کارت حافظه microSD Apacer V30 A2 را معرفی می کنیم

[ad_1]

هنگام خرید کارت حافظه به چه نکاتی توجه می کنید؟ آیا با نوشته ها و علائم روی انواع کارت حافظه آشنایی دارید و تفاوت آنها را می دانید؟ در این مقاله می خواهیم یکی از جدیدترین محصولات شرکت اپیسر را معرفی کنیم که یکی از بهترین گزینه ها برای ذخیره سازی محتوای دیجیتال به خصوص فیلم های ضبط شده است ضمن اینکه شامل موبایل و تبلت با حافظه جانبی می باشد.همچنین یک دستگاه منحصر به فرد وجود دارد. عملکرد در فرم این کارت حافظه Apacer microSDXC UHS-I U3 V30 A2 نام دارد.

شرکت تایوانی اپیسار که در سال 1997 تاسیس شد، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات ذخیره سازی مواد در جهان است و در بازار ایران حضور فعال دارد. محصولات مختلف این شرکت از جمله رم، هارد اکسترنال، حافظه داخلی و خارجی، فلش مموری و کارت حافظه سال هاست که با گارانتی معتبر به بازار عرضه می شوند و هم اکنون دارای گارانتی یکپارچه از شرکت متین می باشند. آخرین محصولی که امروز برای ارائه انتخاب کرده ایم، کارت حافظه میکرو اس دی Apacer است که به طور خاص برای فیلم برداری دیجیتالی با کیفیت بالا ساخته شده است، اما ویژگی های جالب دیگری نیز دارد. در زیر می توانید مشخصات این محصول را مشاهده کنید:

  • ظرفیت: 64، 128، 256 و 512 گیگابایت
  • حداکثر سرعت خواندن اطلاعات: 100 مگابایت در ثانیه
  • حداکثر سرعت نوشتن اطلاعات: 80 مگابایت بر ثانیه
  • کلاس سرعت معمولی: UHS 3
  • کلاس سرعت ویدئو: V30
  • کلاس عملکرد برنامه: A2

کارت حافظه Apacer یک کارت microSDXC است. استاندارد SDXC در سال 2009 برای پوشش کارت های حافظه با ظرفیت بالاتر معرفی شد. کارت های حافظه استاندارد SDXC ظرفیتی بیش از 32 گیگابایت دارند و تا 2 ترابایت قابل ارتقا هستند. البته هنوز هیچ شرکتی کارت حافظه ای بزرگتر از یک ترابایت تولید نکرده است، اما نسل بعدی کارت حافظه استاندارد یعنی SDUC دو سال پیش معرفی شد و شامل محصولاتی با ظرفیت بیش از 2 ترابایت تا حداکثر 128 ترابایت می شود. سرپوشیده.

در کارت حافظه Apacer حرف I را می بینیم که نشان دهنده سازگاری آن با رابط UHS-I است. این استاندارد کارت های حافظه با سرعت انتقال اطلاعات تقریباً 100 مگابیت بر ثانیه را پوشش می دهد. بنابراین در هنگام خرید کارت حافظه با مشاهده حرف I می توانید از سرعت بالای آن مطمئن شوید. البته استانداردهای UHS-II و UHS-III نیز معرفی شده اند که به ترتیب سرعت های 300 و 600 مگابیت بر ثانیه را پوشش می دهند و کاربردهای متفاوتی دارند.

علامت U3 روی کارت حافظه Apacer نشان دهنده سرعت بالای انتقال اطلاعات این محصول است. استاندارد U3 سریع ترین استاندارد انتقال در این دسته است. به طور کلی، دو کلاس سرعت برای کارت های حافظه UHS تعریف شده است: U1 حداقل 10 مگابیت در ثانیه را هنگام خواندن داده ها تضمین می کند و U3 حداقل سرعت 30 مگابیت در ثانیه را تضمین می کند.

قابلیت اختصاصی برای ضبط ویدئو

کارت حافظه Apacer ضبط ویدیو و عملکرد حافظه خارجی عالی را در دستگاه های هوشمند مانند تلفن همراه یا تبلت ارائه می دهد. اولین ویژگی سازگاری با استاندارد ویدیوی V30 است که برای ضبط ویدیو با بالاترین کیفیت 4K مهم است. با توجه به این استاندارد می توان مطمئن بود که کارت حافظه قابلیت نوشتن مداوم داده ها با سرعت حداقل 30 مگابایت بر ثانیه را دارد. البته این کارت حافظه بسیار سریعتر از کلاس سرعت V30 است، اما حداقل ضمانت استفاده از این محصول را بر روی بهترین دوربین های فیلمبرداری، پهپادها، دوربین های ورزشی و دوربین های داخل خودرو تضمین می کند.

امکانات اختصاصی برای اجرای بازی ها و برنامه ها

مهم ترین ویژگی کارت حافظه ایسر که آن را به بهترین انتخاب برای استفاده در دستگاه های هوشمند مانند موبایل و تبلت تبدیل می کند، سازگاری با استاندارد اخیرا معرفی شده A2 است که کارایی کارت های حافظه را در زمینه اپلیکیشن ها می سنجد. تعیین می کند. ، همانطور که می دانید اجرای یک برنامه نیاز به خواندن تصادفی اطلاعات دارد که با خواندن متوالی کاملاً متفاوت است. هرچه سرعت حافظه در این بخش بیشتر باشد، برنامه ها سریعتر اجرا می شوند.

از طرفی می دانید که تعداد بازی های موبایل روز به روز در حال افزایش است. به عنوان مثال در حال حاضر حجم بازی Call of Duty Mobile حدود 13 گیگابایت است یا برای نصب Impact Screen به حدود 15 گیگابایت فضا نیاز دارید. نصب تعداد زیادی بازی روی حافظه داخلی گوشی باعث پر شدن آن و کاهش چشمگیر سرعت آن می شود. پس راه حل منطقی انتقال بازی ها و اپلیکیشن های سنگین به حافظه جانبی است.

کارت حافظه ایسر با پشتیبانی از کلاس A2 که بالاترین کلاس در این رده است، سرعت 4000IOPS را برای خواندن تصادفی داده و 2000IOPS برای نوشتن داده های تصادفی را تضمین می کند. بنابراین با نگه داشتن این محصول در داخل گوشی یا تبلت خود می توانید سنگین ترین بازی ها را سریعتر از کارت حافظه انجام دهید.

نتیجه

با توضیح تمام این ویژگی ها، احتمالاً به قابلیت های بسیار زیاد کارت حافظه Acer MicroSDXC UHS-I U3 V30 A2 پی برده اید. بیایید نگاهی به این ویژگی ها بیندازیم: ظرفیت بالای حافظه (تا 512 گیگابایت) هیچ محدودیتی برای ضبط ویدیو ایجاد نمی کند. بنابراین می توانید این محصول را داخل دوربین های امنیتی، دوربین های فیلمبرداری، دوربین های دیجیتال و سایر تجهیزات حرفه ای قرار دهید و ساعت ها فیلم برداری کنید. عملکرد بی نظیر این کارت حافظه در زمینه خواندن و نوشتن تصادفی داده ها، آن را به انتخابی ایده آل برای استفاده در تلفن همراه یا تبلت تبدیل کرده است. ترکیبی از استانداردهای UHS-I، U3 و V30 انتقال داده با سرعت بالا و حتی فیلمبرداری 4K یا 360 درجه را تضمین می کند.

علاوه بر این مشخصات، کارت حافظه جدید ایسر در تست های مختلف مقاومت نیز سرآمد است و در برابر آب، شوک، میدان های مغناطیسی و اشعه ایکس مقاوم است و در شرایط آب و هوایی بسیار سرد یا بسیار گرم عملکرد خود را حفظ می کند. بنابراین اگر به دنبال یک کارت حافظه امن و حرفه ای برای گجت های خود هستید، Apacer V30 A2 را به شما پیشنهاد می کنیم. شما می توانید انواع کارت حافظه آپیسر را با گارانتی معتبر خریداری کنید که خدمات خود را در 15 استان به صورت یکپارچه ارائه می کند.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما