بارسلونا یک ویرانه است ؛ صبر طرفداران به پایان رسیده است

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، رونالد کومان ساعات حساسی را سپری می کند. هیئت مدیره بارسلونا به سرپرستی خوان لاپورتا بدون شک در حال بررسی این بازیکن هلندی است تا ببیند آیا می تواند در بازی شنبه مقابل اتلتیکو روی نیمکت بارسلونا بنشیند یا خیر.

بارسلونا در یک شب دیگر در لیگ قهرمانان با نتیجه 3 بر صفر مقابل بنفیکا شکست خورد و در دو بازی مرحله گروهی 6 گل به ثمر رساند. اولین رسوایی دو هفته پیش در نوکمپ رخ داد ، جایی که بارسا هیچ حرفی برای گفتن مقابل بایرن مونیخ نداشت و نه تنها در آگوست 2020 موفق به جبران شکست 8 گل نشد ، بلکه سه گل دریافت کرد.

انار دو بار در لالیگا مقابل گرانادا و کادیز به تساوی رسید. زمزمه های اخراج کومان پس از توقف او روی زمین در کادیز شدت گرفت.

بارسا می خواست بازی را 100 درصد برابر سی ادی دیز ببرد ، اما در نهایت بدون گل متوقف شد. در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی ، رونالد کومان به سادگی بیانیه ای را خواند و دوباره تاکید کرد که نباید انتظار برد تیمش را داشت. کومان معتقد است که کسب سهمیه نیز موفقیت آمیز است ، در حالی که نه خوان لاپورتا و نه کاپیتان تیم با او موافق نیستند. هواداران همچنین انتظار دارند که فقط بارسا قهرمان شود.

اگرچه شایعه شده بود که ژاوی یا روبرتو مارنیتز جایگزین او می شوند ، اما لاپورتا اعلام کرد که نیمکت را نمی کند و کومان در دیدار مقابل لوانته مربی بارسا خواهد بود. هلندی در روز بازی با لوانته روی سکو بود ، در بازی با کادیز اخراج شد و بارسا در غیاب او 3 بر صفر پیروز شد. عملکرد نزدیک و بارز بارسا موجی از امید را در بین هواداران بارسا ایجاد کرد و به نظر می رسید با ادامه همین روند ، کومان حداقل تا زمستان دوام می آورد ، اما امشب متفاوت بود.

بارسا در همان دقیقه 2 بازی عقب بود و مقابل بنفیکا میزبان شکست خورد و داروین نونز یک گل به ثمر رساند. در دقیقه 33 ، کومان با بیرون آوردن جرارد پیکه و اضافه کردن یک گاو 17 ساله به خط حمله تصمیم عجیبی گرفت. تغییری که اصلا جواب نداد و بارسا در نیمه دوم دو گل دیگر به ثمر رساند. داروین نز و رافا سیلوا به تاریکی بارسا افزودند و تیم نیز با اخراج ارلیگ گاسیا 10 نفره بازی را به پایان رساند.

بارسا پس از دو بازی با صفر امتیاز در انتهای گروه قرار دارد و در دو بازی بعدی به مصاف دینامو کیف می رود. هر نتیجه ای غیر از برد در این دو بازی ، صعود بارسا به مرحله یک هشتم نهایی را بسیار دشوار می کند و شاید بارسا بعد از سالها صعود خود را از دست بدهد ، که این یک تحقیر تاریخی خواهد بود.

بارسا همچنین شنبه میزبان اتلتیکو در وانداموتورپولیتانو خواهد بود ، در حالی که کومان هرگز فرصتی برای مربیگری بارسا در این بازی بزرگ نخواهد داشت. خوان لاپورتا هفته گذشته گفت که صبرش محدود است ، آیا باید به این صبر توجه کرد؟

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما