امیرعبداللهیان: رب میم نهاییاش را رد

[ad_1]

در پنجاه و هشتمین کنفرانس امنیتی مونیخ، وزیر امور خارج از کشور نظر و الکساندر شالنبرگ وزیر حاشیه خارج از کشور در موضوعات ویژه موضوعات دوجانبه و بین المللی، از جمله جلسات مذاکره در وین گفتگو و تبادل کردند.

به گزارش ایسنا، امیرعبداللهیان در این ملاقات با تشکر از تریش به خاطر میزبانی از مذاکرات اظهار داشت: امروز وین مرکز تحولات در حوزه های مهم برای ایران و جامعه جهانی است.

وی با بیان مهم خطوط قرمز ایران و عدم امکان نادیده گرفتن آنها در وین مشخص کرد: اگر انتخاب نهایی میان عدم توافق از یک سو و گذر از نسبت مردم ایران – به عنوان خط قرمز ما- از سوی دیگر، انتخابی قطعی نسبت به تهران باشد. ملی و دم ور از وط رمز منطقی و مشروع مهوری اسلامی ایران است.

وزیر امور خارجه ایجاد و حفظ تعادل میان حقوق و مسئولیت ها را اصلی بدیهی برای پایداری هر توافقی دانست و افزود: اکنون طرف غربی باید تصمیم نهایی خود را بپذیرد که آیا می توان به تروریسم اقتصادی جاری و بی عملی ها و بدعهدی های خود پایان داد. دهنده و ا مچنان می واهند آنه ای رقابل ول استخوان لای م اقی ارند.

دستگاه‌های کشورمان رئیس‌جمهور تاکید کرد: برپایی کارزارهای رسانه‌ای از سوی سه کشور اروپایی و آمریکا برای دستیابی به اهداف تحقیقاتی خود، تأثیری بر مأموریت قطعی ارائه‌کنندگان برای صیانت از مردم بزرگ ایران ندارد.

امیرعبدالله در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: روابط دو کشور ایران و اتریش از سابقه ممتاز چندصد ساله بوده است و می تواند داشته باشد و نسبت به ارتقای این روابط به تراز ها و بالاترین نظرات امیدواری کند.

وزیر امور خارجه و حل مشکلات ایرانیان کشورمان همچنین خواستار فصل مشکلات خانواده های خانواده های دانشجویان برای دیدار با فرزندانشان، محل اقامت برخی و همچنین برخی از مشکلات بانکیان مقیم شد.

الکساندر شالنبرگ، وزیر خارجه اتریش نیز با اشاره به ملاقات خود با تمامی اعضای هیئت مدیره در وین اظهار داشت: گام های آخر کنکور بسیار سخت و گاهی اوقات نفس می کشد و شاید برخی از روزها پیشرفتی حاصل نشود، اما همه باید ادامه دهند. ا وفق اصل ود.
وی اضافه رد: اتریش اِ وجود اینکه از رفهای وافق رجام نیست، اما نسبت به مکمّی مذاکره د.

وی ریح رد: ردی نیست احیاء رجام و ازگشت مه رف ا
وزیر خارجه اتریش همچنین به تصمیم قطعی وین برای گسترش همه جانبه روابط با تهران اشاره کرده و اظهار داشت، موضوعات کنسولی در گفتگوی میان همکاران دو وزارتخانه قابل رفع خواهند بود.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما