بدون شک، وردپرس به پرکاربردترین پلتفرم CMS(سیستم مدیریت محتوا) در وب تبدیل شده است، زیرا استفاده و راه اندازی آن آسان است. به قدری لازم و ضروری است که هرگز نمیتوان آن را فراموش کرد.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما