بهترین بوکسور سنگین وزن تاریخ کیست؟

[ad_1]

تایسون فیوری موفق شد کمربند قهرمانی WBC را در یک مبارزه نفس گیر با دیونت وایلدر در پایان هفته گذشته حفظ کند. “پادشاه کولی” در حالی که نتوانست از چهار کمربند قهرمانی ارگانهای اصلی بوکس (WBC ، WBO ، WBA و IBF) دفاع کند ، سومین مبارزه خود را با وایلدر انجام داد. فیوری پس از بازنشستگی از ورزش در پی برد فوق العاده اش مقابل ولادیمیر کلیچکو به دلیل مشکلات روانی ، بین سال های 2015 تا 2016 کمربند قهرمانی را از دست داد. اما دومین پیروزی پیاپی بر یکی از بهترین زنان تاریخ بوکس ، راهی عالی برای بازگشت فیوری با پیروزی در بوکس بود.

بهترین بوکسورهای سنگین وزن در تاریخ این ورزش بر اساس الگوریتمی به رهبری لنوکس لوئیس طراحی شده اند.

فیوری حریف آمریکایی خود را در راند سوم به زمین انداخت ، اما چند دقیقه بعد او مجبور شد دو بار خود را با طناب بکشد ، قبل از اینکه توسط “بمب افکن برنز” در راند یازدهم حذف شود. و این رکورد حرفه ای باورنکردنی 13 برد ، یک تساوی و بدون باخت ، این بوکسور بریتانیایی یکی از بهترین بوکسورهای تاریخ این ورزش در دنیایی است که در آن شکست نخوردن بسیار دشوار است. اما وقتی تایسون فیوری را با بزرگان بوکس سنگین وزن مقایسه می کنیم ، این بوکسور غول پیکر انگلیسی کجا ایستاده است؟ اما به دلیل تغییر روش های آموزشی ، قوانین و تکنیک های بازی ، مقایسه این دو کشتی گیر چندان دقیق به نظر نمی رسد. به عنوان مثال ، مقایسه محمدعلی کلی با مایک تایسون یا جو لوئیس با ویتالی کلیچکو ممکن است معتبر نباشد مگر اینکه برای یک مکالمه ساده و غیرحرفه ای استفاده شود.

بهترین بوکسورهای سنگین وزن در تاریخ این ورزش بر اساس الگوریتمی به رهبری لنوکس لوئیس طراحی شده اند.

اما می توان کیفیت رکوردهای بوکسورها را تا حدودی با نگاهی به تعداد بوکسورهای رینگ مقابل آنها اندازه گیری کرد. به عنوان مثال ، شما ممکن است رکورد 42 برد و تنها دو باخت را داشته باشید ، اما نباید انتظار داشته باشید که رتبه بالایی داشته باشید که در این صورت جنگنده هایی را شکست داده اید که 120 مبارزه را باخته اند. بر اساس الگوریتم پیچیده ای که توسط BoxRec استفاده می شود ، تایسون فیوری بالاتر از دیونت وایلدر قرار دارد و یکی از 10 بوکسور برتر تاریخ این ورزش است. لنوکس لوئیس در صدر جدول قرار دارد که 41 پیروزی ، 2 باخت و یک تساوی را در دوران حرفه ای خود تجربه کرده است. ولادیمیر کلیچکو با 64 برد ، 5 باخت و بدون تساوی دوم است و راکی ​​مارچیانو با 49 برد و بدون باخت سوم است.

بهترین بوکسورهای سنگین وزن در تاریخ این ورزش بر اساس الگوریتمی به رهبری لنوکس لوئیس طراحی شده اند. بر اساس الگوریتمی به رهبری لنوکس لوئیس ، بهترین بوکسور سنگین وزن در تاریخ این ورزش.

محمد علی کلی با 56 برد و 5 باخت چهارم و جو لوئیس با 66 برد و 3 باخت پنجمین بوکسور برتر تاریخ سنگین وزن است. طبق الگوریتم BoxRec ، ویتالی کلیچکو با 45 برد و دو باخت و بدون تساوی ششمین بوکسور برتر سنگین وزن تاریخ است و ایواندر هالیفیلد با 44 برد ، 10 باخت و دو تساوی هفتم است. سانی لیستون با 50 برد و 4 باخت و بدون تساوی هشتم است ، در حالی که تایسون فیوری در رده نهم 31 برد و بدون باخت و تنها یک تساوی داشته است و با ادامه برد های خود ، رکورد خود را بهبود می بخشد. در صدر جدول بهترین بوکسورهای سنگین وزن تاریخ قرار گرفت. در این رتبه بندی ، آنتونی جاشوا یازدهم ، مایک تایسون سیزدهم ، جو فریزر 14 ، جورج فورمن 26 و دیونت وایلدر 33 ام هستند.

بیشتر بخوانید: با 10 اسطوره غیر قابل توقف بوکس در همه دوران آشنا شوید


[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما