تمام انواع خودروها بیش از یک میلیارد قیمت دارند

[ad_1]

رارومالیات بر خودروهای لوکس به یکی از مهمترین اخبار اقتصادی در چند وقت اخیر تبدیل شده است. بیش از یک میلیارد تومان مدل مشمول این مالیات هستند و پس از چند حرف و اظهارات روز سه شنبه پنجم بهمن ماه، سازمان امور مالیاتی اعلام کرد صاحبان این خودروها شناسایی شده اند. اطلاعات فرعون این نشان می دهد که در حال حاضر حداقل 50 خودرو به ارزش بیش از یک میلیارد در جاده های کشور تردد می کنند. خودروهایی که یا از اروپا وارد و مونتاژ می شوند و یا محصول شرق آسیا هستند.

بی ام و 730li سری 7 با حدود 10 میلیارد تومان یکی از گران ترین خودروهای بازار است و توضیحات ولوو نیز 8 میلیارد تومان به فروش می رسد. پس از افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو در ماه‌های اخیر، مدل‌هایی مانند سیتروئن C3، پژو 2008، رنو کپچر و ساوانا اسمبلی اکنون بیش از یک میلیارد تومان ارزش‌گذاری شده‌اند و دارندگان آن‌ها باید آمادگی پرداخت مالیات را داشته باشند.

خودروهای آسیایی مشمول مالیات

هیوندای، سوزوکی، کیا، لکسوس، میتسوبیشی و نیسان از خودروسازان شرقی بازار ایران هستند. در بین خودروهای آسیایی طیفی از مدل ها مشمول مالیات هستند، از مدل های لکسوس RX 2017 ساخت ژاپن با قیمتی بین هفت میلیارد و 600 میلیون تومان تا مونتاژ هنتانگ X7 و فوتون ساوانا ساخت ژاپن با رقم یک میلیارد تومان. .

از دیگر مدل های برند لکسوس ژاپنی، نسخه های توربو و NX هیبریدی به ترتیب 4 میلیارد و 850 میلیون تومان و 4 میلیارد و 500 میلیون تومان هستند. تویوتا روفرو دو دیفرانسیل مدل 2018 حدود 3 میلیارد تومان قیمت دارد، تویوتا پریوس هیبریدی با قیمت 2 میلیارد و 350 میلیون تومان و تویوتا C-HR گردش مالی تقریباً مشابهی دارند.

در بین برند کره ای سانگ یانگ، گران ترین مدل رکستون امپراتور مجمع با ارقام 3 میلیارد و 600 میلیون تومان و تیوولی و نیو کوراندو به قیمت یک میلیارد و 330 میلیون تومان و 1 خرید و فروش می شوند. میلیارد و 700 میلیون تومان. قیمت هیوندای سانتافه 2018 به سه میلیارد تومان رسیده است. هیوندای آزرا با این قیمت معامله می شود.

هیوندای توسان 2 میلیارد و 200 میلیون تومان، هیوندای سوناتا 2 میلیارد تومان و هیوندای النترا یک میلیارد و 500 میلیون تومان ارزش دارد و از سال آینده این خودروها نیز مشمول مالیات می شوند. کیا سورنتو در حال حاضر با 3 میلیارد و 300 میلیون تومان معامله می شود و از دیگر محصولات این برند، اسپورتیج دارای 3 میلیارد و 850 میلیون تومان و اپتیما هیبرید با رقم 2 میلیارد و 250 میلیون تومان است. لاخ تومان برای پرداخت باید از سال آینده مالیات بپردازد.

از دیگر خودروهای آسیایی در جاده های کشور می توان به نیسان جوک، هانتینگ X7، SWM G01F، گیلاس تیگو 7، دیگنیتی، ریگان کوپا، سوزوکی گرند ویتارا، مونتاژ فوتون ساوانا، فیدلیتی پرایم ویکلی و مزدا سه و نیم میلیاردی اشاره کرد. آنها برای تامن هزینه دارند و صاحبان آنها باید خود را برای پرداخت مالیات از سال 1401 آماده کنند.

تمام انواع خودروها بیش از یک میلیارد قیمت دارند

انواع ماشین ها

قیمت

شوخی نیسان

1.6 میلیارد تومان

X7

1.1 میلیارد تومان

لکسوس RX

7.6 میلیارد تومان

lexus nx turbo

4.8 میلیارد تومان

لکسوس NX هیبریدی

4.5 میلیارد تومان

تویوتا روفرو

سه میلیارد تومان

تویوتا پریوس هیبریدی

2.3 میلیارد تومان

تویوتا C-HR

2.3 میلیارد تومان

امپراتور سانگ یانگ رکستون

3.6 میلیارد تومان

آهنگ یانگ تیوولی

1.3 میلیارد تومان

کوراندو جدید سانگ یانگ

1.7 میلیارد تومان

هیوندای سانتافه

سه میلیارد تومان

هیوندای آزرا

سه میلیارد تومان

هیوندای توسان

2.2 میلیارد تومان

هیوندای سوناتا

دو میلیارد تومان

هیوندای النترا

1.5 میلیارد تومان

کیا سراتو (مونتاژ)

1.5 میلیارد تومان

کیا سورنتو

3.3 میلیارد تومان

کیا اسپورتیج

3.8 میلیارد تومان

کیا اپتیما هیبریدی

2.2 میلیارد تومان

WWM G01F

1.1 میلیارد تومان

گیلاس تیگو هفت

1.05 میلیارد تومان

غرور

1.2 میلیارد تومان

ریگان کوپا

یک میلیارد تومان

سوزوکی گراند ویتارا

1.4 میلیارد تومان

مجمع فوتون ساوانا

یک میلیارد تومان

بیعت هفت نفره

1.1 میلیارد تومان

مزدا سه صندوقدار جدید دارد

1.2 میلیارد تومان

خودروهای اروپایی که مشمول مالیات هستند

چندین مدل بیمو، بنز، فولکس واگن، پژو و ولوو در جاده های کشور تردد دارند. بی ام و سری 730li 10 میلیارد تومانی یکی از گران ترین خودروهای ایران است. از دیگر مدل های این برند، سری پنج سدان با قیمت شش میلیارد تومان، سری سه سدان با قیمت سه میلیارد و 800 میلیون تومان، سری دو محرکه با قیمت دو میلیارد و 600 میلیون تومان و … سری هاچ بک سه میلیارد تومان است و صاحبان آنها باید مالیات را بپردازند.

قیمت بنز E200 کلاس E هفت میلیارد و 600 میلیون تومان است. توضیحات ولوو هشت میلیارد تومان معامله می شود و بین برند مینی که گمان می رود متعلق به بیمو باشد، مای کانتری مدل اس بین سه میلیارد تا 150 میلیون تومان است. مینی کوپر با همین قیمت و مای مینی کلاب 2 میلیارد و 800 میلیون تومان به فروش می رسد.

فولکس واگن تیگوان 3 میلیارد و 150 میلیون تومان قیمت دارد و از همین برند فولکس واگن پاسات و فولکس واگن گلف GTI به ترتیب 2.5 و 2.4 میلیارد تومان به فروش می رسند. سه محصول رنو در فرانسه بیش از یک میلیارد قیمت در ایران دارد. رنو کولئوس دو و نیم میلیارد تومان، تلیسمان E یک میلیارد و 900 میلیون تومان و رنو کپچر دقیقا یک میلیارد تومان خرید و فروش می کنند.

حداقل سه برند اروپایی دیگر با بودجه های دو تا یک میلیاردی در جاده های کشور دیده می شود. Bogward BX7 1.8 میلیارد تومان، پژو 508 حدود 1.6 میلیارد تومان و پژو 2008 حدود 1.1 میلیارد تومان ارزش دارد. سیتروئن C3 نیز حدود یک میلیارد تومان به فروش می رسد و دارندگان این خودروها باید آمادگی پرداخت مالیات را داشته باشند.

تمام انواع خودروها بیش از یک میلیارد قیمت دارند

انواع ماشین ها

قیمت

سری ناشناس هفت 730li

10 میلیارد تومان

بیامو سری پنج سدان

شش میلیارد تومان

ما طیف وسیعی از سه سدان داریم

3.8 میلیارد تومان

Bemo Series Two Activators

2.6 میلیارد تومان

این سری هاچ بک است

سه میلیارد تومان

بنز E200 کلاس E

7.6 میلیارد تومان

جزئیات ولوو

هشت میلیارد تومان

کشور کوچک من

3.150 میلیارد تومان

مینی کوپر

3.150 میلیارد تومان

مینی کلوب من

2.8 میلیارد تومان

فولکس واگن تیگوان

3.150 میلیارد تومان

فولکس واگن پاسات

2.5 میلیارد تومان

فولکس واگن گلف GTI

2.4 میلیارد تومان

رنو کولئوس

2.5 میلیارد تومان

الیسمن ای

1.9 میلیارد تومان

رنو کپچر

یک میلیارد تومان

بوگارد BX7

1.8 میلیارد تومان

پژو 508

1.6 میلیارد تومان

پژو 2008

1.1 میلیارد تومان

سیتروئن C3

یک میلیارد تومان

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما