اینستاگرام از چهره سلیمانی هم می ترسد!

[ad_1]

ایسنا: رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، گفت: سالگرد شهادت وی را در شرایطی جشن می گیریم که ابزارهای استعمار نو آمریکایی مانند اینستاگرام، سلیمانی را منتشر می کنند. از آن هم می ترسم!”

متن پیام سردار غلامرضا جلالی به این شرح است: «خیلی ها سردار سلیمانی را به عنوان یک سردار بزرگ در محور مقاومت می شناسند، البته این درست است، اما حاج قاسم فراتر از این بود، کاملاً خودساخته و از همه جهات مقدس بودند. به عبارت دیگر حاج قاسم نه تنها یک فرمانده نظامی و سرزمینی، بلکه یک انسان خودساخته وابسته به خدا بود، سالکان خدا… ما عمیقاً معتقد بودیم که راز شخصیت این سردار مقدس ماندگار بودن در قلوب میلیونی خودسازی و تقوا و ولایت مداری اوست احترام حاج قاسم در نزد دیگران خدادادی و در مسیر نیل به سعادت خداوند متعال محصول عزم ایشان است.

ویژگی اصلی شهید سلیمانی حکومت او بود. با وجود تواضع حاج قاسم در برابر خلق خدا و البته خضوع در برابر خدا، او مردی به تمام معنا بود. او یک سرباز واقعی برای ائمه انقلاب اسلامی بود. حاج قاسم عمار ولی را «مطیع» می دانست و خود را مطیع ولایت فقیه می دانست. شهادت ایشان مترادف بود با سربلندی در آزمون سخت ولایتمداری و ولایتمداری در مسیر دستیابی به آرمان ها و اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران. سومین ویژگی حاج قاسم سلیمانی «حق در برابر دشمنان» بود. اگر این صفت حاج قاسم را با صفت پیشین او یعنی «تواضع نسبت به دوستان» جمع کنیم، به تعبیر شعر «و الذین اطعام الکفار الیهم».

سردار سلیمانی در برابر دشمنان تروریست- تکفیری و دیگر نیروهای آمریکایی و رژیم اشغالگر قدس در منطقه لحظه ای مدارا نکرد و در نابودی آنها تردید نکرد. چهارمین ویژگی حاج قاسم سلیمانی رویکرد نظام مند و راهبردی ایشان به توسعه منطقه در منطقه بود. بر همین اساس، حاج قاسم را «مهندسی توانا در عرصه مبارزه با دشمنان» می دانیم. «فرمانده بودن» شرط لازم برای «کشتن دشمن» است، اما الزاماً شرط کافی نیست.

نظارت هوشمندانه میدان نبرد، مطالعات آینده تجسم درگیری و حل هر گونه مؤلفه بالقوه، سه ویژگی است که یک «مهندس میدان نبرد» باید برای غلبه بر توطئه های دشمن و تسخیر میدان نبرد از آنها استفاده کند. همه این ویژگی ها به بهترین شکل ممکن در حاج قاسم سلیمانی متبلور شد. یکی دیگر از ویژگی های مهم سردار سلیمانی عدم تمایز بین «اقدام نظامی» و «عمل فرهنگی» در میدان جنگ بود. وی پیروزی محور مقاومت در عرصه نظامی را در جریان شکل گیری و تداوم گفتمان مقاومت تعریف کرد. به عبارت دیگر، اقدامات دفاعی سردار سلیمانی در عرصه نظامی پیوست فرهنگی و گفتمانی داشت. این یکپارچگی نظامی-فرهنگی امروز ما را بر آن داشته است که محور مقاومت از یمن و عراق تا سوریه و لبنان و سایر کشورها را با هم آشتی دهیم و بر یک هدف مشترک یعنی «مقابله با دشمنان واقعی» تمرکز کنیم.

حاج قاسم سلیمانی به عنوان راهبرد مقاومت فعال بیشترین دستاوردها را برای منطقه و جهان اسلام به ارمغان آورد و در نتیجه سخت ترین هزینه ها را بر دوش دشمن وارد کرد. همچنین باید به «استراتژی مقاومت فعال» به عنوان میراث بزرگ حاج قاسم نگاه کرد. امروز دشمن نتوانسته بهای مقابله با استراتژی هوشمندانه «مقاومت فعال» جمهوری اسلامی ایران را بپردازد. در سوی دیگر معادله، یعنی ایران اسلامی، این استراتژی در حال تبدیل شدن به «قطب نما» در کشور و منطقه است. «شهید سلیمانی» حتی پس از شهادت مظلومانه محاسبات دشمنان را به هم زد.

بر خلاف محاسبات اولیه کاخ سیاه تروریسم، منطقه و به ویژه عراق به جای تبدیل شدن به پناهگاهی برای برخی عناصر خودخوان و دلخوش به داستان سردار دلها، بستری برای بیان مقدسات و مقدسات شد. شهادت خشم گسترده ملت ها علیه جنایت آمریکا. ما هم در شرایطی اولین سالگرد آن شهید بزرگوار را جشن می گیریم که ابزارهای استعمار مدرن و مجازی آمریکا مانند اینستاگرام از انتشار تصویر سلیمانی هراس دارند و این نشان دهنده محبوبیت قاسم سلیمانی در دل ملت هاست. است. تشییع باشکوه سردار سلیمانی در قزوین، بغداد، نجف و کربلا و تظاهرات بی‌سابقه سال گذشته میلیون‌ها نفر از مردم عراق علیه ادامه خروج اشغالگران در این کشور و سراسر منطقه، حاصل خون پاک بود. از این شهید بزرگوار و صادق. برخلاف تصور اولیه کاخ سفید، خون پاک این دو فرمانده شهید نه تنها موقعیت حامیان آمریکایی را در منطقه تقویت کرد، بلکه به طور معجزه آسایی به عاملی کلیدی در «خواسته خروج فوری از منطقه» تبدیل شد.

سردار سلیمانی نماد پیروزی جبهه مقاومت در منطقه است. ما از صمیم قلب معتقدیم که شهدا زنده اند و حاج قاسم این شهید بزرگوار همچنان رمز پیروزی بر تروریسم آمریکایی و صهیونیستی است. امروز صدای مقاومت را در سراسر منطقه می شنویم. صدای مقاومت هر روز بلندتر به گوش می رسد و بدن دشمنان را می لرزاند. در خاتمه ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام و رهبری عزیز و ادای احترام به شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس و شهدای جبهه مقاومت بویژه شهید عزیزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید می نماییم که اصرار داریم. که به نظر ما قاسم سلیمانی توسط آمریکا جنایتکار به قتل رسیده است. ترامپ تنها تبلور وحشیگری این رژیم تروریستی بود. با آمدن بایدن، این جنایت بزرگ را نه فراموش می کنیم و نه می بخشیم. انتقام بزرگی از فرماندهان، جنایتکاران و مدیران این وعده مسلم جمهوری اسلامی».

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما