خاطره بازیگر «نون خ» از حضور در یک مهمانی غیرعادی در صحنه فیلمبرداری

[ad_1]

نسرین مرادی بازیگر سریال «نون خ» احساس می‌کند حتی اگر تلویزیون «نون خ» را چندین بار پخش کند، باز هم مخاطبان زیادی آن را تماشا خواهند کرد.

به گزارش ایسنا؛ بازیگر نقش فرید در «نون خا» در پاسخ به اینکه بازپخش سه سریال را دنبال می کند، اعلام کرد که ساخت قسمت چهارم این سریال به عهده سعید آقاخانی خواهد بود، اما مشخص نیست تولید این قسمت از چه زمانی آغاز می شود. آیا فصل «ظهر خ» است؟ گفت: حتماً این کار را دنبال کردم، تا زمانی که امکان نداشت «نون خ» را ببینم.

این بازیگر سپس درباره شخصیت فرید و نداشتن لهجه کردی بر خلاف دیگر شخصیت ها توضیح داد: من قبل از سریال «نون خا» با آقای آقاخانی کار کرده بودم و ایشان من را می شناختند. بنابراین نقش فرید را پیشنهاد داد و من پذیرفتم. من اصالتا کرد نیستم البته با تمرین تونستم تلفظ کردی رو بدست بیارم ولی آقای آقاخانی پیشنهاد داد چون اصالتا ترک هستی شما رو عروس ترک معرفی کنیم و من هم با اشتیاق پذیرفتم. من شخصاً فرید را با لهجه ترکی دوست داشتم.

نقش فرید فراز و نشیب های زیادی داشت و شخصیت در رفتارش ویژگی های خاصی داشت. مثلاً به محیط زیست علاقه داشت، حیوان دوست بود، به خانواده اش اهمیت می داد و البته شخصیت جدی هم داشت. وجود ظرافت های بسیار در این شخصیت مرا مشتاق بازی او کرد.

بازیگر «نون خا» درباره حضورش در فصل سوم و شرایط سختی که برای آن پیش آمد خاطره ای کرد: شش ماه در پروژه بودیم که آن هم زمستان بود و در سرمای شدید تولید به کندی پیش می رفت. از طرفی خارج از تهران بودیم و بازیگران زیادی باید جلوی دوربین می رفتند، اما با وجود تیم خوب و حس همدلی، سختی در حد کم بود و همه از همکاری لذت بردند.

مرادی سپس به خاطرات بازی در سریال «راهبه ب» اشاره کرد و گفت: خاطرات زیادی در کار وجود دارد اما مثلا بیرون رفتن و معاشرت با حیوانات خودش یک خاطره است. آهویی که به صحنه آوردند بسیار شکنجه شده بود و انگار با معصومیت می گفت با من چه می کنی؟

بازیگر نقش فرید در «نون خا» چگونه فکر می کند ساخت سریالی مثل «نون خا» می تواند در دیدن بازیگران استانی موثر باشد؟ فرمود: قطعاً بی تأثیر نیست. گروه همكاران استاني حاضر در سريال رفت و آمد نداشتند ولي بازيگران شايسته بودند و انصافاً حرفه اي عمل كردند. اتفاقا بازی هایش هم خیلی به چشم می آمد. به نظر من اگر قرار است سریال خارج از تهران تصویربرداری شود بهتر است از نیروهای هم استانی استفاده شود که در این صورت به بازیگران شایسته اما ناشناخته استانی فرصت داده می شود تا به صورت حرفه ای و به امید آینده کار خود را ادامه دهند. .

نسرین مرادی در پایان درباره آخرین کار خود در تلویزیون گفت: این روزها مشغول بازی در سریال «تب» به کارگردانی داریش مختاری هستم که قرار است در ماه مبارک رمضان از شبکه دو مرزی پخش شود.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما