جدیدترین یخچال شیائومی با قیمت 855 دلار در دسترس است – Zomit

[ad_1]

شیائومی امروز نسخه جدید چهار یخچال را در Mijia به طور رسمی منتشر کرد به طور انحصاری در چین راه اندازی شد. در حال حاضر ، این محصول برای خرید در کشور سازنده با قیمت 5499 یوان (معادل 855 دلار) در دسترس است.

به گزارش Gizmochana ، این شرکت می گوید Mijia Cross-Door Exclusive Edition 550L اولین یخچال درجه یک این برند است. عمق آن 690 میلی متر ، عرض 910 میلی متر و ارتفاع 1902 میلی متر است و دارای انگلی به عرض 90 درجه است.

این یخچال دارای 120 میلیون گروه یون مثبت و منفی با انرژی بالا برای عقیم سازی فعال است. همچنین دارای هفت پارتیشن مستقل برای ذخیره سازی و قسمتی با قابلیت سرمایش سریع است.

یخچال شیائومی

یک محفظه میوه و سبزیجات تازه با سیستم ذخیره سازی تازه وجود دارد که اتیلن و ویروس را با کارایی بالا از بین می برد و هوا را به طور موثری درمان می کند تا از تازه بودن غذا مانند همیشه اطمینان حاصل شود. میزان عقیم سازی ویروس 99.99٪ در 30 دقیقه ، میزان حذف اتیلن 86٪ و سرعت تجزیه بو 92.1٪ است.

این محصول از پنل پشتی فلزی با مجرای هوای سرد استفاده می کند که 360 درجه سرما را در گردش می گذارد تا از دمیدن و خشک شدن مستقیم هوا بر روی مواد جلوگیری کند. یخچال از مواد آب بندی ضد باکتریایی برای جلوگیری از غیرفعال شدن اجزای نور و گرما و همچنین محافظت غذا در برابر رطوبت و لکه های آسپتیک استفاده می کند.

مقالات مرتبط:

یخچال Mijia Cross-Door Exclusive Edition از قفل دمای متغیر با محدوده وسیع از 5 درجه سانتیگراد تا منفی 20 درجه سانتی گراد پشتیبانی می کند. 26 سطح مختلف دما وجود دارد که می توانید آنها را با شرایط مختلف تنظیم کنید.

یخچال شیائومی

شیائومی فاش کرده است که این محصول از اولین سطح بهره وری انرژی پشتیبانی می کند و کل مصرف انرژی کلی آن 0.79 کیلووات ساعت در روز برآورد شده است. همچنین بی سر و صدا با سرعت 37 دسی بل کار می کند. همچنین میجیا با دستیار صوتی پشتیبانی از XiaoAI OTA Update Online و بسیاری از ویژگی های دیگر. همانطور که گفته شد ، این محصول در حال حاضر در چین به قیمت 5499 یوان (معادل 855 دلار آمریکا) به فروش می رسد.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما