رندر رسمی ساعت هوشمند Google Pixel Watch منتشر شد – Zomit

[ad_1]

جان پراسر یکی از افراد باهوش فناوری است، اما اطلاعاتی که او در مورد لبه های صاف سری اپل واچ 7 ارائه کرد اشتباه بود. علاوه بر این، بسیاری از اطلاعات منتشر شده توسط سایر رسانه های خبری فناوری در مورد اپل واچ 7 نیز به همین سرنوشت دچار شد. اما در ماه آوریل، پراگر تصاویری از ساعت هوشمند گوگل به نام پیکسل واچ منتشر کرد که جزئیات آن روز بعد در وب سایت Business Insider منتشر شد.

به گزارش VonArna، Janpraser قبلاً به طراحی بدون حاشیه پیکسل واچ اشاره کرده است. همچنین اعلام کردند که اسم رمز این محصول «روهان» است. پراگر در آوریل گفت که این دستگاه در سه ماهه اول سال 2022 رونمایی خواهد شد و Business Insider هفته گذشته به این موضوع اشاره کرد.

این آلوده کننده با افشای جزئیات ساعت هوشمند پیکسل واچ، خود را مینگچی کو می نامد. سطح را حفظ می کند

ساعت هوشمند روهان پیکسل

اگر این ساعت در سه ماهه اول سال آینده رونمایی شود، می توان گفت که پرازر 10 تا 11 ماه پیش این موضوع را اعلام کرده است که از این نظر در سطح Mingqi Ko قرار دارد. با این حال، بهترین چیز تا کنون، گزارش Minchi Ko در فوریه 2017 است که جزئیات فیس لیفت آیفون X (که در آن زمان با نام آیفون 8 نیز شناخته می شد) است. کو در آن گزارش جزئیاتی از جمله ابعاد دقیق صفحه نمایش هر سه مدل آیفون اپل معرفی شده در ماه سپتامبر را ارائه کرد. او همچنین به دوربین عمق و دوربین اصلی آیفون X در آن زمان اشاره کرد.

بسیاری از کاربران تالار مشاهیر فناوری اخبار با نام Evanbels نیز آشنا هستند. آنها یک رندر غیرمعمول از یک گوشی منتشر کردند که می گفت این گوشی HTC One M7 است که در نهایت درست شد.

مسلما این خبر تنها دو ماه قبل از عرضه HTC One M7 منتشر شده است، اما نکته قابل توجه در این گزارش این است که این دستگاه از نظر ظاهری کاملاً با گوشی آن زمان متفاوت بود که اکثر مردم به این موضوع اعتقاد دارند. واقعی بود.

اجازه دهید به بحث آینده برگردیم. پراگر برخی از تصاویر بازاریابی رسمی از ساعت پیکسل را منتشر کرده است. پروسر ادعا می کند که این رندرها از طریق منابع داخلی گوگل به دست آمده است. با توجه به اینکه حدود یک ماه پیش جزئیات و تصاویر گلکسی اس 22 اولترا توسط سامسونگ در یوتیوب به بیرون درز کرد، انتشار این اطلاعات جدید در مورد ساعت پیکسل نشان از شجاعت آنها دارد.

طرفداران پیکسل این بار ناامید نخواهند شد

ساعت هوشمند روهان پیکسل

در این مرحله جای ناامیدی برای طرفداران پیکسل که مدت هاست منتظر ساعت هوشمند این برند بوده اند وجود ندارد. ظاهرا عدم اعتماد گوگل به Wear OS مانع از عرضه این محصول در سال ۲۰۱۹ شده است. تصمیم سامسونگ برای جایگزینی تایزن با Wear OS در سری ساعت های هوشمند گلکسی واچ 4 می تواند نیازهای گوگل را در این زمینه برآورده کند.

غول جستجوی اینترنتی همچنین قصد دارد ویژگی های منحصر به فردی را در ساعت پیکسل معرفی کند. مانند برخی از ویژگی‌های خاص که فقط در گوشی‌های سری Pixel در دسترس هستند. همانطور که گوگل با معرفی گوشی های پیکسل تلاش می کند تا پتانسیل سیستم عامل اندروید را در گوشی های هوشمند به حداکثر برساند، این شرکت نیز قصد دارد قابلیت های Wear OS را در معرفی Pixel Watch به نمایش بگذارد.

مقاله مرتبط:

اگر به دنبال دلیلی برای جدیت تولید Pixel Watch هستید، بد نیست به رویداد نوامبر 2019 اشاره کنید. زمانی که شرکت مادر گوگل آلفابت هلدینگ فیت بیت را به قیمت 2.1 میلیارد دلار خرید. فیت بیت یکی از شرکت های فعال در زمینه ساعت های هوشمند و ردیاب های تناسب اندام است. در آن زمان، گوگل اعلام کرد که خرید فیت بیت به این شرکت اجازه می دهد تا یک دستگاه پوشیدنی به نام Made by Google راه اندازی کند.

مطمئناً معرفی محصولاتی مانند Pixel Watch می تواند اکوسیستم گوگل را تقویت کند. با معرفی پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو در سال جاری، پلتفرم اندروید خون تازه ای را به خط تولید سری پیکسل آورده است. اگرچه امسال نیز مانند سال های گذشته با معرفی سری جدید پیکسل 6 شاهد مشکلاتی در این محصولات بودیم، اما میزان فروش این گوشی ها به خوبی ارزیابی می شود و گوگل در تلاش است تا برخی از مشکلات از جمله باگ های شماره گیری خودکار و خرابی را برطرف کند. پس از خاموش شدن دستگاه، افتادن حسگر اثر انگشت را از بین ببرید.

متأسفانه در آپدیتی که به تازگی برای سری گوگل پیکسل 6 منتشر شده است، قابلیت Magic Eraser از روی دوربین گوشی برخی از کاربران حذف شده است. علاوه بر این، برخی از کاربران مشکلاتی را در مورد شارژ گوشی و حفظ اتصال به شبکه تلفن گزارش کرده اند. با این حال، به نظر نمی رسد که گوگل بتواند این مشکلات را برطرف کند.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما