پلیس مخفی: یک گروه امنیتی خصوصی مرتباً اطلاعات نادرست به پلیس مینه سوتا درباره معترضان ارسال می کرد

[ad_1]

“احساس می کردم در یک کابوس هستم. خیلی عمیقاً نامتجانس بود،” او می گوید. صادقانه بگویم، من از این موضوع کاملاً تحقیر شدم، زیرا همه این افراد بودند که سعی می کردند صحبت کنند و آنها را غرق می کردند. رادوک می‌گوید: «این خیلی عجیب بود و مشخصاً برای این طراحی شده بود که بدانم آنها مرا تماشا می‌کنند.» CRG او را شناسایی کرده بود، ویدیویی از موسیقی او پیدا کرده بود و “موسیقی من را در محله من پخش کرد.”

او می‌گوید: «احساس می‌کردم که یک حمله پانیک دارم. رادوک سعی کرد وضعیت را برای سایر فعالان توضیح دهد – که بسیاری از آنها نمی دانستند که او یک موسیقیدان است، خیلی کمتر که آهنگ او است – و به سرعت اعتراض را ترک کرد. او نمی‌داند که چرا او را جدا کردند، اما گمان می‌کند که به این دلیل بود که او اغلب با دوربین در دست در منطقه اطراف هفت پوینت حضور داشت و از ناآرامی‌های محله‌اش عکس می‌گرفت.

CRG همچنین صدای ضبط شده سخنرانی های مارتین لوتر کینگ جونیور را پخش کرد. به گفته سه فعالی که با آنها صحبت کردیم، برای خفه کردن شعارهای اعتراضی. به گفته ریک هادزدون، رئیس هیئت کارآگاهان خصوصی و خدمات مامور حفاظتی مینه سوتا، هیچ شکایت رسمی علیه CRG ثبت نشده است. یک شکایت باعث تحقیقات توسط آژانس می شود و می تواند منجر به لغو مجوزهای امنیتی و احتمالاً اتهامات جنایی شود.

نگاهی به گزارش های اینتل

چیزی که راداک نمی توانست بداند این است که CRG نیز مانند یک تیم اطلاعاتی مخفی برای اداره پلیس مینیاپولیس عمل می کرد. بر اساس ایمیل‌هایی که توسط MIT Technology Review به دست آمده است، CRG فعالان را در Uptown زیر نظر داشت و اغلب گزارش‌هایی را به بخش ارسال می‌کرد. یکی از این گزارش‌های 17 صفحه‌ای، با عنوان «ارزیابی اولیه تهدید»، سازمان‌دهندگان را به عنوان بخشی از «آنتیفا» توصیف می‌کند، اصطلاحی که اغلب در گفتمان راست افراطی برای اغراق‌آمیز کردن تهدیدی که توسط گروه‌های سیاسی چپ رادیکال ایجاد می‌شود، استفاده می‌شود. رادوک به عنوان یکی از رهبران آنتیفا معرفی شد، ادعایی که او آن را “مضحک” می خواند و می گوید که “هرگز به آنتیفا یا هیچ گروه افراطی وابسته نبوده است.”

ایمیلی از CRG به MPD به تاریخ اوت 2021

(MIT Technology Review گزارش‌هایی را که بررسی کرده‌ایم به دلیل خطر انتشار اطلاعات نادرست و بالقوه افتراآمیز منتشر نمی‌کند.)

برخی از گزارش‌ها شامل اطلاعاتی است که از اینترنت و رسانه‌های اجتماعی و همچنین عکس‌هایی از رادوک و سایر فعالان به دست آمده است. در یک مبادله بین Seven Points و MPD، Seven Points به دوربین‌های CRG که با آنها نظارت می‌کنند اشاره کرد. برخی از اطلاعات از وب سایت AntifaWatch گرفته شده است، از جمله تصاویری از رادوک و سایر فعالان از دستگیری دسته جمعی در جریان اعتراض در 5 ژوئن 2021، دو روز پس از مرگ اسمیت. اتهامات سال 2021 علیه رادوک از آن زمان به دلیل “شواهد ناکافی” کنار گذاشته شده است و پرونده قضایی علیه شهر اطراف بازداشت در حال بررسی است.

AntifaWatch می گوید که “برای مستندسازی و ردیابی آنتیفا و چپ دور وجود دارد.” این سایت عکس‌های تقریباً 7000 نفر را منتشر می‌کند که گفته می‌شود در فعالیت‌های آنتی‌فا یا آنتی‌فای مرتبط هستند، همراه با اطلاعات دیگری درباره آنها. اطلاعات آن از گزارش‌های خبری، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، و ارسال‌هایی که هر کسی می‌تواند ارائه کند، به دست می‌آید. این وب سایت بیان می کند که “برای تایید یک گزارش باید دارای مدرک معقولی (مقاله خبری، تصویر دستگیری، تصویر شورش، خودشناسی و غیره) باشد.” بررسی فناوری MIT سعی کرد چندین مورد از ورودی‌های سایت را تأیید کند و نادرستی‌ها را پیدا کرد. به عنوان مثال، دختر شهردار سابق نیویورک، بیل دی بلازیو، در لیست بازداشت در اعتراضات Black Lives Matter در 31 مه 2020 در شهر نیویورک گنجانده شده است. AntifaWatch کیارا د بلازیو را به عنوان “شورش با آنتیفا” توصیف کرد، اگرچه گزارش پلیس نشان نمی دهد که د بلازیو در شورش شرکت کرده است.

این وب‌سایت بیان می‌کند که «گزارش درباره AntifaWatch به هیچ وجه، شکل یا شکلی ادعای دخالت فرد در آنتیفا، تروریسم، یا گروه‌های تروریستی نیست» و می‌گوید که «یک وب‌سایت داکس‌کننده نیست»، اگرچه صراحتاً تلاش می‌کند شناسایی و فاش کردن اطلاعات شخصی افراد پست های آن اغلب حاوی زبان متعصبانه است. همچنین دارای یک ویژگی تشخیص چهره است: هر کسی می تواند یک تصویر را آپلود کند و وب سایت موارد مشابه را از پایگاه داده AntifaWatch خود برمی گرداند.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما