روزی نزدیک رای وتین ا دن الیچه از ر ای رب رسیده از نگ احتمالی

[ad_1]

روزی نزدیک رای وتین ا دن الیچه از ر ای رب رسیده از نگ احتمالی ////ترجمه ا اعتضادرارو- ر لز مشاور ارشد رنامه روسیه و اوراسیا در اندیشکده ما اوس. او در اوایل دهه 90 میلادی در اتحاد جماهیر شوروی زندگی کرده بود و با سرویس مانیتورینگ شبکه جهانی بیبی سی همکاری داشت و درباره مسائل و مسائل اقتصادی در شوروی سابق برای دولت بریتانیا گزارش تهیه میکرد. لز متخصص مسائل امنیتی مربوط به روسیه و نیروهای مسلح ن ور است.


ارش رارو نقل از اردین، دارهای ایالتی مبنی را که نیروهای روسیه در مورد اعتقاد ایالات متحده آمریکا مبنی بر اینکه در معرض خطر قریب الوقوع است، وجود ندارد و تعداد آنها به خود توصیه می کنند که هر چه زودتر مردم را ترک کنند می دهند که این هشدارها در نهایت معتبر قلمداد می شوند.

با این وجود، مشخص است که بر روی جنگ غیر منتظره ناپذیر و بازه‌های محدودی که انتظار می‌رود این اتفاق رخ دهد، باعث می‌شود گزینه‌های موجود برای آمریکا و متحدانش بسوزند و زمانی گزینه‌های بیشتر برای روسیه ایجاد شوند. مسکو هنوز ابتکار عمل را در دست دارد و این خطر وجود دارد که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری آن کشور به دستیابی به یک پیروزی دیپلماتیک از طریق بیرون کشیدن قالیچه از زیر پای غرب ترسیده از جنگ بیش از هر زمانی نزدیک شده است.

مانه نی دربار مدت مانی روسیه میوانند نیروهای ود را دون مله ا با این وجود، در ماه نوامبر که پوتین برای اولین بار هدف از افزایش تهدید نیروآمیز روسیه را توضیح داد و گفت که برای این نیروها مهم است که فشار را تا زمانی که ممکن است حفظ شود. اکنون سه ماه پس از آن زمان این پرسش مطرح می شود که ایالات متحده و نزدیکترین کشورهای همسایه تا چه زمانی می توانند هشدارهای جنگ قریب الوقوع را مطرح کنند و دامنه آن را افزایش دهند.

علیرغم آن که پیشتر به سختی می توانم عقب نشینی پوتین را چیزی جز شکست تحقیرآمیز تلقی کنیم حالا اگر روسیه گزینه های غیر از حمله را انتخاب کند، این ایالات متحده است که شرمنده خواهد شد و افشاگری نهادهای اطلاعاتی آن بار دیگر از بین خواهند رفت. من نین، نه دیگر رای وتین ن است نظامی روسیه

در مین ال، ادامه روند دیپلماتیک سود اندکی رای مسکو مراه واهد داشت. در موارد ایدن استدلالهایی را مطرح می کنند روسیه ررده است و در مقابل، لایه ها را ا هیچ نشانه‌ای وجود ندارد مبنی بر آن سرکشی مکرر رهبران و سیاستمداران تاثیری بر برنامه‌های روسیه داشته باشند حتی زمانی که «امانوئل مکرون» رئیس جمهوری فرانسه ظاهرا سعی می‌کند با دادن وعده‌های جدی از طرف طرف مقابل و ناتو با روسیه مخالفت کند، این موضوع بر اساس تصمیم‌گیری خواهد شد. وتین اثیرگذار نبود.

در ال اضر، روسیه ره رداری از کاربران استقرار نظامی ود ادامه میدهد. این نها روندان و ارکنان سفارتخانهای ربی منطقه را رک میند. ماموریتای موزشی نیروهای مریکایی، ریتانیایی و انادایی ن ا دف لوگیری از رار رفتن نان در مقدیه در

این نقطه مقابل روشی است که در غرب از بالتیک آن‌ها استفاده می‌شود.

این استراتژی موفقیت را اثبات می کند. در حالی که در سال 2016 میلادی بحثهای عمومی زیادی در مورد این موضوع وجود دارد که چگونه نامهای بالتیک اصلی بالقوه برای مداخله بعدی روسیه وجود دارد اکنون برخی از کشورهای منطقه بالتیک را امن ترین کشور در قرن حاضر میدانند.

رای اطلاعاتی مشابه در مورد خاصمان و دیرهنگام است. یک سترش ران، ایالات متحده آمریکا و ریتانیا ریبا لافاصله مایت نظامی مستقیم از راند.

مسکو از این وضعیت وشحال واهد د را ار دیگر رب رگترین رس روسیه را از روی میز رد.، میزان حمایت از مرزها محدود شده است چرا که آن کشور عضو ناتو نیست این در حالی است که پیشتر کمک قدرت های غربی برای مقابله با تجاوز از مرزهای ناتو امری بیسابقه نبوده است. بحث هایی در مورد تقلیل گزینه های روسیه به اعلام مناطق ممنوعه و مناطق محروم از دریا در اطراف خود و منطقه ای که روسیه را در معرض خطر مستقیم با اجرای ناتو قرار می دهد.

نیروی هوایی و دریایی روسیه دقیقا به این دلیل خواستار خروج ناتو از اروپای شرقی است چرا که وجود ناتو عامل بازدارنده و محدود کننده برای جاه طلبی های روسیه ایجاد می کند. تحقیقات در مورد استفاده از مسکو از یک «استراتژی اجباری» برای رسیدن به این هدف، به طور خلاصه می‌توان گفت روسیه از خطر استفاده از زور برای گرفتن امتیازات منفی از مانند یک جنایتکار خیابانی استفاده می‌کند.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما