ا وشیدن دامن ودی میان مردها رایج میود؟

[ad_1]

نگاهی به دنیای خبرها نشان می دهد بر شمار مردانی که (از سوپراستارهای هالیوود و ستاره‌های موسیقی تا آدم‌های معمولی اطراف ما) به شلوارهای خود را کنار می‌گذارند و به دامن می‌روند، اضافه می‌شوند.

به گزارش یورونیوز، یکی از آخرین موارد در این موضوع، برد پیت بازیگر 58 ساله آمریکایی بود که در مراسم ویژۀ نمایش جدیدترین فیلمش «قطار گلوله» در برلین، شبیه به «کیلت» یا همان دامن مردانه اسکاتلندی‌ها را پوشید و چرا را می‌پوشاند. از او رسیدند «نسیم» را احساس ند.

لیکن، به عنوان مثال از این مردان است که نه روی فرش قرمز، بلکه برای انجام وظیف روزانه‌اش در سطح شهر با «کیلت» سر کار حاضر است.

او دلیل «امنی و نگرانیای داشتی»

مکاولی، مدرس اریخ و مطالعات رهنگی در دانشگاه نر لندن معتقد است این ار ندان ساده نیست.

به نظر او لباس پوشیدن مردان در مراسم‌هایی مانند مت گالا، با هدف جلب توجه افکار عمومی انجام می‌شود اما فرای چنین مراسم‌هایی، همچنان یک جریان قوی فرهنگی حاکم است که بر نحوه پوشش مردان و انتخاب‌های آنها تأثیرگذار است.

او میافزاد ارچه سالها رخی رات در رهنگ

مین دلیل است رات «رادیکال» ترکیب و مثال در این د ستند و از مین دلیل است لباسهای

با این نظر که چنین طراحی‌های نوینی برای لباس‌ها را نیز نباید بی‌معنی دانست و می‌توان آن‌ها را نوعی مقاومت یا اعتراض نمادین به مقرراتی که بر لباس پوشیدن افراد آنهم بر اساس جنسیت آنها حاکم است، انجام داد.

ا وشیدن دامن ودی میان مردها رایج میود؟Bullet Train در مرکز وجه رار ر

مردانگی و لباس در ول اریخ

نگاهی به پوشش مردان و زنان اروپا در طول تاریخ نشان می دهد که آنچه امروز به طور مثال به عنوان لباس زنانه استفاده می شود، لزوماً همان ابتدا برای زنان طراحی نشده بود.

نمایشگاه «مدهای مردانه» در موزه ویکتوریا و لبرت لندن گزارش د، واهی ر این ادعا است. بازدیدکنندگان با کمال شگفت‌انگیز که اولا در گذشته از رنگ‌های شادی شبیه به لباس‌های شیک مردانه استفاده می‌شوند و بیشتر از لباس‌های زنان معاصر دریافت می‌کنند که لباس‌های مردانه قدیمی طراحی شده‌اند.

مدرس ار در دانشگاه لندن ن دیگر ار رهن روی وردن مردان مشهور لباسهای نان اشکا از مله اثیر این رفتار روی رش مردمانی از دیگر وامع نسی.

او می‌گوید: «تاریخ فوق‌العاده‌ای که از تنوع و سیالیت جنسی و جنسیتی وجود دارد، باید این را به ما بیاموزد که واقعاً افراد چه مشهور و چه غیرمشهور نیستند، برای معرفی خود از همان برچسب‌هایی استفاده می‌کنند که ما را انتخاب می‌کنند و به آنها می‌دهند. میل ردهایم.»

جی مک‌کاولی نیز با این نظر تأیید می‌کند، به لباس‌های هری استایلز خواننده و بازیگر بریتانیایی اشاره می‌کند و می‌گوید وقتی به طرفداران استایلز (که بیشتر زنان جوان هستند) نگاه می‌کنند، می‌بینیم که این ظاهر ملایمی که او به‌عنوان یک شخصیت جذاب از مردانگی نشان می‌دهد. در ر نگرشا نسبت امعۀ دگرجنسگرایان مک رده است.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما