تعمیرات مبل خانه شیک درباره

در کنار تعمیر و تعویض فوم مبل معمولا باید هزینه نجاری مبل را هم در نظر داشت و بدانیم که تعمیر نشیمن مبل با اقدامات نجاری هم همراه است و این هزینه ها در انتها محاسبه خواهد شد. خانه شیک سابقه بسیار زیادی در زمینه تعمیرات مبل ارزان دارد. همچنین نمونه کارهای خود را در سایت بارگذاری می‌کند تا در اختیار مشتریان مختلف قرار گیرد. شما با مراجعه به سایت مجموعه می‌توانید نمونه‌های تعمیرات مبلمان ارزان در انواع مختلف را مشاهده کنید.

در وب سایت خانه شیک میتوانید تصاویری از نمونه کارهای ما را مشاهده کنید. در این تصاویر، آنچه مبل‌ ها قبل از تعمیر بوده اند، در کنار تصاویر بعد از تعمیر آنها قرار گرفته است. تعمیرات مبل بنابراین شما به خوبی میتوانید کیفیت کار خانه شیک را مشاهده کنید. برای مشاهده نمونه کارها و نظرات مشتریان میتوانید در وبسایت خانه شیک به ادرس sofashik.com مراجعه کنید.

اینکه چه اقداماتی برای تعمیرات مبل کرج انجام میشود، به نوع مبل، میزان آسیبی که دیده است و سلیقه مشتری بستگی دارد. برخی از مشتریان تنها میخواهند ایرادهای مبل برطرف شود (مثلا ترک ها و شکستگی های جزئی چوب ها از بین برود). تمام سعی خودتون بکنید که پارچه یا چرم پارچه مبلی رو از نزدیک ببینید، لمس کنید و بعد انتخاب کنید نه از روی عکس. در زمان استفاده از خدمات تعمیر مبل استاده، هم مشاوره مناسبی برای انتخاب پارچه یا چرم مبلی میگیرید، هم با ارسال کاتالوگ در محل، پارچه و چرم مبلی رو، در منزل و در فضای دکوراسیون خودتون انتخاب کنید.

خدمات تعمیرات مبل در تهران ، برای خانه شیک ؛ محدودیت ندارد. به طور کل برای تعیین قیمت تعمیر مبل، تعمیرکار مبل میزان ایرادات مبلمان را بررسی می‌کند تا تعیین شود چه اقداماتی برای مرمت مبل لازم است. مواردی مانند تغییر پارچه مبل، پولیش چوب های به کار رفته در بدنه مبل، تعویض فنر و فوم مبل، تقویت اسکلت بدنه مبل همه در تعیین قیمت تعمیر بدنه تاثیر دارد.

همچنین در زمان تعمیر بهتر است که اسفنج های موجود نیز تعویض گردند. علاوه بر تمامی موارد مذکور، بررسی فنر و تسمه ها نیز از وظایف مهم رویه کوب می باشد. وجود این دو ویژگی به شما اطمینان می‌دهد که مبلمان شما دقیقا تبدیل به چیزی خواهد شد که کارشناسان وعده آن را داده‌اند. خانه شیک فعالیت خود را از سال ۱۳۶۴ آغاز کرده است و تا امروز نیز به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند. برای بررسی نمونه کارها نیز می‌توانید به سایت مراجعه کنید و تصاویر تغییرات ایجاد شده در مبل‌های مختلف را ببینید.

خدمات تعمیرات مبل در تهران ، با خدمات مبل خانه شیک ، را طوری تجربه خواهید کرد که به دوستان و اطرافیان خود نیز پیشنهاد خواهید داد. هزینه رویه کوبی مبل راحتی به نوع و متراژ پارچه مبلی و همچنین میزان تخصص رویه کوب مبل بستگی دارند. مجدداً به شما توصیه میکنیم به افراد کم تجربه با قیمت ارزان اعتماد نکنید چرا به دلیل کیفیت پایین کار شما مجبور به پرداخت چند باره هزینه های خواهید شد.

تعمیرات مبل به طور کل شامل تعمیر رویه مبل, تعمیر پایه ی شکسته ی مبل, رنگ کردن دوباره ی مبل ها , تعویض زیره مبل, تعمیر کلاف مبل و غیره می باشد. چرا که طبیعی است افراد حرفه‌ای دستمزد بیشتری دریافت کنند و کار باکیفیت‌تری تحویل بدهند. در صورت سپردن روکوبی مبل به افراد مبتدی، احتمالا در نهایت مبلمان شما به چیزی که می‌خواهید، تبدیل نخواهد شد. در بعضی از مدل های مبل راحتی که تشک به بدنه مبل نچسبیده است (در صورتیکه فنر مبل سالم باشد) می توانید به راحتی فوم داخل تشک را با کمترین هزینه عوض کنید و مشکل نشیمن مبل خود را با کمترین هزینه برطرف کنید.

اما مجموعه‌ای که قصد ارائه خدمات با بهترین قیمت را دارد، این کار را برای تعمیر انواع مبلمان ارائه می‌دهد. نکته مورد اهمیت دیگر در برآورد هزینه‌ها، موقعیت جغرافیایی شماست. مجموعه خانه شیک خدمات خود را در نقاط مختلف تهران و کرج ارائه می‌دهد.

البته انتخاب این دو مورد ممکن است باعث افزایش قیمت چشمگیر مبلمان شود. چوب چنار برای مبل نیز در اولویت های بعدی بهترین نوع، قرار میگیرد. با وجود اینکه خانه شیک، مبلمان را تحت نظارت کارشناس و با کارگران حرفه‌ای به کارگاه انتقال می‌دهد و در نهایت نیز به همین صورت به خانه باز می‌گرداند، اما تعمیرات بدون جابجایی مبل، امنیت بیشتری دارد. این موضوع باعث شده است که خانه شیک برخی از خدمات رویه کوبی خود را در منزل ارائه دهد. در برخی موارد رویه کوبی فرآیند پیچیده‌ای ندارد و ممکن است بتوان این کار را در منزل انجام داد.

Sofashik تعمیرات مبل

شما با تعمیر کردن مبل استیل به مراتب هزینه خیلی بیشتری را می توانید صرفه جویی کنید. این مجموعه کلیه خدمات تعمیرات مبل از جمله رویه کوبی، رنگ کاری و نجاری را انجام میدهد. بنابراین حتی اگر چوب های مبل آسیب جزئی دیده باشند، میتوان به کمک تعمیرات آنها را نوسازی کرد و همچنان مورد استفاده قرار داد. به طور کل هر مبلمانی بنا به متریال به کار رفته در آن، نوع اسکلت بندی و همچنین میزان خرابی و آسیب دیدگی به اقدامات متفاوتی در فرآيند تعمیرات نیاز دارد. بنابراین عواملی مانند جنس چوب و پارچه مبل، تعداد مبلمان و مهارت متخصص تعمیرکار مبل در تعیین قیمت تعمیر مبل تاثیرگذار هستند.

  • همچنین می توانید از انواع پارچه های گل دار برای تعویض رویه مبل خود استفاده کنید.
  • متخصصان ما به سرعت به محل زندگی و یا کار شما ، بدون فوت وقت ، اعزام خواهند شد.
  • با گرانی‌هایی که این روزها در هر زمینه‌ای شاهدش هستیم، تعمیرات مبل شاید جایگزین خوبی برای تعویض کلی مبلمان باشد.
  • فرو رفتگی پشتی و نشیمن، شکستگی تاج، دسته یا پایه مبل ، چرک شدن پارچه مبلی، فرسودگی فنر بندی ها، از بین رفتن رنگ کاری چوب مبل از جمله آسیب های مبلمان استیل میباشد.
  • رویه کوبی مبل یکی از مهم‌ترین مراحل ساخت و یا تعمیرات مبلمان به شمار می‌رود.
  • همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس میگیرند و برای شروع روند تعمیرات با شما هماهنگ میشوند.

به همین علت بیشتر افراد انتظار دارند مبلمان ها تا چندین سال در محیط منزل کارایی داشته باشند. البته نرخ بالای خرید مبل بر این تصمیم گیری تاثیر زیادی دارد. اگر با شکستگی کلاف مبل، دسته، پایه مبل یا پارگی نوار مبل مواجه شدید، می توانید جهت تعمیر مبل اقدام کنید. بسیاری از افراد در چنین مواقعی به اشتباه اقدام به تعویض مبل می کنند. این موضوع کاری اشتباه است و نیاز به پرداخت هزینه سنگین دارد. درواقع اگر کلاف مبل شما سالم است یا عیب و ایرادات جزئی دارد، تعمیر آن چه به جهت نوسازی و تنوع و چه به جهت بهبود کاربری، کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

جالب است بدانید که رنگ کاری خوب حتی در ماندگاری چوب و نقش و نگار مبل بسیار موثر است و استفاده از رنگ های نامرغوب و روشهای غیر صحیح رنگ کاری میتواند به بافت چوب آسیب برساند و این موضوع در کوتاه مدت میتواند باعث کهنه بنظر رسیدن مبل شما شود! تعمیرات مبل خانه شیک با سابقه ای طولانی و فعالیتی مستمر رنگ کاری مبل شما را با بالاترین استاندارد انجام خواهد داد. قسمتی از وظایف یک رویه کوب مبل، رویه کوبی مبلمان قدیمی و از کار افتاده است. فراموش نکنید که پیش از اقدام به رویه کوبی، باید ابتدا تعمیرات لازم صورت گیرد. به عنوان مثال اگر قسمتی از مبل دچار شکستگی شده باشد، باید اول آن بخش را تعمیر کرد.

تعمیرکاران حرفه ای می توانند هر گونه مبلی را برای شما تعمیر کنند و با هزینه ای بسیار بسیار پایین تر از قیمت خرید یک مبل، مبل شما را نوسازی کنند. بنابراین اولین مزیت تعمیر و نوسازی مبل این است که شما هزینه بسیار کمتری خواهید داشت و می توانید پول خود را صرف کارهای مهم تری کنید. با وجود هزینه ها و گرانی هایی که ما در این چند مدت شاهد آن هستیم، این نکته واقعا حائز اهمیت است و افراد زیادی دنبال پایین آوردن هزینه های زندگی خود هستند. پس از مدتی استفاده از مبلمان راحتی ممکن است دیگر زیبایی و جذابیت اولیه خود را نداشته باشند. با انجام تعمیرات مبل با خانه شیک، این مشکلات بر طرف می شود. البته مساله مهمی که در این باره باید مورد توجه قرار دهید، این است که قبل از انجام تعمیرات، با کارشناس این زمینه مشورت کنید تا از سالم بودن بدنه و اسکلت بندی مبل مطمئن شوید.

در این صورت نتیجه نهایی بیش از پیش به آنچه مشتری در نظر دارد، شبیه میشود. اینکه یک مرکز تعمیرات مبل کج بتواند دقیقا چیزی که میخواهید را در مبلمان مورد نظرتان پیاده سازی کند، یک نقطه قوت مهم برای آن به شمار میرود. برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله سایت upholsteryfits را بخوانید. تمامی این ها روی هزینه مبلمان شما تاثییر میگذارند و هزینه تعمیر مبلمان شما به مبل شما بستگی دارد و برای هرکسی قیمتی متفاوت است.

شما همچنین میتوانید سفارش تعمیرات مبل کرج را به صورت آنلاین ثبت کنید. با توجه به نواسانات قیمت ارز هزینه های تعمیرات مبل هم دستخوش تغییر میشوند. قیمت تعمیر هر مبلی نسبت به نیاز مواد، پارچه و اجرت متغییر است. البته باید توجه داشته باشید که برای استعلام قیمت دقیق لازم است تا تصویر مبلمان خود را برای کارشناسان ما ارسال کنید تا قیمت تعمیر مبل به صورت دقیق خدمت شما اعلام شود.

شکستن فنر مبل راحتی و خراب شدن تشک و دفورمه شدن فوم از مشکلاتی هستند که با تعمیرات مبل راحتی برطرف میشوند. با وجود اینکه مراحل تعمیرات و رویه کوبی در تمام مبل ها شبیه به یکدیگر است، اما در پیاده سازی مراحل، تفاوت هایی وجود دارد. در ادامه انواع مبلمانی که خانه شیک در زمینه تعمیرات آنها تخصص دارد را نام برده ایم.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما