(تصاویر) ران در رودگاهای اروپا

[ad_1]

صف‌های طولانی، ناراحتی‌های شدید، آسیب‌های پی در پی و کنسلی‌های مداوم، این روزها روال روزانه در اکثر فرودگاه‌های چشمگیر شمال و غرب اروپاست که به دلیل آسیب‌دیدگی و ترافیک سفر، بحران را تجربه می‌کنند.

به گزارش فرارو، اعتصابات و افراد مختلف، خطوط هوایی را مجبور به حذف هزاران پرواز کرده و باعث ایجاد صف‌های چند ساعته در فرودگاه‌های اصلی می‌شود که امیدها برای اولین تابستان گرم پس از قرنطینه‌های کوید-۱۹ را از بین می‌برد. آژانس مسافرتی هاپر (Hopper)، با استفاده از داده‌های ارائه شده توسط راهنمای رسمی هوانوردی، فهرستی از فرودگاه‌های اروپا را که با بدترین آسیب‌ها و کنسل‌ها هستند، جمع‌آوری کرده‌اند.

بدترین فرودگاه اروپا در حال حاضر، زونتم بروکسل، شلوغ‌ترین فرودگاه بلژیک است که ۷۲ درصد از پروازها در این ماه انجام شده است که ۲.۵ درصد آن لغو شده است. س از روکسل، رانکفور اینترنشنال یک درصد اخیر و . پس از آن در بریتانیا، لیست فرانسه بوداپست در مجارستان، لیسبون در پرتغال، شارل دوگل پاریس در فرانسه، اسخیپول آمستردام درهلند، ساحل نیس در فرانسه و گتویک لندن در بریتانیا در لیست اول بدترین فرودگاه‌های اروپا جای دارند.

ر اساس ار لومبر این رج و مرج ممکن است رگرین وط وایی رودگاه رو، مرکز مهم مسافرتی آن، از وط وایی ود میواهد ا روش لیت را هیثرو که تا زمان همه‌گیری کوید-۱۹ شلوغ‌ترین فرودگاه اروپا بود، در بیانیه‌ای اعلام کرد که در میان هرج‌ومرج فزاینده در فرودگاه‌ها و خطوط هوایی در سراسر جهان، سقفی معادل صدهزار مسافر در هر روز در نظر گرفته شده است.

رو و وایی مشتری وصیه رده ودند در ورت وجود را ولانی انسایدر ار می دهد ند مسافر در رو ر از لغو روازهایشان نم ند ساعت مانده رواز را داد. از رواز ریتیش ایرویز رار ود از رو ادینبورگ انجام ود، نج رواز لغو ده و نها رامش همچنین برخی از این افراد چهار روز پس از به هیثرو چمدان‌هایش را تحویل گرفته‌اند، در حالی که برخی از آنها می‌گویند که چند ساعت قبل به این پرواز رسیده‌اند و نمی‌دانند چمدان‌هایشان کجاست.

فرودگاه‌ها و خطوط هوایی در تلاش هستند تا از خلبانان استفاده کنند تا مراقبت‌های امنیتی و کنترل‌کننده مرزی و حمل‌کننده‌های چمدان‌ها را از ترک افراد در طول بحران کوید-۱۹ استفاده کنند.

مدیران این ن میویند موزش استفاده های دید و دریافت مجوز امنیتی رای ار در رودگاها نیز ماها ول مید.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما