کنترل دوربین آیفون با اپل واچ | مبتذل

[ad_1]

به احتمال زیاد برخی از دارندگان اپل واچ نمی دانند که می توانند با استفاده از ساعت هوشمند خود دوربین آیفون را کنترل کنند و از امکانات مختلفی مانند عکاسی بهره ببرند.



اپل واچ دارای یک اپلیکیشن داخلی به نام Remote Camera است که به شما امکان کنترل دوربین آیفون را می دهد. اما چگونه می توان این ویژگی را فعال و استفاده کرد؟

کنترل دوربین آیفون با دوربین از راه دور

به لطف برنامه Camera Remote در اپل واچ، نه تنها می توانید عکس بگیرید. همچنین امکان تغییر تنظیمات مختلف مربوط به دوربین و مشاهده تصاویر گرفته شده وجود خواهد داشت. برای شروع، کلید Digital Crown را در ساعت هوشمند خود فشار دهید، سپس یک برنامه را از گزینه‌های صفحه اصلی پیدا کرده و لمس کنید. منتظر بمانید تا برنامه به آیفون متصل شود. در این صورت اپلیکیشن دوربین آیفون به صورت خودکار باز شده و آماده عکاسی می شود. برای گرفتن عکس، روی دکمه شاتر در پایین صفحه ساعت ضربه بزنید.

قبل از گرفتن تصویر، می‌توانید هر نقطه از صفحه ساعت اپل را لمس کنید تا مواردی مانند نوردهی و فوکوس را به‌طور خودکار تنظیم کنید تا خروجی نهایی از نظر روشنایی و وضوح کیفیت بهتری داشته باشد.

عکس های گرفته شده با اپل واچ را مشاهده کنید

پس از ثبت تصویر با اپل واچ، می توانید پیش نمایش آن را در برنامه Camera Remote مشاهده کنید. توجه داشته باشید که در صورت خروج از اپلیکیشن، به تصاویر قبلی دسترسی نخواهید داشت.

برای پیش نمایش عکس ها، ابتدا برنامه Camera Remote را باز کنید و سپس یک تصویر سفارشی بگیرید. سپس روی دکمه Preview در گوشه پایین سمت چپ کلیک کنید تا بتوانید همه تصاویر را به طور همزمان داشته باشید. البته این فقط یک پیش نمایش است و حتی نمی توانید فایل ها را ویرایش یا حذف کنید. برای انجام چنین کارهایی و مشاهده تصاویر قبلی باید از آیفون خود استفاده کنید.

تایمر دوربین را در اپل واچ غیرفعال کنید

به طور پیش فرض، ریموت دوربین دارای تایمر سه ثانیه ای برای ثبت تصاویر است. این تایمر برای گرفتن سلفی یا نگه داشتن دوربین در یک موقعیت ثابت ایده آل است. اما اگر می خواهید یک عکس سریع بگیرید، ممکن است آزاردهنده باشد. خوشبختانه کاربران می توانند تایمر را غیرفعال کنند.

برای خاموش کردن تایمر داخلی برنامه، ابتدا آن را باز کنید و سپس نماد گزینه‌ها را در گوشه سمت راست پایین لمس کنید. گزینه 3 ثانیه را غیرفعال کنید و سپس روی Done ضربه بزنید تا تغییرات اعمال شده ذخیره شود. اکنون می توانید بدون معطلی عکس بگیرید. برای فعال کردن مجدد تایمر نیز می توانید همین مراحل را طی کنید.

بین دوربین اصلی و سلفی سوئیچ کنید

همانطور که انتظار می رفت، اپلیکیشن Camera Remote علاوه بر دوربین اصلی، از دوربین سلفی آیفون نیز پشتیبانی می کند. برای جابه‌جایی بین دوربین‌ها، کافی است پس از ورود به برنامه، روی نماد گزینه‌ها در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید و سپس به پایین بروید تا یکی از دو گزینه برای دوربین اصلی و یکی برای عقب انتخاب کنید. در نهایت بر روی گزینه Done کلیک کنید تا به محیط اصلی برنامه برگردید.

سایر تنظیمات کنترل دوربین آیفون

برنامه Camera Remote همچنین به دارندگان اپل واچ اجازه می دهد تا تنظیمات دیگر را تغییر دهند. اگرچه این تنظیمات کمی محدود هستند، اما در برخی موارد می توانند مفید و مفید باشند. برای دسترسی به آنها، ابتدا برنامه را در ساعت هوشمند خود باز کنید و سپس به گزینه ها بروید.

کاربران می توانند موارد دیگری مانند تنظیمات Flash، Live Photo و HDR را در قسمت Options تغییر دهند. اگر آزادی بیشتری می خواهید، باید به تنظیمات اپلیکیشن دوربین در آیفون بروید.

برنامه Camera Remote می‌تواند عکس‌برداری سریع‌تر و آسان‌تر را برای دارندگان آیفون و اپل واچ به ارمغان بیاورد. اگرچه قابلیت های آن با اپلیکیشن دوربین داخلی آیفون قابل مقایسه نیست، اما برای ثبت لحظات کوچک مفید است و دردسر بیرون آوردن گوشی را از جیب یا کیف تان از بین می برد.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما