Rockstar چگونه Warriors را احیا کرد؟

[ad_1]

سال , در جزیره کنی (جزیره کونی)، جایی که طرفداران جنگجو به دلیل بارش شدید باران، دو برابر روز اول اکران فیلم، آنها صف بستند تا جلیقه های برندهای مورد علاقه خود را امضا کنند. اما اهمیتی نداره! زیرا با انتشار اقتباسی تعاملی از فیلم توسط راک استار در سال 2005، کار ضخیم و سبک است. والتر هیل او افتخارات زیادی دریافت کرد. این اقتباس از یک بازی ویدیویی در واقع تنها فیلم دارای مجوز بود که Rockstar مجوز ساخت آن را دریافت کرد. (اگرچه آنها در سال 1380 با همکاری SCI Games، اقتباسی تعاملی از نسخه اول فیلم تولید شدند. شغل ایتالیایی که در سال 1348 ساخته شد نیز معرفی شد.)

برای شرکتی که در آن زمان مجموعه ای از بازی ها مانند Red Dead Redemption یا وجود عناوینی مانند Bully که در ایالات متحده محبوبیت بیشتری داشت، راه اندازی می کرد، در این بین The Warriors Project یک چرخش عجیب بود. تصویر اصلی خروجی اصلی Rockstar در فاز اول GTA و بعداً Red Dead Redemption و همچنین LA Noire و Max Payne 3 کیفیت خوبی داشتند، اما در واقعیت، این یک سری از بازی‌های قمار و Red Dead Redemption است که عموم را تحت تأثیر قرار می‌دهد. نظر. او انجام می دهد.

به جز زمان بین فیلم و بازی، جنگجو این هنوز یک بازی بزرگ برای Rockstar بود. همچنین تعداد طرفداران فیلم والتر هیل به مرور زمان افزایش یافته بود. داستان فیلم – اینکه اعضای باند نیویورک باید پس از فاجعه پارک Pelham Bay زنده بمانند. جزیره کنی (آیلند کونی) – شخصیت ها را به طور مشخصی از هم جدا می کند تا حافظه بصری ما خوب و بد را فراموش نکند و سبک فیلمبرداری سریع مخاطبان را برای دهه های آینده مجذوب خود می کند.

جنگجو خود را با وقفه های زیاد نوازش کنید فیلم هایی که باید ببینیم و نسخه تعاملی نیز از این آگاهی عمومی بهره مند شد. راک استار در نهایت ده ها میلیون دلار سود کرد که متناسب با فروش جت هایی مانند Drops in the Sea است.

واکنش و انتقاد رسانه ها در آن زمان مثبت بود. خبررسان ورزشی وی نوشت: این نمایشنامه به دلیل موفقیت در انتقال فضای فیلم، می تواند بهترین اقتباس از یک فیلم بلند به حساب بیاید. فضای تاریک و خشن، دعواهای شدید و موسیقی متنی که با سینت سایزر توانسته صداهای ترسناکی را ایجاد کند از جمله مواردی است که با وفاداری به فیلم اصلی در بازی گنجانده شده است. در بازی جنگجو رویدادهای فیلم به ترتیب منظم رمان جنگجو سول یوریک (رمانی با همان عنوان داستان او آناباسیس وام گرفته شده است که گزارش لشکرکشی کوروش جوان به برادرش اردشیر دوم در سال 401 قبل از میلاد، امید به تاج و تخت ایران است و تا بازگشت سپاهیان یونانی به سرزمینش ادامه خواهد داشت.

Rockstar کنترل داستان فردی را به چندین جنگجو واگذار می کند. اتفاقات ابتدای بازی چند ماه پس از سکانس آغازین فیلم ظاهر می شود که در نهایت منجر به فرار گروه از خانه خود می شود. جزیره کنی این با هم همپوشانی دارد، اما بیش از دو سوم بازی حاوی مطالب اضافی است که رابطه بین اعضای گروه و اهمیت “دعوت نامه های اتحاد” ارسال شده توسط کوروش برای همه گروه های نیویورک را نشان می دهد. پس از اتمام مراحل، ماموریت های اضافی بر اساس تشکیل گروه باز می شود جنگجو عمیق تر می شود. از یک طرف می توان بازی را جهان باز دانست و از طرف دیگر مراحل آن را جعبه های شنی شامل مراحل اصلی و فرعی احاطه کرده است که گاهی خشن و گاهی یکی از گروه های رقیب هستند، تگ را فعال کنید. ، جنگجو این یکی از ورزش هایی است که از خونریزی در مقابل بطری های شکسته و راکت های چوبی بیسبال نمی ترسد.

در سال 2005، جک تامپسون، یک وکیل مبدل آمریکایی، جنگ تن به تن را علیه راک استار و شرکت مادرش به راه انداخت. Tick-To Interactive راه اندازی شد. یکی از شکایت های آنها خشونتی بود که توسط Rockstar به صورت رایگان به بازیکنان جوان داده می شد. آنها چندین شکایت به دلیل محدودیت شدید در انتشار عناوینی مانند Bully، GTA و Manhunt ارائه کردند و در نهایت مشخص شد که هدف اصلی آنها اخاذی از سازنده پولساز بوده است و بازی جنگجو او با بمباران شکایت شکست خورد!

درست است که طیفی از بازی های قمار با رفتار قانون شکنی خود در ابعاد مختلف خشونت آمیز هستند، اما می توان گفت که بازی جنگجو در بسیاری از سطوح خشونت آمیزتر از گات است. از همان چند دقیقه اول متوجه خواهید شد که بازی تمایل زیادی به تخریب، خشونت فیزیکی، حمله و سرقت خیابانی دارد. رامبراند، اولین شخصیتی که تجربه بازی را با او آغاز می کنید تا «تمرین» و از نظر ذهنی بازیکنان را برای خیابان ها و ادامه بازی آماده کنید، بر الکلی های بی خانمان ما غلبه می کند. سریعترین راه برای خرید قوطی های اسپری رنگ گرفتن عابران، قلاب کردن آنها برای از دست دادن حواس، انداختن آنها در سطل زباله بزرگ و در نهایت سرقت کیف آنها است. راه دیگر سرقت از جواهر فروشی یا شکستن شیشه های ماشین برای باز کردن ضبط استریو است.

ساعت اول جنگجو برای آموزش نیز همین راه را پیش می‌برد و در اوج کار خود در شورش‌های شهری ادغام می‌شود که در آن اعضای گروه‌های دیگر با پلیس و مغازه‌داران درگیر می‌شوند. از پلیس NYPD گرفته تا مردی که اسپری بینی می فروشد تا خط زندگی شما را افزایش دهد، تقریباً همه NPC ها در طول بازی درگیر هستند. سیستم مبارزه در طول بازی عمیق تر می شود، تجهیزات مختلفی در دسترس است و حریفان شما اکنون می توانند شما را بزنند یا به زمین بکوبند. اگر یک عضو ارشد جنگجو با پیشرفت بازی، می توانید به گروه خود دستور دهید که شورش کنند، حمله ای گسترده انجام دهند، فرار کنند یا شما را تعقیب کنند.

با پایان آموزش ابتدایی، روند بازی تشدید می شود. همانطور که جنگجویان از قلمرو خود دفاع می کنند، گروه های بیشتری مانند The Destroyers ظهور می کنند. با شکستن گردن دشمنان خود از پشت، نیاز به حرکات مخفی افزایش می یابد. حضور پلیس در هنگام بروز چالش ها بیشتر می شود و با رفتار جدی تری به نام قانون و خدمت پاسخ می دهند و این زمانی اتفاق می افتد که گروه تجهیزات مدرن نداشته باشد.

با توجه به عرضه بازی برای کنسول های پلی استیشن 2، ایکس باکس و رایانه شخصی، مکانیسم و ​​حساسیت جوی استیک چندان روان نبود و در مقاطعی نسبت به ظرافت های کنسول های امروزی اعصاب خردکن می شد. به عنوان مثال، برای نشان دادن و اطلاع دیگران از حضور جنگجو در یک منطقه خاص از بازی باید حرف W را رسم کنید و 10 ثانیه برای کسب امتیاز اضافی با چالش نسبتا بزرگی روبرو خواهید شد. چک پوینت ها این تعریف را نداشتند و بارگذاری از ابتدای هر مرحله انجام می شد، مهم نیست که چقدر پیش می آمدند.

اگرچه کنترل های بازی گاهی خسته کننده هستند، اما با وجود استانداردهای مدرن امروزی، عملکرد و نمایش بازی با فیلم اصلی بی نظیر است و فضای بازی کاملاً مطابق با شرایط آن است. مانند نسخه پلی استیشن GTA: San Andreas، بافت بازی آنچنان پر زرق و برق نیست، اما در عوض پخش رادیویی از آهنگ های دهه 1970 است که با همراهی اعضای گروه همانطور که دی جی در مرحله قبل گزارش می دهد. جنگجو آنها سرگرم می شوند و نوشیدن این یک رویداد بکر است. بازیگران و بازیگران فیلم در معرض تجربه مجدد شخصیت سینمایی خود قرار گرفتند و همگی این باور را داشتند که ارتباط و شباهت زیادی بین فیلم و بازی وجود دارد.

راجر هیل بازیگر کوروش که برای شرکت در این پروژه دعوت نشد، اهل Rockstar و Tick-To Interactive او برای سوء استفاده از صدا و تصویر خود در بازی نیم میلیون دلار درخواست کرد و در پاسخ تیک تو مالکیت مجوز این اثر را تایید کرد.

آن تجربه جنگجو این به شما بستگی دارد که برای چه کسی باشد! اگر می خواهید یکی از عناوین نیمه معروف Rockstar را تجربه کنید، همان استودیویی که تجربه ساخت GTA و Bully را در کارنامه خود دارد، انتخاب مناسبی است. بازی با افزودن محتوا، درک ما از داستان قبل از فیلم را بیشتر تقویت می کند و این که اصل کار را با ویژگی های موجود در زمان خود دنبال می کند. Liberty City یک بازی طنز و خاکستری شهر نیویورک است که برای مصرف گرایی طراحی و تولید شده است. در مقابل، تیم Rockstar Toronto یک نیویورک واقع گرایانه تر ایجاد کرد. فقر در بسیاری از مناطق نیویورک بیداد می کند جنگجو اگر محدودیت های گرافیکی پلی استیشن 2 نبود بهتر به نظر می رسید و صادقانه بگویم، این فرمت برای این سبک مناسب است و ارزش امتحان کردن را دارد.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما