راحی نقشه وهر د از ممنوعه

[ad_1]

نی است که در ممنوعه نقشه ل وهرش راحی و مدستی مردی اجرا رده، در دادگاه ری استان آرا.

ارش رق، عاشق نی وان است، در ابتدا ودش موضوع لیک وهرش را اما ات مأموران دیگری را نشان داد و در نهایت ن را ای میز محاکمه اند.

راساس مدارک موجود در رونده این سال اتفاق افتاد. نی لیس ارش داد ردی وهرش نام احمد را ا لوله است. مانی مأموران محل رفتند، متوجه می شوند ل ار ناست. وقتی سحر -همسر مقتول- مورد ازجویی رار رفت، : اما دفعه دای لیک لوله را نیدم. وقتی رون مدم، دیدم مردی نار ابان ا اسلحه ایستاده است. من ن مرد را رگز ندیده ودم، د م رار رد. مموران نشان داد سحر دروغ میوید و مردی رابطه دارد و ا وهرش م اختلافاتی داشته است. اینترتیب سحر ازداشت د. او اعتراف رد ل را مردی نام ورش انجام داده است.

این ن : وروش را از ریق ای مجازی ناختم. ا ما رابطه عاشقانه داشتیم. ورش وقتی مید احمد عاطفه دارد و من را اذیت میند نهادم رای ل احمد را ول رد و او را ل رسان. اینترتیب ورش نیز ازداشت د.

عاشق : من ا سحر از ریق ای مجازی نا دم و مکم او دل ستم و عشقش دم. وقتی میدم او متأهل است مدت ادی از رابطه ما ود. سحر من وهرش او را لی اذیت میند، مصرف دارد و او را میند. سحر از من واست مک نم وهرش را د. من نچنان سحر دلسته ودم نمیدانستم اید نم. در نهایت میم رفتم احمد را م. رستان رفتم و از ریق از دوستان سلاحی ریداری ردم و ران مدم. در ران راری ا سحر داشتم، وهرش را رساندم و رار ردم.

د از ها عاشقان و میل ات و دور رخواست، روند رای دادگاه دادگاه استان ری رستاده سحر معاونت در ل و احمد پاداش ل ای میز محاکمه رفتند. در لسه پیشرفت این رونده اولیایدم در ایگاه رار رفتند و واستار دور م اص دند.

در ادامه علاقه مندی در ایگاه نشست و ا ول کارش : من در خواستم سحر م رفتم وهر اول را اما ن روز وقتی وهرش را دیدم، مان دم؛ ولی اطر مصرف مواد و وردن مشروب الت ادی نداشتم. میندلیل د لیک ردم و لوله ناخواسته سینه مقتول رخورد رد و نتیجه ل د. من از اری ردهام لی مان ستم و از اولیادم درخواست دارم. سحر مک منم ا از این ند لاص ود؛ اما اوضاع رای او و من دتر د. اشتباه کردم.

سپس سحر معاونت در ل است، در ایگاه رار رفت. او : از دست اذیت و ارهای وهرم سته ده ودم و نمیدانستم ور میوانم از این نجات نجات دا نم. ند ار دربار این اختلافها ا انوادهام ردم؛ اما نها ا من واستند رصتی دوباره وهرم دهم دست از رفتارهایش و مصرف مواد ولی ایده ود این که د از نایی ا احمد از او درخواست مک ردم. الا منم. اید مشکل زندگی را از راه آنونی ل میردم. من از انوادهام درخواست دارم و از دادگاه میواهم من مک ند. نا ر این ارش در ایان ات رای میمگیری وارد ور دند.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما