نرنسارا رانتر از وشت مرغ

[ad_1]

مدیر مزرعه رورش الاغ در «نجم اد»

به گزارش برنا، جوان‌ترین مزرعه‌دار پرورش الاغ که کارش را از 15 سال با خرید3 راس الاغ شروع کرده، اکنون 70 راس الاغ نر و ماده دارد و از آن‌ها محصولات متنوعی برای بازار می‌کند که یکی از پرفروش‌ترین آن‌ها عنبرنسارا، پشگل یا ماچه الاغ ماده است. .

احمد رضا شهرکن، مزرعه دار 19 ساله روستای «نجم‌آباد» با بیان اینکه شیر الاغ اکنون در بازار به کیلویی 250 هزار تومان اضافه می‌شود: «به جز این فرده‌های دیگری از شیر الاغ به دست می‌آید مثل صابون، شامپو، لوازم آرایشی و بهداشتی. انواع رآیندی در مایشگاهای دارویی ولید میود و در مصرف مواد مصرفی رار میرد.»

شهرکن، از خواص دارویی که باعث افزایش قیمت عنبرنصارا افزایش پیدا کند صحبت می‌کند و می‌گوید: «پشگل الاغ ماده یا همان عنبرنسا یا عنبرنصارا یا عنبرنسارا دارای خواص دارویی است که می‌تواند تولیدکننده و انسان‌های زیادی را در ایران و آمریکا به خود جلب کند. .

از جمله خواص درمانی عنبرنسارا عبارتند از: ضدعفونی‌کننده، ضد سرماخوردگی، ضد بیماری‌های عفونی، درمان درد، کمک به زخم‌ها، درمان انواع زخم‌ها، درمان زخم‌ها، درمان دردهای ناشی از سرما، درمان عفونت رَحِم، درمان قارچ رَحِم، درمان زخم‌های رحیمی، درمان انواع ماریای رومی و نیز د ونریزیای ر رحم مدفوع این وان را ارزش رده است.

این واص و نیز ولید م اعث الا رفتن مت نبرنسرا در ازار ده است وری

مدیر مزرعه رورش الا از ونگی مصرف ل الاغ میند و میوید:

دود ناشی از سوختن ن واص د ویروسی دارد. ال روشی اندرت انجام میود وشاندن نبر نسارا و نوشیدن وشانده است رخی آن ده دارند رای.

در این زمینه روش‌های دیگری هم وجود دارد مثلاً با مخلوط تنباکو در قلیان یا به صورت سیگار و عود که مشتری‌های لاکچری دارد و مرور زمان بازاری برای خودش ایجاد کرده است.»

او دربار ار انقضای این محصول الاغ میوید: نر نسارایی سالم و سته نباشد ری دارد،

«احمدرضا شهرکن» در این زمینه هشداری هم می‌دهد و می‌گوید: «متاسفانه دربازار، عنبرنسارا قلابی وجود دارد که، چون افراد عادی تجربه بدل از اصل آن را نمی‌توان آن را خرید و استفاده کرد.

نبرنسارا مرغوب دارای رنگ وهای سوخته مایل سیاه است و لی لیه دارد. این نر نسارا اکیفیت از الاغی دست مید از لوفهای مناسب و استفاده از رده اشد. الان در ازار نبرنسارا دلی وجود دارد در اصل ل الاغ نر اسب و اطر است و اصیتی ندارند.»

مت رکیلو رم نبرنسارا اصل در ازار امل دودا نبرنسارا است ار ومان رسیده است. این افزایش متونی است ماه ر لوگرم نبرنسرا دود ار ومان رید و روش مید.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما