دار ند استاندار ارس درباره اب: رخورد ری میکنیم

[ad_1]

استاندارد فارس با اشاره به بازگشایی‌ها و دبیرستان‌ها پس از کم‌تر شدن تعریف‌های بیماری‌های دانشگاهی، گفت: معاونت اجتماعی سپاه طرح چهارشنبه طلایی را مخصوص دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها اجرا می‌کنند.

به گزارش ایسنا، محمدهادی ایمانیه یکشنبه دوم مرداد در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس با قدردانی از وحدت و عزمی که برای ترویج عفاف و حجاب در استان اتفاق افتاده است، گفت: وزیر کشور در سفر به فارس شیراز اعلام کرد که بسیار نگران کننده بود. رتبه اول رویج اب و اف راز سب رده است.

او با اشاره به تا پایان تابستان، اماکن تجاری که در آن کشف حجاب کند، پلمب می‌شود، گفت: در این راه کسی عقده‌گشایی یا نگاهی به احساسات ندارد و همه نگاه‌ها در اصلاح است.

ایمانیه با بیان اینکه پلمب برخی اماکن در تصویب مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان بوده است، تاکید می کند که علت و خلافی است که منجر به توقیف یا پلمب می شود باید شفاف و مشخص باشد.

یکه با تاکید بر استمرار طرح ایمان ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، افزود: نگاه اسلام این است که تک تک افراد مهم را هدایت کند و اگر یک نفر احیا ارزش داشته باشد در همین راستا نیز وزیر کشور اسرار دارد که مردم را کار کند و از آنجا که ارشنبه های لایی راز در ور وغا رده و درخواست وزیر این وده رفیت می این رح دو رابر ود.

او معاونت اجتماعی سپاه ر : منین در مقابل انجام ده رای مقابله با دحجابی وضیح داده ود.

استاندارد ارس مچنین اشاره ایایی دانشگاها و دبیرستانا :

سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس نیز در این جلسه درباره پلمب اماکنی از جمله باغ شهرها گفت: باغ شهری‌هایی که پلمب مرکز فساد بود تا مستندات کافی نبوده و این امور با رای قاضی انجام شده است.

او ریح رد: اگر ردی در مقابل ر رعایت اب اظهار نظر نمی کند اما اگر سماجت و لجاجت دا اش باشد.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما