کازمیرو: به نوه هایم می گویم که با این دو نفر بازی کردم

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، کاسمیرو یکی از مهم ترین دلایل موفقیت رئال مادرید در فصول اخیر بوده است. او در طول این سال ها در کنار تونی کروس و لوکا مودریچ یک مثلث فوق العاده را در خط هافبک لوس بلانکوس تشکیل داده است. هافبک برزیلی حالا در مصاحبه ای جالب درباره مسائل مختلف صحبت کرده است.

یک مثلث فوق العاده در کنار کروس و مودریچ بکشید“این افتخار من است که سال ها در بزرگترین باشگاه جهان بازی کنم و احساس می کنم که تنها یک روز پس از پایان دوره مسئولیتم می توانم کارهایی که انجام داده ام را بسنجم. بازی با تونی کروس و لوکا مودریچ یک امتیاز است.” من از این واقعیت قدردانی می کنم که توانستم برای مدت طولانی با آنها بازی کنم. به نوه هایم می گویم که با دو بازیکن فوق العاده و یک نماد فوتبال بازی کرده ام.”

کونته یا کازمیرومایلم شما به این سوال پاسخ دهید، اما در عین حال می‌خواهم به شما یادآوری کنم که کونته، با وجود اینکه بازیکن بزرگی است، در پست متفاوتی برای چلسی بازی می‌کند. با آزادی و حمله بیشتر، فکر می‌کنم اولین بازیکن او هافبک دفاعی. جورجینیو آنجاست. «ما باید به خاطر داشته باشیم که بازیکنانی مانند بوسکتس و فابینیو در بالاترین سطح در این پست هستند. با این حال، بسیار خوشحالم که به عنوان یکی از بهترین ها شناخته شدم و می خواهم به پیشرفت خود ادامه دهم.”

درخشش وینیسیوستنها چیزی که می توانم بگویم این است که وینیسیوس بهترین دوران خود را سپری می کند. او در مرحله خاصی است و همچنین جوان است و پتانسیل بالایی برای رشد دارد.”

عملکرد عالی کریم بنزمابازی در کنار کریم بنزما باعث افتخار است و من از او در کسب توپ طلا حمایت می کنم.

کارلو آنچلوتی یا زیدان: “هر دو مربی سبک خاص خود را دارند و خوشبختانه ما به خوبی با رویکرد کارلو آنچلوتی سازگار شده ایم. همانطور که برای مدت طولانی با زیدان انجام داده ایم. اما من می خواهم یک چیز در مورد آنچلوتی بگویم که بسیار جالب است: “او 62 ساله است و بیش از 40 سال در فوتبال گذرانده است. او قبلاً همه چیز را فتح کرده است، اما اراده او برای پیروزی و آموختن تجربیاتش به ما باورنکردنی است.”

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما