سوسیداد 0-2 رئال: سه امتیاز با لوکا وینی

[ad_1]

شاگردان کارلو آنچلوتی در ادامه بردهای متوالی اخیر خود، امشب موفق شدند با گل های وینیسیوس و لوکا یوویچ مقابل سوسیداد به پیروزی برسند و با فاصله 8 امتیازی و یک بازی بیشتر از سویا، دوباره در جدول رده بندی قرار بگیرند. برای ثبت نام.

هر دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقیقه اول بدون موقعیت خاصی روی دروازه گذشت.

در دقیقه 12 بود که سوسیداد دو موقعیت متوالی گرفت اما ابتدا ADR Militao شوت عدنان یانوش را ریباند کرد و سپس حضور به موقع دیوید آلابا مانع از گلزنی الکساندر ایزاکس شد.

سپس این رئال مادرید بود که ابتکار عمل را در دست گرفت و دقایقی توپ و میدان وجود داشت، اما در دقیقه 21 این سوسیداد بود که از موقعیت ضدحمله استفاده کرد، اما این بار اختلاف کمی با ضربه آیزاک به سمت دروازه بود. هدف. بیرون رفت.

یک دقیقه بعد نوبت رئال مادرید بود که اولین موقعیت جدی خود را روی دروازه حریف انجام دهد اما ضربه رودریگو از زاویه نامساعدی توسط رامیرو به خوبی نقطه گذاری شد.

بازی همچنان متعادل بود و هر دو تیم به دنبال گلزنی بودند اما موقعیت های زیادی روی دروازه ایجاد نشد تا اینکه سوسیداد در دقیقه 44 باز هم دروازه رئال را به خطر انداخت اما در نهایت ضربه اویرسبال به چارچوب رئال برخورد نکرد. و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

رئال نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. وینیسیوس که توپ را در سمت چپ زمین در اختیار داشت، پس از یکی دو ثانیه با لوکا یوویچ با یک ضربه مطمئن کار را تمام کرد.

پس از این گل، شاگردان سوسیداد پیش افتادند اما رئال مادرید موقعیت های بهتری ایجاد کرد و در دقیقه 57 گل دوم را به ثمر رساند. روی یک کرنر از سمت چپ دروازه سوسیداد بود که کروس ضربه سر را برای کاسیمیرو فرستاد که او هم با ضربه سر بازی را 2-0 کرد.

سوسیداد که چیزی برای از دست دادن نداشت صاحب توپ شد اما بازیکنان این تیم در موقعیت یابی موفقیت چندانی نداشتند. بازی با همین روند ادامه یافت و رئال مادرید بیشتر به دنبال نجات دروازه بود.

در دقایق پایانی بازی بود که روی یک ضد حمله خطرناک، وینیسیوس توانست فاصله را به 3 گل برساند اما ضربه او به بالای دروازه رفت. در نهایت یک توپ دیگر نتوانست از خط دروازه عبور کند و بازی با همان دو گل به سود رئال تمام شد.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما