را دامداران معترضند

[ad_1]

رارو- این روزها صنعت دامداری در کشور آرامی را از سر نمی‌گذارد، بعد از حواشی که بر سر نهاده‌های دامی داد و سر و صداهای زیادی به پا کرد، دامداران نیز روز سه شنبه با توجه به وضعیتی که به آن می‌رسند، در مقابل. وزارت اد اورزی مع رده و واستار مشکلاتشان از سوی وزارت دفاع اورزی دند.

به گزارش فرارو، درخواست دامداران از دولت پیگیری خرید حمایتی و تضمینی دام، خرید دامپروری به تمام آن، آزادسازی دام و تمکین به قوانین نظام جامع دامپروری است. نا مچنین ورشکستگی دامداران دلیل افزایش نها، افزایش

وضعیت رانی نعت دامداری؛  دامداران متعرض و احتمال افزایش مت وشت و مرغوضعیت نعت دامدار سیار نگران ننده است
لی نبری معاون اسبق وزرات اد اورزی در و ا رارو با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت این وزارتخانه بسیار نا به سامان است، اظهار داشت: گزارش مسئول وزارت جهاد کشاورزی به وظایف خود عمل نمی کند، که این موضوع به خوبی در مدیریت بازار محصولات کشاورزی و مواد غذایی از جمله گوشت، مرغ و م مرغ و مچنین در وضعیت واردات نهادهای دامی، ویزیع این نهادها و رانتایی در این اره رس داده است.

وی افزود: از طرف دیگر صنایع اعتراضات دامداران به وضعیت و انفعال دولت و وزارت جهاد در این زمینه بسیار نگران کننده است، در حال حاضر نیز با توجه به آزادسازی قیمت نهادها، تولید و افزایش چند برابری قیمت آن در تولید نهاده های دامی است. لفاتی ورت ربه سیار اسنپنی نعت دام و ور ور ده، اما در الاضر سی اسخگوی این وضعیت نیست.

قنبری با اشاره به اینکه وزارت جهاد کشاورزی با این توجیه که با ممنوعیت مصرف زنده قیمت گوشت در کشور ارزان خواهد شد، گفت: آیا با این کار قیمت گوشت در سطح کاهش پیدا می کند، بسیار پاسخ منفی است. است، در چنین کشوری علاوه بر این که ارزانی ندارد، با ممنوعیت رخ دادن زنده است که بر اساس قوانین نباید این کار صورت می‌گرفت، خرید دام زنده به کشور‌های هم‌ه‌ها و مناطقی که این کار را بسیار شدیدتر می‌کنند، می‌کنند.

مدیر عامل اسبق شرکت بازرگانی دولتی اضافه کرد: این است که با توجه به ابراهیمی در سفر به شمال مبنی بر خرید تضمینی از سوی دولت از دامداران دامداران، اما رئیس جمهور شاهد این موضوع از سوی وزارت جهاد کشاورزی اجرا نشده است. خاص نیست چرا علیرغم دستور عالی‌ترین مقام اجرایی کشور، زیر مجموعه‌های دولت به فرمان مافوق خود توجهی نمی‌کند و هر کاری که خود صلاح می‌داند، انجام می‌دهد، در حالی که این کار بدون پشتوانه وزیر جهاد کشاورزی و بدنه‌ای که در این دستگاه عمل می‌کند، انجام می‌دهد. را ورطه نابودی انده است.

وی داد: نکته این است که با توجه به اعتراضات دامداران در مقابل وزارت جهاد کشاورزی و بیان مطالبات آن ها، ادامه وزارت جهاد کشاورزی پاسخ مناسبی به خواسته های دامداران نداده است، به طور قطع اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، علاوه بر افزایش مواد مخدر. دام نده، اهد رانتر دن مت وشت و مرغ در ور واهیم ود این موضوع ات وتا مدت این وضعیت است.

قنبری گفت: در ادامه نیز این وضعیت اگر ادامه پیدا کند، عملا چیزی از صنعت دامداری داخلی در بلندمدت با توجه به این مدیریت باقی بماند که این موضوع تبعات جبران ناپذیری برای صنعت کشاورزی و تامین مواد غذایی کشور به دنبال دارد، در حال حاضر حاضر است. دامداران ند واسته خاص دارند در این مینه اید این مطالبات اسخ داده ود.

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: دامداران خواستار آن‌ها هستند که دام آزاد می‌شوند و دولت خرید تضمینی گوشت و دام را به شیوه‌های عادلانه‌ای انجام می‌دهند، در حال حاضر در برخی از مناطق کشور که دام و گوشت را به صورت محدود خریداری می‌کنند. اجرا شده، با قیمت پایین‌تر از هزینه تمام شده خریداری می‌شود، هزینه آن را به دو ماه بعد می‌اندازند، از سویی دیگر هم در این زمینه وجود دارد که باعث ضرر می‌شود و نمی‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد.

معاونت جهاد کشاورزی بیان داشت: با توجه به آزادسازی قیمت‌ها و حذف 4200 تومانی باید این روش در وزارت جهاد کشاورزی اصلاح شود، زیرا میلیاردها تومان سالیان را صرف نهاده‌های دامی می‌کند. مود، اما دید ستیم مواره

قنبری با اشاره به انتقادات فراوانی که به ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی می‌شود، عنوان کرد: طی یک سال گذشته در حوزه انتصابات وزارت جهاد کشاورزی شاهد حواشییم و مشکلی بود که در این رابطه وجود داشت که این کار را ایجاد کرد که برای مناصب حساس این دستگاه‌های اجرایی بود. افراد نزدیک به وزیر به کار گمارده شدند، بدون اینکه تخصص لازم را در این زمینه داشته باشند، تغییرات متوالی در برخی از پست‌ها نیز این موضوع است که افراد به درستی برای این مناصب انتخاب نشده اند، آیا باید دید که در ادامه مین وضعیت لی ر ملکرد وزارت اد اورزی اکم واهد ود این که واقعا و در مل راتی رخ واهد داد.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما