(تصاویر) لقه وشمند Ultrahuman ا ابلیت نظارت امل ر متابولسیم دن.

[ad_1]

رارو- Ultrahuman در الراه اندازی لقه وشمندی است ادعا می کند اربران «قدرت را انسانه» درت را انسانی این رکت معنای ردیاب ناسب اندام است نظارت بر واب و رکت، نشانی در مورد ماب.

ارش رارو، Ultrahuman M1 این رکت، ادر است متابولیسم میق را نیز ردیابی ند. راحی Ultrahuman از لقه محبوب Oura الهام رفته ده است. این لقه ویژگی ایی مانند ران لبPG، snapسور دما و snapسور ر را ارائه می دهد.

فوق انسانی لقه Ultrahuman مراحل واب، ربان لب، رات ربان لب (HRV) و دمای دن را ربابی می ند. دنه این لقه از آنیوم ساخته شده و روکش اربید نگستن نیز رای دوام ر ر روی ن ار رفته است. این رکت می وید لقه Ultrahuman وزنه برداری، ایقرانی و ورزش ای مک واهد رد.

لقه

لقه Ultrahuman ا ار ارژ ار ا روز دوام می ورد. این میزان ا اکثر ردیاب ای ناسب اندام و لقه اورا رابری می ند. این حلقه می تواند به تنهایی مورد استفاده قرار گیرد، اما این شرکت ادعا می کند که اگر با پچ Ultrahuman M1 جفت شود، کاربران می توانند بر مصرف غذا برای بهبود عملکرد بدن خود تأثیر بگذارند.

M1 مانیتور ند است. این سگر امل سوزن وخالی است ایجاد رش و در وست، س از این ار M1 اساس میزان مصرف و میزان ورزش اودن لقه وشمند این رنامه داده ای ری مانند لب را نیز می کند و ربان نیز این اطلاعات را اضافه می کند.

لقه

لقه Ultrahuman در ار رنگ مشکی، اکستری، نقره ای و لایی ارائه می ود. «موهیت کومار» بنیانگذار و مدیر عامل Ultrahuman در بیانیه ای اعلام کرد: « با استفاده از حلقه Ultrahuman و مجموعه ای از نشانگرهای زیستی متابولیک، نه تنها متوجه می شوید که چه چیزی بر متابولیسم گلوکز شما تأثیر می گذارد، بلکه می توانید چه تأثیری داشته باشید. ملکردهای مختلف ر روی ن را متوجه وید. ما می وانید ا استفاده از این لقه متوجه وید میزان متابولیسم لوکز ما اثیر مبود واب است ا. Ultrahuman Ring از 7 اولای رای سفارش در دسترس و انتظار میرود در ماه وست ور رسمی رضه ود. این لقه وشمند ا متدلار روش واهد رسید و رف نه دیگری در نده نمی خواهد.

منبع: theverge

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما