رونمایی از وشی اقتصادی لک ویو A95 ا راحی ون

[ad_1]

رارو- وشیای لک ویو A95 نظر راحی مشابه ا وشیا ون ستند ا مت .99 دلار معرفی دند.

ارش رارو، رکت نی لک ویو ساخت وشیای محکم و ادوام معروف است از وشی وشمند اقتصادی در ازار وهم دید. لک ویو A95 ا راحی املاً دید ازار واهد د. راحی نل این دستگاه مشابه آن است این اوت

نسخه های از وشی لک ویو A95 مجهز ابایت رم و ابایت افظه داخلی مت .99 دلار روش میرد. اربرانی ود دست ار وند میوانند ن را ویژه مت .99 دلار در روش اولیه ریداری ند روش ن از وریه (دوم اسفند) در وب سایت روشگاه اینترنتی AliExpress از میود. این وشی در سه رنگ Aurora Night Black و Summer Ocean Blue و Fantasy Galaxy Rainbow ارائه واهد د.

وشی Blackview A95 دارای نمایش .5 اینچی IPS LCD با وضوح HD+ است. این نمایش دارای ریدگی است و نرخ ازه سازی استاندارد رتزی را ارائه می دهد. مینین این نمایشگر نسبت ویر و راکم سلی سل ر اینچ را داراست.

رونمایی از وشی اقتصادی لک ویو A95 ا راحی ون
ریدگی ناچ الای نمایش دوربین سلفی مگاپیکسلی را در ود ای داده است. این وشی در نل دارای راحی سیستم دوربین سه آن میاشد. راحی این وشی از آن است، این رتیب دارای دوربین مشابه راحی دوربین سه آن این وشی است. اما در حقیقت، این سیستم دوربین لنز مگاپیکسلی سونی IMX376

مدیاتک هلیو پی 70 این وشی مچنین دارای اسلات ارت microSD رای افزایش ای ره سازی است. انرژی دستگاه وسط اتری میلی مپر ساعتی مین میود. این اتری ا ناوری ارژ سریع واتی آنی میند. Doke OS اجرا میود و دارای سیستم امل اندروید است.

وشی لک ویو A95 دارای ویژگی های متفاوتی نیز ست. این وشی «حالت زی» دارد در ن رای راهم ردن ای لازم رای ازی رم را املا الی میند. ن، در این الت مام ماسها و امهای پاپ آپ این وشی مچنین دارای ویژگی هایی مانند clone phone و dark mode نیز ست.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما