پرچمدار بعدی شیائومی، Mi 12 است

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و تحریریه مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

انتظارات از غول فناوری چینی این بار برای شیائومی 12 است. این گوشی می تواند تا قبل از پایان سال 2021 معرفی و در اوایل سال 2022 در سراسر جهان عرضه شود.

این گوشی پتانسیل بهترین گوشی هوشمند سال 2022 را دارد و می تواند یکی از نسخه های لایت، پرو یا اولترا را داشته باشد. به گفته مدیرعامل این شرکت، شیائومی 12 تایید شده و به زودی عرضه خواهد شد. اما تاریخ دقیق عرضه هنوز اعلام نشده است.

شایعات زیادی در مورد شیائومی 12 وجود دارد که در این مقاله معتبرترین و ارزشمندترین آنها را برای شما جمع آوری کرده ایم. برخی از رندرهای انجام شده توسط طرفداران شیائومی، اگرچه رسمی نیستند، ظاهراً بر اساس اطلاعات واقعی تلفن هستند. پس بیایید نگاهی به این اطلاعات بیندازیم.

تاریخ عرضه و قیمت

Mi 12 در ماه دسامبر در چین عرضه خواهد شد و گوشی شیائومی حدود 1040 دلار قیمت خواهد داشت که تقریباً مشابه Samsung Galaxy S21 است که سال گذشته عرضه شد.

صفحه نمایش

صفحه نمایش و طراحی Mi 12 تقریباً مشابه Mi 11 به نظر می رسد با این تفاوت که یک دوربین در پشت اضافه شده است و دوربین جلویی وجود ندارد! عدم وجود دوربین جلو به این معنی نیست که گرفتن سلفی محدود نیست. در عوض، گوشی یک دوربین زیر صفحه نمایش دارد تا صفحه نمایش سوراخ لنز نداشته باشد.

دوربین ها

رندرهای بعدی نشان می دهد که طراحی شیائومی 12 مشابه دوربین پشتی Mi 10T Pro خواهد بود و دوربین بزرگتری نیز به آن اضافه شده است. گزارش‌های دیگر حاکی از آن است که این چیدمان بسیار شبیه به هم است، اما کمی متفاوت است و برآمدگی دوربین به سبک Cyclops را به آن می‌دهد.

شایعه بزرگی در مورد شیائومی 12 حاکی از آن است که این گوشی دارای دوربین اصلی 192 یا 200 مگاپیکسلی خواهد بود که در صورت نصب هر کدام بالاترین دوربینی خواهند بود که در یک گوشی هوشمند دیده ایم.

خبرهای دیگری نیز وجود دوربین با وضوح بالا را تایید کرده است که بر اساس آن احتمالا ترکیب 50 مگاپیکسلی، پریسکوپ 5 برابر و ترکیب فوق عریض خواهیم داشت.

طرح

بیایید در مورد طراحی صحبت کنیم. به نظر می رسد شیائومی 12 ممکن است کوچکتر از مدل قبلی خود باشد. بنابراین، پرچمدار جدید شیائومی احتمالاً نمایشگر کوچکتری نسبت به سایر دستگاه های 2021 خواهد داشت.

شیائومی همچنین اعلام کرده است که این مدل اولین گوشی خواهد بود که از چیپست جدید Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 استفاده می کند. این یک پردازنده سطح بالا است که قدرت پردازش زیادی را ارائه می دهد.

در خبری دیگر، اعلام شده است که سری ۱۲ شیائومی (در صورت عرضه به صورت سری) دارای صفحه نمایش خمیده و طراحی متقارن برای اسپیکر خواهد بود.

فناوری جدید شیائومی

شیائومی از فناوری جدیدی به نام HyperCharge رونمایی کرده است که شارژ بی سیم 200 واتی و شارژ بی سیم 120 واتی را ارائه می دهد. بدیهی است که این فناوری برای شارژ کامل یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، فقط 8 دقیقه برای شارژ سیمی و 15 دقیقه برای شارژ بی سیم کافی است.

البته این شرکت نگفته است که آیا از این قابلیت در شیائومی 12 استفاده خواهد شد یا خیر!؟ اما احتمالاً این ویژگی را در شیائومی 12 یا هر مدل شیائومی 2022 دیگری خواهیم دید. برای پایان گوشی بخر می توانید از یک مسیر جدید استفاده کنید. فروشگاه آنلاین تلویزیونی، با جدیدترین مدل های برترین برندهای دنیا خریدی مطمئن، آسان و سریع را به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد. فراموش نکنید که این شرکت با بهره گیری از مجرب ترین کارشناسان راهنمایی، انتخاب و تهیه تا پایان سفر همراه شما خواهد بود.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو