آنیه وزارت ارجه دربار ربایش ار دیپلمات ورمان

[ad_1]

وزارت ارجه ورمان در لمین سالروز ربایش دیپلمات ایرانی انیهای منتشر رد.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است: واقعه ۱۴ تیرماه، سالروز ربوده شدن چهار دیپلمات ایرانی، نماد در تمامی حقوقی است که در۱۹۶۱ با عنوان حقوق و مصونیت برای همه دیپلمات ها در نظر گرفته شده است. .

چهل سال پیش، در سال 1982، چهار دیپلمات ایرانی به نام های سید محسن موسوی، احمد متوسلیان، کاظم اخوان و تقی رستگار مقدم، در منطقه‌ای در کشور لبنان که در آن زمان تحت رژیم رژیم صهیونسیتی بود، توسط مزدوران این رژیم ربوده شدند.

مهوری اسلامی ایران مواره مسئولیت سیاسی و وقی ربایش و این اقدام روریستی را متوجه رژیم ونین و داس و دان

با بررسی وجود های بی وقفه وزارت امور خارجه و پیگیری های حقوقی که مشخص می شود به اعلام آمادگی از سوی دبیرکل وقت سازمان ملل در سال 2008، بین المللی همکاری مناسب برای تعیین سرنوشت دیپلمه های ایرانی از سوی سازمان بین المللی و نهادهای حقوق بشری انجام نشده و انجام نشده است. رژیم ونیستی از وانین ملی و وق ری و انسانی

جمهوری اسلامی ایران از همه نهادهای حقوقی و سازمان ملل متحد انتظار دارد تا با سازوکارهای مقتضی، الزامی را برای وادار کردن ها به همکاری با پزشکان در زمینه روشن شدن سرنوشت این عزیزان به عمل آورده و زمینه مجازات عاملین این جنایت و ناقضین حقوق دیپلماتیک است. را راهم ورد.

جمهوری اسلامی ایران در طول قدردانی از کوشش جمهوری لبنان برای تعیین قوانین دیپلمات های ربوده شده کشورمان، بر تشکیل کمیته یاب میان دو کشور و با همکاری نهادهای بین المللی داخلی می‌نماید.

در چهل سالگرد ربوده شدن چهار دیپلمات کشورمان توسط مزدوران ایشان رژیمی در لبنان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان و همدردی با خانواده های معزز، اعلام میدارد که وزارت امور خارجه ادامه دارد که خود را برای تعیین سرنوشت دیپلمات های ربوده شده کشورمان اعلام کنند. داده و مجدانه، ری سرنوشت این ران را در دستور ار ود رار داده است.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما