(تصاویر) دو انسپت رفته وندای؛ اوشگران درتمند ند

[ad_1]

رارو-دیدترین و انواده N وندای مدل ونیک 5N نام دارد. نوز اطلاعات املی در وص این ودرو ارائه نشده است و وندای رده این ودرو در سال رضه و.

ارش رارو، این رکت دو ودروی الکتریکی نیز در راه دارد. دو مفهوم سیار متفاوت با نام RN22e و N Vision 74

وندای

N Vision 74 دنه RN22e نیز مان دنه ودروی Ioniq 6 میاشد؛ اما وندای مایل است این ودرو را Ioniq 6 N نخواند. N Vision 74 وندای نیروی اتری را ا ل سوختی دروژنی رکیب می کند. این ل سوختی رفتهرین ل سوختی است اکنون وسط این ودروساز ساخته شده است.

وندای

وندای میوید رکیب ل سوختی دروژنی و انرژی اتری راندمان نک نندگی ری را ارائه می دهند. نجاندن ل سوختی در این ودرو مچنین امکان وقف وتاهر رای سوختگیری و ارژ مجدد را راهم میند. N Vision 74 وندای ادعا میند این ودرو ا ار ارژ امل اتری ا ل سوختی، ادر مسافت از ار.

وندای

RN22e مان درت اسب ار ودروی ا EV6 GT را می دهد. وندای میوید RN22e اولین ستر مایشی واقعی ا ملکرد الا رای لتفرم E-GMP این رکت مچنین در لاش است راهایی رای اهش وزن این ودرو داند. دون رمزای ارتقاء افته نمی توانم وبی از رانندگی در ای ند ست مسابقه رآمد. مین دلیل است RN22e از الیپرهای ار ستونه استفاده میند. وندای سعی دارد رین ویژگی های رودینامیکی Ioniq 6 را در RN22e نیز ار رد.

وندای

توماس شیمرا، معاون اجرایی هیوندای و رئیس بخش تجربه مشتری این شرکت می‌گوید: «N Vision 74 و RN22e نقش مهمی در توسعه استراتژیک کل خط تولید ما، به ویژه خودروهای برقی با عملکرد بالا دارند. مایشگاهای نورد رفته ری ناوریا را وسعه میدهند. این خاصبهرد ما رای الشای نده ماده میند

وندای

وندای

وندای

وندای

وندای

وندای

منبع: motor1

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما