را انسانها میوابند؟ سرنخ وچک رای معمایی رگ!

[ad_1]

رارو- این رسش دیمی برای قرن‌ها موضوع بحث پژوهش بوده است، اما در کنار انبوهی از پاسخ ها، پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ماساچوست با همکاری تحقیقات دانشگاه براون و موسسه دیگر، اخیراً سرنخ‌های شما برای این معما یافته اند که به نقش خواب در نظر ما اشاره دارد.

ارش رارو، دانشمندان اشار دارند وابیدن احتمالاً مزایایاص و لازمی رای نظر میرسد از این مزایا مربوط می شود ان متخصص ن دید در مورد الیت مغز نگام واب ممکن است

دانیل روبین، نویسنده اصلی این و متخصص م و مرکز MGH ور میود ازپخش مکانیزمی است مغز رای ادآوری اطلاعات از ن استفاده میند. زمانی که به موش یاد می‌شود می‌شود که در یک هزارتو حرکت کند، تجهیزات نظارتی نشان‌دهنده فعالیت‌های الگوی دقیقی در سلول‌های مغز یا نورون‌ها هستند که در حال دنبال کردن مسیر مناسب هستند. روبین میوید: دانش بر همین اساس این تئوری را مطرح می‌کند که مغز را از این طریق دانش تازه به دست‌آمده است، در طول خواب تمرین می‌کند و اجازه می‌دهد تا خاطرات تثبیت شود، یعنی از خاطرات کوتاه‌مدت به خاطرات بلندمدت تبدیل شوند.

ا این ال، آن رایند در وانات مایشگاهی مشاهده می کنید و رای دکتر سیدنی اس. متخصص مغز و اعصاب، از مدیران مرکز نوروتکنولوژی و ازیابی در MGH و نویسنده ارشد این مطالعه، ا محح میال این نکته‌ها را درک کنید که آیا تکرار رویدادها در خواب با مهارت‌های حرکتی اتفاق می‌افتد، می‌توان به توسعه درمان‌ها و ابزارهای جدید برای بیماران مبتلا به بیماری‌ها و آسیب‌های عصبی کمک کند. برای کشف ارتباط این تکرارها در هنگام خواب با بخشی از مغز که حرکت را کنترل می‌کند، روبین، کش و مشتاق از یک داوطلب 36 ساله مبتلا به تتراپلژی استفاده می‌کند که بخشی از آن‌ها از حرکت‌های خود به دلیل آسیب نخاعی نمی‌توانست حرکت کند.

در این مطالعه، از درخواست خواست تا یک کار شبیه به بازی الکترونیکی Simon دهد، که در آن الگوی رنگی چشمک زن را مشاهده کند، سپس آن را به خاطر بیاورد و بازتولید کند. مان نما را از ریق راشهای در مغز او آشته ده ود دایت ند. این سیگنال های مغزی و ورت سیمپیوتر منتقل مد. در ن و وقتی دواطلب واب رفت، من الیتیتا ر رکتی در مغز وی ال د و ورت سیم امپیل منتقر . روبین میوید: «آنچه ما دا ردیم سیار اورنکردنی ود. او اساساً در واب ازی میرد و در ندین مورد، الگوهای او در ول واب دقیقاً الگوهای

روبین میوید: «آن مستقیمترین واهد ازپخش از ر رکتی است در ول واب در انسانها دیده ده است. ر راره های ناسایی ده در این مطالعه در ول واب ا موجسته، مرحله واب میق رخ داده است.» با اشاره به این موضوع می‌گوید: «امید ما این است که بتوانیم از این اطلاعات برای ایجاد رابط‌های بهتر مغز و رایانه برای کمک به آسیب‌های عصبی عصبی می‌برند استفاده کنیم و به الگوهایی دست پیدا کنیم که به افراد امکان می‌دهند. سریعر و ارآمدتر رآیند ادگیری س از سیب را دنبال نند.»

منبع: scitechdaily

رجمه: مصطفی رفی-فرارو

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما