رئیسجمهور: امکان لبه ر مام مشکلات لی ور وجود دارد

[ad_1]

رئیس ماهور مناسبت د ولایت، ای رخوانی اعران نی ور نشست.

به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی شامگاه یکشنبه و در شب عید سعید غدیر، در نشست با جمعی از شعرای سراسر کشور، ضمن تبریک این عید قدر، انتقال نسل به نسل فرهنگ غدیر و تبیین معارف علوی را جزء رسالتهای شعرا و اهل ادب دانستند و گفت: : ما اعران و عشقان اهل دلیل اهتمامی

جمهوري غدير را جزء مسلمات تاريخي در اسلام خواند و در واقع معتقد بر روي اين واقعه در باورها و فرهنگ شيعي، نظران كرد: غدير رئيس مراسمي كه در آن حضرت علي (ع) به عنوان، ولي امر مسلمين امت اسلامي و جانشين. معرفی ردید، معنای واقعی لمه نعمت های رگ داوند است.

رئیسی بسط آموزه‌ها و ارزش‌های علوی را از مسئولیت‌های مهم اهه شعر و ادب دانست و افزود: جدایی از معتقدیم که در پرتوی فرهنگ علوی، امکان غلبه بر تمام مشکلات و معضلات کشور فعلی وجود دارد و گام اول برای این مهم، تبیین دقیق شاخص‌های فرهنگ علوی به مردم و امعه است و در این مینه ما را و لا مسئولیت سیار مهمی ر دوش مید.

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود، با تاکید بر ولایت در اعتقادات اسلامی، اظهار کرد: در باورهای ما ورود به حصن حصین، ضامن صیانت از انسان در برابر برابریات روزگار است. دا را اکریم امروز ولایت در راس نظام ما اکم است. ولایت رگترین نعمت دا ماست امعه را ا موزهای دینی و نگاه عدلانه دایت میند.

نظام جمهوری اسلامی را ثمره هزاران شهید رئیس جمهور دانست و تاکید کرد: این ایثارها و از خودگذشتگی‌ها مسئولیت بزرگی بر ما به عنوان خدمتگزار نظام و مردم و شما به عنوان هنرمندان آئینی کشور برای حفظ و تداوم این نظام نهاده است.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود به درخواست‌های مطرح شده از سوی شاعران برای ایجاد جایگاهی حقوقی به منظور حمایت از شعر و شاعران گفت: هیچ هنر دیگری مانند شعر قدرت تعالی‌بخشی و انتقال مفاهیم و ارزش‌های اصیل اسلامی را ندارد و نمی‌تواند به خود اختصاص دهد. ایجاد ایگاهی رای مایت از ر و اعران استقبال و آنی منم.

در آغاز این مراسم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی با بیان اینکه فضای فرهنگی کشور را داریم به شکلی مناسب با همکاری اهالی فرهنگ اداره، بیان داشت:

منین در این نفر از را، اشعار ود در وصف امیرالمومنین (ع)، واقعه دیر، موضوعات اجتماعی و …

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما