واوی P50 Pro و واوی P50 Pocket؟

[ad_1]

رارو- P50 در اواخر انویه از د و این سازنده نی روش دستگاهای هواوی پی 50 پرو و جیب هواوی P50 را در سراسر سیا و اقیانوسیه، اورمیانه و ریقا، اروپا و مریکای نوبی از رد. اما سیاری الاقمندان این سری این سوال را در نداشته اند در این نوشته ما د داریم ا مقایسه مشخصات امل این دو وشی، ما در افتن اسخ این سوال مک نیم.

ارش رارو، وشیای رچمدار سری P50 رار در روز ولنتاین، نی من ماه در دسترس اربران آنی رار رد است. ممکن است بسته بازارهای منطقه ای، شاهد تفاوت هایی باشیم، اما همه کاربران جهانی در این جعبه گوشی ها، قاب محافظ، FreeBuds و شارژر پر سرعت را دریافت خواهند کرد که این آخری باید توجه داشته باشد چرا که برندها در حال حذف شارژر هستند. ای رده روشی ستند.

Huawei P50 Pocket اولین وشی اشوی اشو این رکت است نگام است دن اف ال مشاهدهارد ندارد. نمایش دایرهای ارجی ا ر اینچی رای نمایش اعلانها وجود دارد نوان P50 Pro رچمدار وشی وشمند این رکت است. سری P اسی اجتماعی استند و ور مشخص این لفن دارای رتبه اول در دوربین ملکرد است. ر دوربین رین ویزگی این دستگاه استند، اما P50 Pro مشکل تنها در نبود 5g و پشتیبانی از خدمات گوگل در هر دو دستگاه است که پیامد تحریم های این شرکت توسط ایالات متحده آمریکا است، اما به نظر می رسد که کاربران متوجه این موضوع نمی شوند. ا این مقدمات عید ررسی ر ات ردازیم.

واوی P50 Pro و واوی P50 Pocket؟

راحی

جیب هواوی P50 اما لاوه ر که وشی اشو است، دستگاه سیار ا نیز ست. نمایش رونی دایرهای درست مانند مواد ن نظر میرسد. نوان وشی اشو، میوانند از وسط ا ود و سیار مع و ور ود. رین، اما نه ماهمیت، این در نگام از دن سیار نازک است و امتداد آن .2 میلی متر است. Huawei P50 Pro نیز وشی است، اما وشی وشمند snap ای و ریم لومینیومی است. IP68 است.

واوی P50 Pro و واوی P50 Pocket؟

نمایش دادن

مشخصات نی نمایشگرهای موجود در Huawei P50 Pocket و P50 Pro م و سان است. ر دو دستگاه نلهای OLED ای میلیارد رنگ، نمایش +Full HD و نرخ دید رتز دستگاه ستند. آیا نمی توانم این نلها را رنتوانم نمایشگرای ازار ندانست، اما اً متعلق به رده الا ستند. در این میان Huawei P50 Pocket میواند البر اشد، دارای نمایش اشو نسبت ویر :9 است. آنچه قبلا گفته شد، این پنل می تواند با افزایش خود را کاهش دهد و در حالی که گوشی تا شده است، می توان از یک نمایشگر خارجی کوچک برای بررسی اعلان ها و گرفتن سلفی با دوربین های پشتی استفاده کرد. هواوی پی 50 پرو هواوی پی 50 پرو

واوی P50 Pro و واوی P50 Pocket؟

نرم افزار و سخت افزار

جیب هواوی P50 لرغم که ست رچمدار است، دلیل محدودیت های ریمی ایالات متحده هواوی پی 50 پرو هواوی پی 50 پرو نرم افزار در ر دو وشی سان است امل HarmonyOS 2 در ن و EMUI 12 دون دمات Google Mobile در ازار انی میاشد.

دوربینا

هواوی پی 50 پرو این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با Ois و فوکوس خودکار لیزری، سنسور پریس 64 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3.5 برابر، دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و سنسور تکسور رنگ 40 مگاپیکسلی که با همکاری لایکا ساخته شده است. هیچ راهی برای P50 Pocket وجود ندارد که با دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی، سنسور 13 مگاپیکسلی اولتراواید و لنز 32 مگاپیکسلی خود، با این گوشی رقابت کند، وجود ندارد، اما این گوشی تاشو نیز به فضای راحتی را خالی نمی کند. لطف نمایشگر ار P50 Pocket امکان رفتن سلفی ا دوربینای

واوی P50 Pro و واوی P50 Pocket؟

اتری

هواوی پی 50 پرو رن، اما نه ماهمیت، ناوری ارژ سریع ن نیز ویر است، را این دستگاه سرعت ارژ وات را دریافت کند. جیب P50

واوی P50 Pro و واوی P50 Pocket؟

مت

هواوی پی 50 پرو هواوی پی 50 پرو هواوی پی 50 پرو اما P50 Pocket منچنین این وشی اشو رای از رفتن اویر سلفی نگران ادی میدهند،

منبع: gizmochina، gsmarena

نوشته: مصطفی رفی-فرارو

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما