بیایید همه با هم به بارسلونا بخندیم! (تصویر)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا شب گذشته در یکی از حساس ترین بازی های سال های اخیر خود در ورزشگاه آلیانز مونیخ میهمان بایرن بود. این دیدار برای شاگردان ژاوی هرناندز حکم اعدام را به همراه داشت زیرا آنها برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا محکوم به شکست سخت مقابل بایرن مونیخ بودند.

در واقع می شد پیش بینی کرد که بنفیکا بتواند یک بازی مقابل دیناموکیف حذف شده را با هم به پیروزی برساند. از سوی دیگر بارسا یک باخت و یک تساوی مقابل بنفیکا به دست آورد تا تنها بایرن مونیخ را شکست دهد تا از کابوس صعود به لیگ اروپا در امان بماند.

بارسا امید زیادی داشت که بتواند بایرن مونیخ را شکست دهد و به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا برسد. حتی ژاوی هم قبل از بازی اصرار داشت که بارسلونا تیم بزرگی است و برای پیروزی مقابل بایرن به مونیخ خواهد رفت. با این حال بلوگرانا شب گذشته شکست تلخی را متحمل شد و سه گل را به یولیان ناگلزامان واگذار کرد.

از سوی دیگر همانطور که انتظار می رفت، بنفیکا با شکست بارسلونا مقابل بایرن موفق شد با دو گل دیناموکیف را شکست دهد و در گروه دوم قرار گیرد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شود. با این تفاسیر حالا باید به شکلی باورنکردنی باور کنیم که بارسا در ادامه فصل در لیگ اروپا بازی خواهد کرد نه لیگ قهرمانان.

بارسلونا برای اولین بار پس از 21 سال از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا بازماند.
آخرین باری که بارسلونا نتوانست از گروه خود صعود کند در فصل 01–2000 بود، زمانی که با میلان و لیدز یونایتد به جام یوفا راه یافتند.

اما واکنش ها در شبکه های اجتماعی به حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا جالب بوده است که در اینجا می توانید برخی از آنها را مشاهده کنید.

بازخورد و خوش آمدگویی به بارسلونا در صفحه رسمی لیگ اروپا

فوتبال پنجشنبه شب برای بارسلونا. آنها اکنون باید پنجشنبه شب در هوای سرد به مصاف لژیا ورشو بروند (اموجی خنده)

بارسلونا بازیکنان جوان خوبی دارد، اما آنها به زمان نیاز دارند تا یاد بگیرند و با فوتبال سطح بالا سازگار شوند. ما در مرحله گذار هستیم، اما باز خواهیم گشت.

کومان بارسلونا را خراب کرد حالا ژاوی باید با آشفتگی ایجاد شده توسط کومان کنار بیاید.

تمام توییت هایی که بارسلونا را ترول می کنند صبح من را می سازند.

امروز اگر می خواهید بخندید، فقط از میلان یا بارسلونا صحبت کنید

با هم عزاداری کنیم

بیایید همه با هم در بارسلونا بخندیم

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما