سامسونگ در سه ماهه سوم سال 2021 با 23 درصد سهم بازار در فروش جهانی گوشی های هوشمند – Zomit

[ad_1]

مشتق از سمبوبایل بر اساس گزارش اولیه شرکت تحقیقاتی Canalize ، کمبود تراشه های جهانی در سه ماهه سوم سال 2021 بازار تلفن های هوشمند را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. فروش جهانی گوشی های هوشمند 6 درصد کاهش یافت. اما چیزهای کمی برای سامسونگ از نظر سهم بازار تغییر کرده است.

در سه ماهه سوم سال 2021 ، سامسونگ 23 درصد از سهم بازار جهانی گوشی های هوشمند را بر اساس محموله ها ، مانند سال گذشته ، در اختیار داشت. غول کره ای هنوز در صدر است. در حالی که شرکت های دیگر از جمله اپل ، ویوو و اوپو (وان پلاس) در افزایش سهام خود تا حدی موفق بوده اند. اپل با پیشی گرفتن از شیائومی مقام دوم را از آن خود کرد. گزارش Canaliz نشان می دهد که تقاضای زیاد برای iPhone 13 به این نتیجه کمک کرده است.

23 درصد سهم بازار گوشی های هوشمند سامسونگ

بن استون ، تحلیلگر اصلی کانال ، کمبود تراشه جهانی تا سال 2022 حل نمی شود. تراشه سازان به تدریج قیمت ها را افزایش داده اند تا شکاف بین عرضه و تقاضا را از بین ببرند. این می تواند منجر به افزایش تدریجی قیمت گوشی هوشمند شود.

مقالات مرتبط:

سازندگان تلفن های هوشمند سعی می کنند با ایجاد تغییرات لحظه ای در زنجیره تامین ، ضررها را کاهش داده و تقاضای بالا را برآورده کنند. اما به گفته منبع ، این می تواند منجر به سوء تفاهم با واحدهای خرده فروشی و توزیع شود.

اوضاع تا پایان سال بدتر می شود. زیرا تقاضا در فصل تعطیلات افزایش می یابد. موجودی در حال حاضر رو به اتمام است و برخی از خرده فروشان تمایلی به پذیرش سفارشات ندارند. زیرا می ترسند نتوانند آنها را به مشتریان تحویل دهند.

به دلیل تقاضای زیاد و عرضه کم ، ممکن است در فصل تعطیلات شاهد تخفیف های بیشتری در محصولات سامسونگ نباشیم. اما طبق برآوردهای Canaliz ، مارک های تلفن های هوشمند برای جلب رضایت مشتریان بسته های اینترنت اشیا و پوشیدنی را ارائه می دهند.

نظر شما در مورد این گزارش چیست؟ آیا سامسونگ همچنان در سه ماهه چهارم سال 2021 پیشتاز بازار جهانی تلفن های هوشمند خواهد بود؟

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما